43. Bölüm

210 11 48
                                    

Keyifli okumalar bebislerim 🤍

Bölüm şarkısı: Gece - Ben öldüm

Sıcacık uykumdan ıslak denilmese de pek de kuru olmayan öpücüklerle uyandırılıyordum.

Gözlerimi açıp tatlılık abidesi sevgili ikizime baktım.

"Uykun da çok ağırmış be tatlım"

Gülerek Berk' e baktım.

"Günayyyydınnn"

Gülümsedi.

"Günaydııın dünya güzeli, hadi hazırlan okulu çok ektik"

Başımı sallayıp yataktan doğruldum.

Kahvaltıya ineceğini söyleyerek odadan ayrıldığında bende duş alıp üstümü değiştirdim. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı topladım.

Hazır olduğumda odadan ayrılıp alt kata indim.

Tam kadro kahvaltı masasında oturan aileme baktım.

Halam beni gördüğünde ayağa kalkıp kollarını açtı.

Babam dün geceye göre oldukça sakin gözüküyordu.

Olduğum yerden hızla ayrılıp halama sarıldım.

Dün gece hasret giderme şansımız olmamıştı.

Halamdan ayrıldığımda masadaki yerime oturdum.

Barbaros beyle göz göze geldiğimiz de başımla selam verdim. Aynı şekilde selam verdiğinde annemle babama döndüm.

İkisi de mutluydu olması gerektiği gibi.

Kahvaltıyla beraber koyu da bir sohbet başlamıştı.

"Hala aklım almıyor Petek hayattasın ve ben bunu en son öğreniyorum. Abin en son öğreniyor?"

Halam bir bana bir de Barbaros beye bakıp babama döndü.

"Eğer zaman geçmeden anlatsaydık sana bunu onun yanına bırakmazdın abi"

"Yine bırakmayacağım, bırakacağımı kim söyledi?" sesindeki ciddiyet içimi ürpetmişti.

"Tabi ki öyle ama şuan sakin kalmak en doğrusu. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik abi bu kadar çabayı mahvedecek bir şey yapamazsın"

"Ne yapacağım Petek, Akifciğim sana minnettarım kardeşimi öldürmeye çalışmışsın sonra vazgeçip alı koymuşsun sağol mu diyeceğim?"

"Abii yapma lütfen bak buradayım işte hem diyorum ya halledeceğiz biz Barbaros ile. Hukuki yollardan"

"Olur tatlı tatlı kınarım bende, siz gibi"

"Tatlı tatlı kınadığımızı kim söyledi Ertuğrul?" dedi Barbaros bey.

"Biz hallediyoruz sen bir şey yapma, güvenmiyor musun bize?" diye ekledi.

"Güveniyorum orası ayrı ama herkesin hesaplaşma şekli farklıdır öyle değil mi?"

"Hesaplaşmak falan yok konu tartışmaya kapalı ama özür dilemen gereken birisi var abiciğim"
diyerek konuyu değiştiren halamım cümlesiyle ortalık biraz olsun sakinleşmişti.

"Kimmiş o?"
Kaşları çatılmış şekilde halamdan gelecek cevabı bekliyordu babam.

"Tolga"

Daha da çok kaşları çatmıştı gelen cevapla

"Tolga ne alaka?"

"Beni o bulup kurtardı. Hatta bize yardım da ediyor, sayesinde elimizde öyle şeyler var ki tek bir hamleyle tüm Atakulları yerle bir edebiliriz"

SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin