25.Bölüm

437 13 18
                                    

Bu bölümü en güzel destekçilerim olan CenCer_Official ve arkadaşına ithaf ediyorum.

Kulaklarımı takıp, yatağımda uzanmış ellerim karnımda tavanı izliyordum. Saçlarım pikenin üzerine dağılmış, karışık şekilde özgürlüğünü ilan ediyordu sanki.

"Ay benim gece senin, bakar bakar gülümserim..."

Tolga.. Elleri, gözleri, kokusu, sesi, bakışı, dokunuşu..

İstemsiz sırıtışımı, karnımdan çektiğim ellerimle kapattım. Yataktan doğrulup pikeyi açarak içine uzandım.

Yarın yeni bir gün!

Anne, kokun? Sesin.. Anne hafızamda netleşiyorsun sanki, anne sen hala benimlesin...

"Tatlım!"

Tanıdık bir sesle gözlerimi araladığımda ifadesizce halamı izlemeye başladım.

"Ee, daha hazırlanmamışsın sen? Bugün okul yokmuş"

Masanın üzerindeki saate baktım. 08.31' di.

Okula geç kalmıştım ve halam okul olmadığını söylüyordu.

"Kamp var ya hani bugün ondan bahsediyorum Belisacım?"

"Ne kampı halacım?"

"Okul kampı, bugünü gösteriyor tarihi"

Telefonu alıp okul grubuna girdim.

Ataman Koleji: 7 Mart Pazartesi günü okul kampımız vardır. Belirli bir ücret karşılığında tüm öğrencilerimiz davetlidir.

Mesajı okuyup tekrar halama baktım. Halime gülümseyip odadan çıktığında hızlıca kendimi duşa atıp hazırladım.

Makyaj masasına oturduğumda Tolga' yı aramaya çalışıyordum.

...Kötülükler Kralı Tolga Aranıyor...

"Günaydın peri kızı! Hazır mısın bakalım?"

"Ne yani tek unutan ben miyim?"

"Öyle gözüküyor, hazır değilsin demi?"

"Hazırım"

"Çok güzel kapının önündeydim"

"Hemen geliyorum!"

Tolga dünküne göre sıcak ve samimi bir tavırla konuşmuştu. Telefonu cebime koyup şişme yeleğimi alıp aşağıya indim.

Kapıyı açtığımda Tolga karşımdaydı.

Eğilip yanağıma bir öpücük bıraktığında gülümseyip kollarımı boynuna doladım.

"Hadi bakalım kahvaltıya!"

Halamla göz göze geldiğimizde refleksle Tolga' dan ayrılmıştım.

"Biz kampta yaparız kahvaltıyı Petek hanım, size afiyet olsun"

Tolga' ya bakıp kafamı salladım. Halam gülümseyip gittiğinde Tolga' yı içeri davet etmeye çalışıyordum.

"Bekliyorum ben, hadii peri kızı!"

Koşarak üst kata çıkıp çantamı alıp tekrar aşağı indim. Kahvaltı masasındaki halamı ve babamı öpüp hiçbir şey demeden yanlarından ayrıldım.

Tolga ile beraber bahçeden yürüyüp arabaya geçtik.

Arabaya geçtiğimde kontağa basıp çalıştırdı ve otoyolda ilerlemeye başladık.

SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin