45. Bölüm

203 14 7
                                    

Bölüm şarkısı: Mert Demir, Mabel Matiz - Antidepresan

"Benim ailem senmişsin Belisa"

Tüm gün beynimin içinde Kaan' ın sesi yankılanmıştı.

Yavaşça Sadakatsiz Volkan' a dönüşüyordum sanırım.

"İkisini aynı anda seviyorum" Bak sen?

Doğru ağır basan bi taraf yoktu. Tek istediğim bir tarafı severken diğer tarafı kırmamaktı.
Siyah kupa avuçlarımda tamamıyla yer edirken üzerinde dans eden buharlar gecenin karanlığında los ışıklarla bir görsel şölen gibiydi.

Ay dolunay şeklindeydi. Resmen bir doğa harikası olarak gökyüzüne hükmediyordu.

Bir kaç saat sonra gün doğacaktı. Ve bu akşam Tolga' nın davetli olduğu akşam yemeği vardı. Yanii bir nevi mahşer meydanı challenge.

Sıcacık kahve buz kesen havaya yenik düşmüş soğumuştu. Son yudumu da icip dudaklarımda kalan tadı temizledim.
Kupayı masaya bırakıp üstümdeki şala sarıldım.

Balkon kapısı hafif bir gürültüyle açıldığında arkamı dönüp gelen kişiye baktım.

Annem üzerinde sabahlığıyla saçları toplu bir şekilde bana bakıyordu.

"Kızım saat daha dört"

"Biliyorum annecim, uyku tutmadı"

Kapıyı kapatıp yanıma oturdu. Uykudan yeni uyanmış haliyle kısık gözleri parladı.

"Çok mu heyecanlısın?"

"Ne için?"

"Aaa, ne için olacak? Tolga gelecek ya"
diyerek güldüğünde bir anda kaşları çatıldı.

"Bir dakika, Belisa sakın unuttum deme. Daha sabah konuştuk. Demedin mi yoksa?"

"Dedim"

"Kabul mü etmedi?"

"Etti."

"Belisa vallahi öleceğim şimdi meraktan, bu hâlin ne o zaman?"

"Anne kafam çok karışık"

Yanıma yaklaşıp başımı omuz hizasına getirdi. Başımı omzuna koyup derin bir nefes aldım.

"Anlat bakalım bebeğim, sorun ne?"

"Sorun ben ve bir türlü karar veremeyişim."

"Hepimizin karar vermekte zorlandığı konular olabilir bebeğim, bazen bir şeyleri tek başımıza halledemezsek düşüncelerine güvendiğimiz insanlardan yardım isteyebiliriz"

"Tolga ile uzun bir ilişkimiz oldu, çok şey paylaştık. Birbirimizin hayatında gecenin karanlığında yol gösterici o sokak lambası görevini üstlendik. Sevdik anne cidden çok sevdik. Bir savaş ilan ettik ve sırt sırta verip silah arkadaşı da olduk. Sonra birbirimize yenildik. Kalplerimizdeki intikam ateşi söndü yerinde bir aşk ateşi yandı"

Dudaklarına yerleşen tatlı tebessüm ve ilgiyle dinleyen ifadesi daha çok rahatlamama neden oluyordu. Hep imrenirdim annesine her şeyini anlatan kızlara ve şuan bunu bende yapabiliyordum.

"Sonra benden ayrılmak istediğini söyledi anne, biz sevmedik dedi. Hataydı dedi. Bir kaç gün sonra başka bir kızla birlikte olduğunu gördüm"

"Şimdi benimle tekrar bir ilişki istediğini dile getiriyor, bize yardım ediyor, evimize geliyor, geçmişi unutalım diyor. Oysa Kaan o başka bir araf zaten"

"Kaan peki, o ne diyor?"

"Bana Tolga' nın yeni bir ilişkisi olduğunu o söyledi. O gece çadırımın başından ayrılmamış. Kaybolduğum gün o buldu beni. Biz.."

SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin