XXX

24 3 0
                                    

Předtím než jsme jely přímo k babičce jsme se ještě zastavily doma, abychom Timovi vzaly všechny potřebné věci.
Když jsme potom dojely k babičce, tam jsem mu tam všechno nachystala. Mamka si mezitím vyřizovala nějaké hovory po telefonu.
Potom jsem si lehla do postele a zírala do stropu. Potom mi do pokoje vešla mamka. Byla hrozně nadšená.
"Becky, neuvěříš co se stalo! " Řekla mi.
"Copak se stalo? " Zeptala jsem se.
"Teď mi volali a dozvěděla jsem se, že peníze dostaneme hned zítra a do nového domu se můžeme začít stěhovat klidně už zítra. " Vyhrkla ze sebe.
"To by bylo super! " Byla jsem z toho taky nadšená. Těším se! Až se přestěhujeme bude vše lepší.
"A vím, že už jsi to tu Timovi tak hezky nachystala, ale teď se budeš muset sbalit abychom zítra mohli začít se stěhováním. Takže to znamená, že pojedeme domů. Máme to povolené. Vyšetřování prý už dále neproběhne. " Řekla mi mamka. Bude opravdu lepší, když se přestěhujeme. Alespoň mi nic nebude připomínat tu událost...
Hned jsme vyrazily. Cesta trvala necelou půl hodinu.

Doma jsme si začaly balit věci. Já začala těmi Timovými. Sbalila jsem mu všechny hračky, pamlsky, obojky, postroje, vodítka a všechno ostatní do krabice s jeho jménem. Dále jsem pokračovala s mými věcmi do školy. Všechny pomůcky jsem si sbalila do batohu. A na konec jsem si šla sbalit moje osobní věci. Začala jsem s oblečením. Do půl hodiny jsem oblečení měla naskládané v krabicích. Můj pokoj vypadal hrozně prázdně. Jen na stěně visely fotky s Timem. Dala jsem si je tam před pár dny. Dala jsem je do malé krabičky. Byla jsem skoro hotová. Zbýval jen nábytek. Ten prý zítra přijde rozložit a převézt mamčin kolega.
Jelikož jsem měla už sbaleno tak jsem se šla podívat za mamkou, jak je na tom. Našla jsem ji v kuchyni. Balila nádobí do vystlaných krabic.
"Nechceš pomoct?" Zeptala jsem se.
"To by jsi byla moc hodná. Můžeš uklízet skleničky. " Řekla mi a ukázala na krabici. Začala jsem tedy uklízet skleničky.

Po několika hodinách jsme měli téměř hotovo. Zbývá ještě několik věcí, ale ty se sbalí až zítra. Vydaly jsme se tedy zpátky k babičce.

Psí cesta✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat