Probudil mě Tim, když mi olízl obličej. Musela jsem usnout při čtení i s Timem na klíně.
"Je teprve půl šesté ráno" řekla jsem Timovi.
"Sakra, já si ten úkol nedopsala" řekla jsem,usedla jsem za stůl a začala úkol dopisovat.
Tim si vzal hračku a začal s ní běhat po pokoji.
Zhruba okolo šesté hodiny jsem úkol dopsala a šla jsem dolů do kuchyně i s Timem. Mamka se vrací až v sedm, tak na nic nepřijde.
Nachystala jsem si snídani a posnídala jsem. Tim mezitím pobíhal po kuchyni a všechno zkoumal. Nikdy v kuchyni ještě nebyl.
Potom jsem udělala to, co dělám každé ráno. Vyčistila jsem si zuby, převlékla jsem se, dala jsem Tima do jeho pelíšku a šla jsem do školy.
Když jsem přišla do školy a usedla jsem do lavice. V lavici sedím s mojí kamarádkou Miou.
Pozdravily jsme se obvyklím 'ahoj' a začali jsme řešit dnešní test z fyziky.
Dnes fyziku máme až třetí hodinu, takže na učení mám času dost.
První hodinu máme matematiku. Ta neobvykle utekla rychle.
Test byl jednoduchý, takže to vidím tak na dvojku.
Odpadl nám tělocvik, takže máme jednom čtyři hodiny.
Všechno to uteklo jako voda. Je po vyučování. Dnes oběd z technických důvodů není, takže jdu že školy dříve. Byla jsem ještě ve zverimexu, protože mi autobus domů jel až za hodinu a půl.
Koupila jsem Timovi nějaké další hračky.
Potom jsem šla na autobus, který mě odveze domů.
Doma jsem si jako obvykle napsala úkoly a hrála si s Timem. Opět jsem nevnímala čas a tak na pozdní hodiny mě upozornila až tma a světlo pouličních lamp.
"Je čas na večeři" řekla jsem Timovi.
Tím na souhlas zavrtěl ocasem, sedl si a trpělivě vyčkával, až dostane najíst.
Když Tim dostal najíst, tak jsem si šla dát večeři já. Měla jsem jahodový jogurt.
Potom jsem jako každý večer šla do sprchy a vyčistila jsem si zuby. Potom jsem si vzala učebnici zeměpisu a učila jsem se. Seděla jsem s Timem v posteli. Mamka má zase nějaké jednání, tak se dnes nevrátila.
Když jsem se něco málo naučila, tak jsem odložila učebnici, dala jsem Tima do pelíšku a šla jsem spát.Dny utíkali pořád stejně. Květen utekl jako voda a je konec června. Za týden jsou prázdniny.
Tim má něco málo přes čtyři měsíce.
ČTEŠ
Psí cesta✅
RandomPříběh vypráví o 12-ti leté Becky, která si plní svůj životní sen. Bydlí s její mámou v USA ve státě Florida v malém městečku v bytě. Jejím snem je stát se psovodem a obecně trénovat psy. Ale její máma ji psa dovolit nechce. Potom, když na její mámu...