9

45.2K 332 0
                                    

Kelopak mata di buka perlahan lahan. Alyysa masih mengantuk. Selimut ditarik bagi menutup bahagian atas badannya yang terdedah. Dia hanya memakai bra dan short pants yang semalam. Aydeen yang sedang lena tidur disebelah dikerling. Lengan sasa Aydeen yang masih memeluk pinggang Alyysa tolak perlahan. Tidak mahu menganggu lena si jejaka.

"Dont go anywhere baby." Aydeen mengetatkan pelukan di pinggang.

"I nak pergi toilet... tak tahan ni."

Aydeen melepaskan pelukan dan membuka mata.

"I will count until 20, come back ASAP. 1...2...3"

Alyysa segera turun dari katil. Dasar Aydeen!!!!

"15...16...17..."

Alyysa naik ke atas katil semula.

"Eyyy dia ni." Alyysa melempar batal ke arah Aydeen.

"Come, let me hug you back." Aydeen menarik Alyysa.

Alyysa dipeluk erat. Dagu Aydeen rehatkan di bahu Alyysa yang terdedah. Alyysa menghela nafas.

"You bagi alasan apa kat Deena tak balik semalam?"

"No need alasan dah, Deena tak kisah pun."

"Good. Duduk jelah dengan I kat sini."

"Banyak lah you. I tak nak kahwin free."

"Tempat I private. Dont worry baby." Aydeen mengucup bahu Alyysa bertalu talu sampai naik ke tengkuk.

"Aydeen... you tickles me. Stopp.." Alyysa menolak Aydeen.

"You smell so good... ermmmm..." Dapat dirasa nafas Aydeen di tepi telinga Alyysa.

"Hey, this Monday I kena ikut you pergi outstation kan?"

"Yes baby... why?"

"Nothing... I kerap sangat ikut you outstation ni, nanti apa kata orang pulak."

"You PA I, people cant say anything about that and that why I ajak you kahwin, takde orang nak gosip bukan bukan." Aydeen mengelus perut Alyysa.

"Kasi Deena jalan dulu lah. Kalau kita nak kahwin dulu nanti nampak tergesa gesa sangat. Next year okay sayang..." Tangan Aydeen yang mengusap perut Alyysa, Alyysa angkat dan genggam.

"I cant wait that long....."

"Im not gonna go anywhere..."


MONDAY

Alyysa menyiapkan diri, dia akan mengikuti Aydeen ke Pahang selama 3 hari atas urusan kerja. Mereka bergerak satu kereta. Aydeen menjadi pemandu.

Alyysa menguap. Dia tidur lambat malam tadi kerana menyiapkan modul untuk dibawa bersama. Sudahlah Aydeen menghantarnya pulang lewat semalam.

"Tidurlah, nanti dah sampai RnR I kejut you..." Aydeen menepuk peha Alyysa yang sudah tidur tidur ayam.

Sesampai mereka di RnR, Aydeen mengejutkan Alyysa.

"Hey... baby dah sampai RnR ni... you nak pergi mana mana tak?

"Nak pergi toilet jap..."

"Okay, jom I pun sama..."

Alyysa meregangkan otot badan yang dirasakan lenguh setelah tidur di dalam kereta tadi.

Setelah siap urusan di toilet, Aydeen mengajak Alyysa untuk makan sebagai alas perut kerana mereka tidak sempat untuk menjamah apa apa makanan pagi tadi.

ALYYSAWhere stories live. Discover now