XXXII

33 4 2
                                    

Dnes se už opravdu nadobro stěhujeme. Byt, kde jsme dříve bydleli jsme prodali.

Ráno jsem vstávala opravdu brzy. Nemohla jsem se dočkat. Tim by si nejraději přispal, ale ani neprotestoval. Mamka ještě spala. Rozhodla jsem se dát Timovi snídani. Potom jsem se šla nasnídat i já.
Po snídani jsme vyrazili na dlouhou procházku, abychom zabili čas. Vyrážíme až odpoledne, tak procházka nám neuškodí. Na procházce jsme si hodně zatrénovali, ale tak, aby si Tim moc nenapínal svaly. Takže jsme se rozhodli, že si zatrénujeme něco na poslušnost.
Potom jsme se prošli po lese. Chodili jsme až do poledne.
"Pojď Time, už musíme jít. " Zavolala jsem a Tím se otočil a vyrazili jsme k babičce.

U babičky jsme měli oběd a potom jsme vyrazili na cestu.
Tim se mnou klasicky seděl na zadním  sedadle připoutaný k postroji. Celou cestu prospal. Já si zase krátila čas čtením.

Když jsme dojeli do našeho nového domu Tim byl hrozně zmatený. Nikdy tady nebyl. Chodila jsem s ním po domě a ukazovala mu místnost po místnosti. Netrvalo dlouho a začal se trochu orientovat. Celou dobu byl s námi a podával nám věci z krabic, které jsme ještě nevybalili.
A takto jsme tam začali od znova.

A tohle by byl konec příběhu. Moc děkuji za přečtení a hlavně doufám, že se Vám příběh líbil.  :)

Psí cesta✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat