55. Bölüm

112 7 26
                                    

Bölüm Şarkısı: Madrigal - Seni Dert Etmeler

Belisa' dan

elimdeki telefonla bakışıyorduk. onu aramak istiyordum sorularımı yanıtlasın istiyordum ama elim bir türlü varmıyordu. Benim ismim Nil' di. Belisa olamazdı. karıştırıyorlardı. ama ya doğruysa?

ayağa kalkıp kapıya yürüdüm. kapı kolunu indirip dışarı adım atacağım sırada iri bir gövdeye çarpmıştım.

"Çok çok pardon"

eğilip gözlerime baktı.
Giray' dı. Barbaros' un kardeşi. Son günlerde çok gelip gidiyordu. bu süre zarfında muhabbetimiz olmuştu.

"sorun değil" dedi fısıldayarak.

geçip gideceğim sırada bileğimi tuttu. kafamı kaldırıp yüzüne baktım.

"Seninle konuşmam lazım"

kafamı salladığımda odaya geçtik.

"ne konuşacağız?"

eli bileğimden ayrılmazken gözleri dikkatlice yüzümü inceliyordu.

kısa bir sürenin ardından boğazını temizleyip gözlerini kaçırdı.

"dışarıda seni bekleyen biri var, şimdi sessizce onun yanına gideceğiz anlaştık mı?"

"korumalar?"

"o iş bende"

birlikte merdivenleri inmeye başladık. müştemilatın ardındaki kapıya vardığımızda genç bir adam çıktı karışımıza. bu fotoğraflarda beraber olduğumuz çocuktu.

bizi görmesiyle hareketlenip kollarını açarak yaklaştı. Giray bir eliyle beni gerisinde tutarken diğer elini de onun omzuna koymuştu.

Çocuk bir Giray' a bir bana bakıp kaşlarını çattı.

"mesafeni korumanda fayda var Barçın"

Çocuk geriye çekilip ellerini cebine soktu.

"ne konuşacağız?" dedim bir kez daha.

korumaların oturduğu etrafına sandalyelerin dizili olduğu masaya geçtik. Giray yanımda Barçın dediği çocuk da karşımdaydı.

telefonunu çıkarıp bir kaç fotoğraf açtı.

"bunları tanıyor musun?"

turuncu saçlı bir kadın ve kumral orta yaşlarda bir adamın ortasındaydım. ağzım kulaklarımdaydı.

"kim bunlar?"

"annen ve baban" dedi tek nefeste.

kafamı iki yana salladım.

"benim annem ve babam yurtdışında hekim. hatta arada görüntülü de konuşuyoruz"

"değil" diyen kişiye döndüm. Giray dikkatlice bana bakıyordu. bir kez daha aralandı dudakları.

"onlar senin anne ve baban değil. figüran oyuncu"

yüzüm kasılmıştı. inanasım gelmiyordu. rüya görüyor gibi hissediyordum.

"nasıl yani, ne demek istiyorsunuz?"

Barçın dediği çocuk yerinde dikleşip doğruldu ve dirseklerini masaya koydu.

"Belisa, senin adın Nil değil. Yaşın 20 değil. sen lise son sınıf öğrencisisin. Anne ve baban doktor değil. Baban ileri gelen bir iş insanı. Ertuğrul Alaca. Annen ise babanın şirketinde genel müdür. Lerzan Alaca. İkizin var. Berk Alaca. Ben.. Biz sevgiliydik Belisa. Senin şuan ki hayatın bir kurmacadan ibaret. Sen nişanlı değilsin o adam senin halanın ka-"

SON ŞANS AŞK | Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin