"Selam gençler"
Doruk, "selam" diye yanıtladığında bende selamına karşılık verdim.
"Dünya küçük demiştim, inanmamıştın"
yandan Doruk' a baktığımda yüzümü izlediğini fark etmiştim. zoraki bi gülümseme ile başımı salladım.
Doruk' un gözleri hala üzerimdeyken mekanın merdivenlerinden inenlere çevirdim kafamı.
"bu kadarı da fazla ama"
elinde meyve kokteyli ile konuşarak gelen Talya' ydı.kaşlarım çatılmış, yüzümdeki sinir ve ciddiyetle gelenleri izliyordum hala.
"Ee, çiçeği burnunda aşıkları fazla ayrı tutmayalım dedik." dedi Aybike.
"Çakal çok" diye eklediğinde odak noktası bendim.
"Çakalı bilmem ama kurtlar sonrasından sağ çıkamaz her kuzu haberin olsun" diyerek göz kırptım. Doruk yanımdaydı, diğer yanında Asiye yer almıştı.
"bu beyfendi kim?" konuşma konusunu değiştiren Süsen olmuştu.
"mm, ben" dedi elindeki kadeh bardağını masaya bırakırken.
"açıksası bende tanımı-" söze girdiğimde gür sesi sesimi bastırmış daha doğrusu kendisi cevap vermek adına sözümü kesmişti.
"Barbaros Yıldırımer" elini uzattı Süsen' e. yüzü bana dönüktü.
"Kısaca, küçük hanımın baş belası" dudaklarının kenarı kıvrılmış vereceğim tepkiyi bekliyordu. ilgilenmeden sağıma soluma bakmaya başladım. Doruk Barbaros beyi izliyordu. Asiye' nin elinden tutmuş masanın bir ucunda dikiliyorlardı.
Harika' ya döndü.
"baban vefat etmiş, başın saolsun" dedi Barbaros bey.
Harika' ya baktım. yüzündeki hüznü gördüğümde ona sarılmamak için kendimi zor tuttuğumu hissettim.
dudaklarına bir tebessüm yerleştirip teşekkür etti."memnun oldum" herkesle tanışmış Doruk, Asiye ve ben kalmıştık.
"Belisa Alaca" dedim gülümseyerek. yüzü gevşerken ifadesizleşiyordu.
"Alaca mı?" diyerek kaşlarını çattı.
"evet" dedim sorgulayarak.
"Ertuğrul Alaca' nın kızısın"
"evet?"
"baban, başarılı bi iş adamı. güzel de bir kız yetiştirmiş tebrik ederim kendisini"
onaylarcasına başımı salladığımda elindeki elimi çekerek masanın gerisine geçtim.
"Asiye ben"
"Memnun oldum" Barbaros bey elini uzattığında Asiye karşılık veremeden Doruk elini uzatmıştı.
"Doruk Atakul"
"Akif Atakul' un oğlu, sende kızısın değil mi Melisa" dedi gerisini dönerek.
Melisa onaylarken Doruk ile yüzyüzeydiler.
"iş dünyası ile fazla ilgilisiniz" dedi Berk.
"sanırım işim gereği" deyip güldüğünde bir kaç kişi daha belirmişti yan tarafında.
"Barbaros bey bu ne hoş tesadüf" dedi sarışın kadın.
"izninizle" diyerek göz kırptı ve kadınlarla masadan ayrılarak kendi masasına döndü Barbaros bey.
Berk yanıma geçip eli ile belimi kavrayarak yanına çekti beni.
kulağıma eğildi, fısıldayarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim
De TodoKardeşlerim tv dizisinin senaryo değişiklikleri yapılmış hayali sahneler içeren bir kurgusudur. (AsDor/AyBer/BelTol/BelKa...) 14.01.2023: Kardeşlerim #1