Dnes jsem se chtěla pořádně vyspat, tak jsem si budík nenastavila. Tim vůbec neprotestoval a rád se přidal, tak jsme vstali společně okolo desáté hodiny. Dnes to byl spíše odpočinkový den.
Zdá se mi jako kdyby mi Tim rostl před očima! Ale už je nějak hrozně velký na to, že je to 'westík' tak je to asi nějaká extrémní velikost. Už se nevejde do pelíšku, což je velký problém. Ani nevím, jak to budeme řešit. Nevím ani, jestli by to byl dobrý nápad říct mamce. Bojím se, že by mamka Tima dala do útulku. Ale nenapadá mě lepší nápad než jí to říct....Po opravdu dlouhém přemýšlení jsem dala Timovi najíst jako každý den,já se převlékla a vyrazila jsem do kuchyně.
"Ahoj Becky" pozdravila mě mamka když jsem přišla do kuchyně.
"Ahoj mami. "
"Stalo se něco? " optala se mě starostlivě mamka.
"Ne, nic se nestalo", odpověděla jsem ji , " Co by se mělo stát? "
"To já nevím, co by se měli stát. Ptám se, protože se tváříš smutně a sklesle." Řekla mamka.
"Já se netvářím smutně, jen jsem se ještě pořádně neprobrala a částečně ještě spím." Částečně jsem zalhala. Ve skutečnosti jsem se netvářila smutně. Tvářila jsem se zamyšleně. Pořád jsem přemýšlela o tom, co bude s Timem a co budu vlastně dělat.
Při přemýšlení jsem si připravila snídani a snědla jsem ji. Když jsem potom šla do koupelny si vyčistit zuby, tak jsem stále přemýšlela, jak to vlastně mamce řeknu. Mám zatím vymyšlené jen dvě fráze. Ta druhá mi připadá trochu přijatelnější a zní takto: 'Ahoj mami, potřebuji ti něco důležitého říct, je mi jasné, že budeš asi hodně naštvaná, ale pořídila jsem si psa za tvými zády a on je trochu vetší než bylo v plánu... ' a potom je tady ta druhá a ta zní takto: 'Ahoj mami, prosím nezlob se, já vím, že to nebyl dobrý nápad, ale pořídila jsem si psa za tvými zády a on je trochu větší, než bylo v plánu...'.
Potom jsem se konečně odtrhla od myšlenek a vzala jsem Tima na procházku. Šli jsme na louku. Venku bylo teplo. Svítilo slunce a na obloze nebyl skoro ani mráček. Louka byla klidná,když jsme procházeli širokou pěšinou tak okolo nás poskakovali luční kobylky.
Za chvíli jsme po pěšině dorazili na čerstvě posekanou část louky. Zatrénovali jsme si a Tim potom aportoval modrý míček.
Když jsem se podívala na hodinky, tak tam stálo, že je půl dvanácté-nejvyšší čas se vrátit domů.
"Time, ke mňe! Pojď půjdeme domů" řekla jsem ,otočila jsem se a šla jsem směrem domů. Tim poslechl a vrátil se za mnou a vydali jsme se společně směrem domů.
Tato cesta by byla hrozně dlouhá, tak jsme si ji zkrátili cestou přes vedlejší vesnici.
Když jsme procházeli vesnicí, tak jsme procházeli kolem spousty a spousty hospodářských zvířat. Tima nejvíce zaujaly ovce a koně. Zbytku zvířat si nevšímal.
Skoro celou dobu byl Tim na vodítku kvůli zvířatům. Mohli by se ho leknout a splašit se-a to nechci.
Netrvalo dlouho a došli jsme k našemu městečku. Domů už to je asi jen dvacet minut.
Když jsme došli domů, tak následoval Timův oběd. K obědu dostal trochu konzervy. Na oběd Timovi dávám opravdu mini porce,protože více k obědu nepotřebuje. Další větší porci dostane večer k večeři.
Tim je zralý na spánek, takže já si půjdu taky dát oběd a on se mezitím prospí. Tak jsem se vydala do kuchyně. Mamka jako obvykle nebyla doma. Ohřála jsem si nějakou hotovku, kterou jsem našla v lednici.
Když jsem poobědvala, tak jsem vyrazila za Timem. Pořád spal. Uznala jsem tedy za vhodné když si vyklidím batoh do školy, ať to mám z krku.
Po asi hodince jsem měla hotovo a Tim už se rozhodl vstát. Tak jsem ho tedy vzala na opravdu rychlou procházku jen kolem malinkého sídliště, kde bydlíme.
Po procházce jsem měla v plánu Timovi konečně vyprat postroj. Má ho celý od bahna.
"Tohle bude na dlouho" Řekla jsme si pro sebe. Tim se na mě mezitím díval. Ikdyž jsem postroj drhla, jak jsem jen mohla, tak stejně byl pořád trochu špinavý. Po asi půl hodině nepřetržitého drhnutí jsem s výsledkem byla celkem spokojena a tak jsem toho nechala a dala jsem postroj na balkon uschnout. Svítilo slunce, takže postroj byl do hodiny suchý.
Po zbytek dne jsme si jen hráli. Tim mezitím stihl zdemolovat asi dvě hračky, když jsme se o ně přetahovali.
Najednou jsem uslyšela odmykání dveří. Mamka se po celém dni vrátila domů. Šla jsem jí dolů pozdravit a rovnou jsem i povečeřela. Potom jsem se vrátila do pokoje za Timem, abych mu dala najíst. K večeři dostal jen granule.
Následovalo to, co každý večer. Já jsem se vysprchovala, vyčistila si zuby, četla si a potom jsem šla s Timem spát.
ČTEŠ
Psí cesta✅
RandomPříběh vypráví o 12-ti leté Becky, která si plní svůj životní sen. Bydlí s její mámou v USA ve státě Florida v malém městečku v bytě. Jejím snem je stát se psovodem a obecně trénovat psy. Ale její máma ji psa dovolit nechce. Potom, když na její mámu...