Глава 2 🔞

1.4K 70 6
                                    

Захари

-Мамка му!

Хвърлих настрани писалката на iPad-а ми. Сметките просто не излизаха. Някой крадеше от моите хотели и от фирмата ми, а аз разбрах чак сега. И то точно преди сделката с онзи гигант от Дубай. Явно в последно време проклетия ми късмет никакъв го нямаше. Облегнах се назад и затворих очи. Мисли си за нещо хубаво Захари.

Пред погледа ми се появиха красиви нежно бели ръце с дълги тънки пръсти на места покрити все още с моторно масло. Дълги къдрави черни коси, които като в рамка ограждаха едно по детски мило и невинно лице не виждало грим. Плътни сочни розови устни, които скриваха два реда изящни бели зъби. Дълбок зелен поглед на котка.

Захи, спри се! Не мисли за малката немирница, която качи на автостоп преди няколко дни. Избий си я от главата!

Но не. Още щом затворех очи я виждах пред мен, а онзи откачалник в панталона ми надаваше глава още щом се сетех за нея. Това момиче успя за около час да ми влезе под кожата така, както никоя друга.

Усетих нечии ръце да ме обгръщат. Усетих целувката й и нежното мъркане в ухото ми.

-Изглеждаш преуморен скъпи.

-Мира, не е сега моментът. Имам адски много работа.

-Друг път това не те е спирало. А и детето най-накрая спи.

Проклет да съм, ако ми трябва втора покана. Завъртях стола и дръпнах съпругата си по-близо до мен. Красимира определено беше красавица. Дори след раждането на сина си бързо успя да влезе във форма и си върна някога прекрасното тяло. Черните й очи контрастираха на изрусената й коса, за която дори и не исках да знам колко харчи, за да я поддържа в този вид. Разбих устни в нейните, а тя се отърка в мен. Ако не друго, то поне секса с нея си заслужаваше.

Устните й се откъснаха от моите и и се спуснаха надолу по брадичката и врата ми. Ръцете й бяха на колана ми и вече го вадеха от гайките на панталона. С едно движение откопча панталона и след това го свали надолу заедно с боксерките ми. Ръката й се обви около члена ми, а после и устните й. Изстенах звучно. Зарових ръце в косата й и натиснах главата й надолу. Дишането ми се учести. Затворих очи, но в главата ми около члена ми не бяха пълните с хиалурон устни на жена ми. Представях си нечии други плътни розови уста там. Мамка му! Избий си я от главата човече!

Винаги до мен 🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant