42.

2.6K 144 14
                                    

När dörren till Felix lägenhet öppnas och jag möts av hans leende så sprider sig lyckan genom kroppen. Hans läppar är snart pressade mot mina och för ett ögonblick glömmer jag både tid och rum.

När vi bryter kyssen så inspekterar jag hans ansikte som är ganska illa tilltygat och jag tar hans hand och leder honom mot köksbordet.

"Sitt"

Säger jag bestämt och puttar ner honom på en stol. Han ger mig bara en gillande blick och jag förstår att han väntar sig någon sorts sexuell behandling från mig. Men när jag till hans besvikelse plockar upp en fuktig trasa och försiktigt börjar dutta den mot hans blödande underläpp så ger han mig en surmulen blick och jag kan inte låta bli att skratta till.

"Oscar..."

Säger han efter att ha studerat mitt ansikte en stund. Jag hummar bara som svar medan min koncentration är fäst på hans sårade läpp.

"Du är vacker"

Säger han och jag stannar upp i mina rörelser. Mina ögon möter direkt hans och mitt hjärta smälter för hans ord. Sakta lutar jag mig in och precis innan våra läppar snuddar vid varandra så viskar jag tillbaka.

"Du är vacker"

Sedan låter jag mina läppar möta hans och det lilla såret på hans underläpp ger ifrån sig en svag smak av blod men jag kunde inte bry mig mindre. Felix läppar mot mina läppar känns så rätt och jag kan inte ignorera den känslan.

Innan jag vet ordet av det så sitter jag snart i Felix knä och hans händer rör sig över min rumpa. Den långsamma kyssen går snart över i hångel och jag stönar dovt mot hans läppar.

Våra läppars kontakt bryts och jag rör mig i en gungande rörelse över Felix skrev som får honom att stöna högt.

"Du må vara vacker men du är också jävligt sexig"

Säger han upphetsat och blinkar åt mig med ena ögat. Jag rodnar lätt av hans kommentar och biter mig i läppen vilket får Felix blick att mörkna.

Han attackerar min hals med lätta små kyssar och bara känslan av hans svala läppar mot min hud och hand stånd mot mitt får mig att närma mig en kommande orgasm.

När jag kommer så skriker jag högt och Felix kommer strax efteråt. Våra andetag är ansträngda och jag kysser honom slarvigt på kinderna, hakan och tillslut läpparna.

Felix tar ett tag om mina höfter och lyfter upp mig på fötter innan han med långsamma steg går iväg till sin garderob. Jag studerar honom när han låter sina kläder falla till golvet och drar på sig ett par rena kalsonger. Hans starka ryggmuskler är tydliga under huden och jag får passa mig för att inte börja dregla.

När han har dragit på sig ett par slappa mjukisbyxor över kalsongerna så kastar han ett par kalsonger mot mig som jag smidigt lyckas fånga.

"Din tur"

Säger han och jag börjar långsamt att klä av mig för att byta till de rena kallingarna. När min blick vänder sig åt hans håll så kommer jag på honom med att låta sina ögon svepa över varenda millimeter av min kropp och han ler belåtet åt sig själv.

"Kan jag få låna ett par mjukis?"

Frågar jag och Felix sliter blicken från min kropp och ger mig en snabb nick innan han kastar ett par svarta mjukisbyxor till mig. Jag tackar honom och kränger på mig de slappa byxorna.

När jag är klar så går jag bort till soffan och sätter mig ner på den. Felix ger mig en förbryllad blick och när jag klappar på platsen bredvid mig som ett tecken för honom att sätta sig ner så går han emot mig med osäkra steg.

"Du vet vad jag vill veta"

Säger jag känslolöst när han slutligen sätter sig ner och han placerar hakan i sina händer medan han tittar upp på mig och biter sig fundersamt i läppen.

"Du vill veta om det Ogge sa stämmer, om jag har hemligheter för dig"

Konstaterar han och jag nickar svagt medan jag nervöst väntar på hans svar.

"Kan du bara lita på mig när jag säger att de hemligheter jag har är bäst att de förblir hemligheter? Det är för att skydda dig"

Säger han och jag rynkar lätt på ögonbrynen åt hans svar. Först blir jag irriterad över att han inte berättar men när jag möter hans blick så inser jag att det måste finnas en bra anledning till att han döljer det för mig. Så jag nickar svagt och bestämmer mig för att låta det vara, för nu.

Desire || FoscarWhere stories live. Discover now