XI

27 5 0
                                    

Ráno mě probudil Tim hodně časně ráno. Asi to bylo okolo páté hodiny. Vstala jsem hned a šla jsem se převléct. Dnes jsem si vzala černé trochu uplejší šaty. Vlasy jsem si dala do drdolu a vyrazila jsem do kuchyně na snídani. Tima jsem nechala v pokoji, protože šel zase spát. Zní to divně, ale Tim je prostě divný. Ráno mě vzbudí a potom jde zase spát.
Dnes jsem u snídaně hodně přemýšlela. Nebylo to vyloženě o jedné jediné věci, ale tak nějak o všem. Jak o Timovi, tak o škole, o Mie-se kterou máme naplánované stanování a o tom, co budu vlastně o prázdninách dělat.
V tom tichu, které v kuchyni bylo se skvěle přemýšlelo.
Když jsem dosnídala, tak jsem šla zpátky nahoru za Timem. Vzbudila jsem ho a dala jsem mu snídani. Potom jsem mu vyměnila vodu-jako každý den. Jinak snídani dostává taky každý den.
Tima jsem dala do jeho pelíšku spát a já si šla vyčistit zuby.
Potom jsem si do malého vaku ten referát, peněženku,klíče a mobil, kdyby mi volala mamka.
Jelikož jsem všechno dělala šnečí rychlostí, tak než jsem se nadála, tak jsem musela odejít na autobus do školy.
S mamkou jsem se nerozloučila, protože ještě spala a já ji nechtěla budit.
Ve škole to bylo poměrně rychlé. Jako první jsme si všichni ve třídě přečetli ty referáty, potom měla naše třídní nějaký menší proslov jako každý rok a nakonec se rozdávalo vysvědčení. Tento rok vysvědčení bylo dobré. Dostala jsem tři dvojky a jinak samé jedničky. Alespoň jde poznat, že jsem se opravdu učila. Nejsem šprt, ale taky nechci dostávat horší známky než je trojka. Ale to hlavně mamka mi říká, abych se na všechno učila. Na všechno se sice neučím, ale na tu větší část ano.
Okolo deváté hodiny jsem se vydala i s vysvědčením na autobus. V jízdním řádu jsem si našla nejbližší autobus domů, který jel za hodinu. Což je dost času na to, abych si zašla ještě do zverimexu a koupila něco Timovi.
Dnes jsem Timovi koupila frisbee. Snad se mu bude líbit.
Potom jsem šla na zastávku čekat na autobus. Přijel s desetiminutovým zpožděním. Nasedla jsem dovnitř, zaplatila si lístek a PRÁZDNINY MŮŽOU ZAČÍT.

Psí cesta✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat