21. Bölüm

746 24 52
                                    

"biliyordum" diyen Tolga' ya baktım. elini tutup dışarı çıktığımda halam karşımdaydı hem de Beste ile.

"Belisa iyi misin tatlım-?"

ellerini uzatıp bana doğru gelen Beste' den yaklaşmaması adına uzaklaşıp Tolga' nın yanına geçtim.

"tek kelime duymak istemiyorum hala"

"gelmeseydim içerdeydiniz biliyorsun değil mi Belisa?"

"bununla geleceksen hiç gelmeseydin keşke hala"

ani bir hışımla kendimi dışarı attığım da Tolga' nın onlara bir şeyler söylediğini duyuyor gibi olmuştum. bir dakikanın sonunda adım seslerinden birinin yanıma geldiğini fark ettim.

"o kadına büyük bir nefretin var gibi peri kızı?"

"evet var, babamı benden çalmaya çalışıyor aklı sıra ama izin vermeyeceğim"

yaklaşıp oturduğum banka oturdu.

eli kolumun altından belime dolanırken diğer elini de elime koydu başım göğsü ile aynı hizaya geldiğinde bende başımı ona yasladım.

"şşt, merak etme kimse babanı senden alamaz"

yavaşça evet anlamında başımı salladım.

"alamayacak" diye tekrar ettim.

"hadi kalkın doğru eve"

halam başımızda emirler yağdırırken bizde çoktan ayağa kalkmıştık.

"acaba okula mı dönsek o suratları görmek istiyorum"

iyi fikirdi. halam ve Beste ile eve dönmektense Tolga ile okula gidip kaos çıkarmak daha cazip gelmişti.

"okula gidiyoruz biz"

halamın cevabını beklemeden Tolga' yı elinden tutup peşimde sürüklemeye başladım.

arabaya bindiğimizde çoktan okulun yoluna girmiştik.

okulun bahçe kapısında yan yana dikilip ikimizde bahçeyi incelemeye başladık.

bakışlarını bana çevirip elini uzattı.
gözlerine bakıp uzattığı eli tuttum.

"hazır mısın?"

"her zaman"

el ele bahçe kapısından geçip okula girdik.

ders saati henüz bitmemiş çıkışa 3 ders kalmıştı.

ders zili kata çıktığımızda çalındığı için direkt sınıfa geçtik. hepsi olmasa da çoğu sınıftaydı.

ikili sıraların birine hiç kimse ile ilgilenmeden oturduk.

Doruk sıranın başına dikildiğinde Tolga' da yüzünü Doruk' a çevirdi.

"Belisa kalk oradan" diyen Berk' e baktım bende.

"neden kalkıyormuş, benim sevgilim değil mi?"

"artık değil" diye yanıtladı Berk.

"kalk ordan Belisa, sana da bir şey olsun istemeyiz" Doruk' un cümlesi beni şaşırtmıştı.

"Hadi ya bana ne olacakmış?" diyerek ayağa kalkan Tolga ile beraber hareket ederek bende ayağa kalktım.

o Doruk' a yaklaşırken bir elimi eline diğer elimi göğsüne koyup kendime çektim bedenini

"olanlarla Tolga' nın bir alakası yok Doruk, siz burada kabadayılık taslayacağınıza yaralanan zavallı adamı ziyaret etseniz daha makul sanki"

SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin