25.

2.9K 142 30
                                    

När Felix släpper taget om min midja för att låsa dörren till hans lägenhet efter oss så snubblar jag till och landar med en duns på golvet. Helt omedveten om varför börjar jag skratta och Felix ger mig en konstig blick där jag ligger i en hög på golvet och skrattar.

"Oscar vad fan, jag tror inte att alkohol är en bra idé för dig"

Muttrar han fram och biter sig i läppen för att inte släppa ur sig ett skratt.

Jag fnittrar bara till över hans kommentar innan jag lägger mig raklång på golvet med händerna stödjande under mitt huvud.

"Du bryr dig"

Säger jag enkelt och han stannar upp i sina rörelser för att titta på mig.

"Vad snackar du om?"

Frågar han irriterat.

"Du bryr dig visst om mig"

Säger jag och han fnyser åt mig.

"Det gör jag inte alls"

Säger han och jag fortsätter lugnt att studera hans spända ansiktsdrag och ler snett för mig själv. Hade jag inte varit påverkad av alkoholen så hade jag troligtvis inte sagt ett enda ord.

"Du räddade mig ikväll"

Säger jag och han fnyser ännu en gång.

"Du gav mig bara en anledning att skada de där idioterna"

Säger han och det är min tur att fnysa som svar innan jag bestämt skakar på huvudet.

"Du bryr dig"

Säger jag med en retsam röst och han stönar irriterat.

"Oscar håll käften. Du är full och irriterande"

Säger han och lutar sig tillbaka i soffan och sluter ögonen. Jag iakttar honom en stund innan jag bestämmer mig för att fortsätta irritera honom.

"Och trots det så bryr du dig om mig"

Säger jag och han suckar överdrivet högt vilket får mig att le.

"Käften"

Mumlar han fram.

"Make me"

Säger jag sexigt och stämningen i rummet förändras plötsligt. Felix höjer på ögonbrynen och lutar sig försiktigt framåt och när han öppnar ögonen så är den irriterade glimten ersatt av en lustfylld blick.

En plötslig nervositet blandar sig med åtrån i min kropp och jag sväljer oroligt medan jag studerar hans rörelser när han långsamt reser sig upp och går bort till mig. Han ler lömskt åt mig och sätter sig på knä över mig med varsitt knä på varsin sida av mina höfter.

Hans händer glider långsamt in under min tröja och jag håller andan. Han flinar sexigt åt mig och rör sina höfter i en gungande rörelse över mitt skrev vilket får mig att stöna högt.

Hans händer tar tag om kanten av min tröja och han drar den långsamt uppåt vilket får mig att höja min överkropp några centimeter över marken så att han kan dra tröjan över huvudet på mig. Jag pillar på kanten av hans tröja och han flinar åt mig innan han drar av sin egen tröja.

Jag stödjer mig på mina armbågar medan jag låter min blick svepa över hans överkropp. Synen får mig att le nöjt och när jag möter hans ögon igen så blinkar han snabbt med ena ögat åt mig och ler svagt innan han böjer sig ner över mig. Hans läppar lämnar mjuka kyssar över min bröstkorg och ner över min min mage och mina andetag kommer ut i dova stön.

Hans höfter fortsätter att röra sig mot mitt skrev och jag vrider mig under honom medan lustfyllda stön lämnar mina läppar. Jag känner hur hans stånd trycker sig mot mig och det svartnar för ögonen på mig. Han lutar sig ner och låter sina svala läppar snudda vid mitt öra.

"Inte så pratglad längre va?"

Viskar han retsamt och flinar åt mig. Jag rullar bara på ögonen som svar innan jag börjar fippla med hans skärp.

------
Fulla Oscar är ganska rolig ändå!

Xx, Nad

Desire || FoscarМесто, где живут истории. Откройте их для себя