33. Bölüm

266 15 40
                                    

Keyifli okumalarr... 🌸

Bölüm Şarkısı: Mavi Gri-Ben Sende Yandım

2 gün önce

Doruk' tan:

Rüzgar olabildiğince sert eserken cebimden uzun uğraşlar sonucu çıkardığım anahtar ile kapıyı açtım.

Ellerimi hissetmiyordum.

Kapıyı tekrar kapatarak üst kata çıktım. Kendimi ılık suyun altına atıp kaslarımın ısınmasını bekledim. Gevşeyen kaslarımla bedenim rahatladığında üstümü giyip kendimi yatağa bıraktım.

Asiyeme iyi geceler mesajı atacaktım. Kendimi anlık çekip klavyeye dokundum.

'İyi geceler sevgilim, umarım bir gün sen göğsümde uyurken saçlarını okşayarak söylerim bu cümleyi. Seni seviyorum ❤'

Bu ne ya ergenler gibi!

'İyi geceler Asiyem, çiçek kokulu saçlarına öpücükler armağan ediyorum'

Evet dayıcım gurbet zor iş hele de Almanya, bizde ellerinden öpüyoruz (!)


Doruk: Sensiz iyiyse geceler

Doruk: İyi geceler

Doruk: Sevgilim..
(23.41)

Asiye' m: Bensizini bilmem ama

Asiye' m: Sensizin nasıl olduğunu çok iyi biliyorum

Asiye' m: Sensiz ne iyi ki, gece iyi olsun?

Asiye' m: İyi geceler sevgilim ❤
(23.55)

Ekrana baka kaldım bir süre. Hangi duamın kabulüydü bu kız?

Doruk:

Telefonu şarja takıp mutfağa indim. Kendime bir kahve yapıp balkona çıktım.

Gördüğüm şeyle şaşkınlık ve korku birbirine karışmıştı.

"Kaan! İyi misin?"

Dizlerine koyduğu başını kaldırdı. Bağladığı elleri serbest kalıp iki yanına düşmüştü.

Ağlıyordu.

Kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı titreyerek.

"Değilim hiç iyi değilim ben dünyanın en kötü insanıyım Doruk! Allah benim belamı ver-"

"Şştt saçmalama, kendine gel"

Kupayı yandaki masaya bırakıp yere eğilerek yanına oturdum. Onun gibi sırtımı duvara yaslayıp anlatacaklarını dinlemek için beklemeye başladım.

Zifiri karanlıktı. Bahçeden vuran loş ışık ay ışığı ile karışıp balkonun pencerelerinden içeri sızıyordu.

"Anlat bana ne olduğunu, hadi"

Olabildiğince sesimi yumuşak ayarlamaya çalışıyordum çünkü üstüne gidersem ya da öyle algılarsa anlatmasına engel olabilirdim.

"Belisa.."

"Nolmuş Belisa' ya?"

"Benim yüzümden acı çekiyor"

"O ne demek şimdi?"

"Babam, uzun süredir Alacaların bir şeyler planladığını düşünüyordu.
Kampta kaybolduğumuz gece nasıl olduysa anlık telefon çekti Belisa' ya smsten mesaj geldi. Mesajın sesiyle uyandım ve baktım o lanet mesaja. Babamın şüphelerini destekleyen bir mesajdı. Telefonu bırakıp tekrar uyudum"

SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin