Глава 7 🔞

1.2K 69 13
                                    

Пресияна

Не спирах да се въртя като луда в леглото. В главата ми се разиграваше непрестанно сцената от днес. Топлината, която тялото му излъчваше. Пръстите му по кожата ми. Целувката, която постави в основата на врата ми. Прещият му дъх, изпращащ тръпки по цялото ми тяло. Възбудата му, която се притискаше в мен. Господи! Това беше лудост. Защо вкусът ми за мъже беше толкова отвратителен? Все попадах на някакви луди или на пълни отрепки. Но да се задявам с женен мъж? Това вече бе друго ниво на мазохизъм за мен.

Нощта бе прохладна, но аз се потях като дявол напръскан със светена вода. Трябваше да направя нещо. Станах от леглото си и заключих вратата на стаята си. Не бях правила това повече от година или от както скъсах с последния неблагодарник, с когото имах честта да прекарам две години от живота си. Поне да го биваше в леглото, но не. Единствения начин да почувствам някаква, дори минимална тръпка бе като използвам онова чудо наречено Санди.

Свалих мократа си от пот пижама и бельото си. Отворих малкия шкаф за бельо и бръкнах в дъното му. Напипах малката лилава играчка и я извадих. Странно, преди ползвах това чудо, защото мъжът с когото бях не ставаше за нищо, а сега щях да я ползвам, защото имаше един конкретен, когото не можех да си избия от главата.

Легнах на леглото си и включих малката играчка. Тя започна да вибрира в ръката ми. Спуснах я надолу по тялото си. Прминах през гърдите си и се заиграх със зърната ми. Прахапах устни, за да подтисна навдигащия се стон в гърлото ми. Продължих надолу. Когато усетих вибрациите по клитора си захапах ръка, за да не изпищя. Господи! Бях адски мокра, а това не се бе случвало от... Всъщност никога.

Затворих очи и отново разиграх цялата сцена. Сякаш отново усещах аромата му. Онзи така плътен и натрапчив аромат на мъж. Беше толкова хубаво. Твърдите му устни, които бяха като нежни перца, докосващи кожата ми. Езикът му по врата ми. Огромната му възбуда притисната в мен. През тялото ми преминаха конвулсии. Онази топка напрежение, която растеше ниско долу в корема ми от деня, в който го видях, избухна. Изкрещях във възглавницата си. Пред очите ми се появиха звезди. Мамка му! Ако само от мисли за него свършвах така, какво ли щеше да е, ако той самият ми доставяше това удоволствие лично?

Винаги до мен 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora