Perspectief Yanis
'BEEB BEEB BEEB'
Yegg die izan alarm weer . heb die 2 maan- den niet gehoord komt die vandaag graaf doen en gaat die af. Pff mhm werk moet wel ooit gebeuren ... Trouwens miss(mischien) weten jullie al wie ik ben maar mhm(moehim)laat me mezelf voorstellen. Ik ben dus Yanis ik ben 24 en ik ben de baas van een bedrijf . Ik krijg vandaag een nieuwe persoonlijke secretaresse super chill toch hoef ik niet alles te doen . Maar ik ken alleen haar naam, wat was het ook alweer . Owhja Ahlam was het ze is blijkbaar marokaans-berbers dat is ook een goed punt begrijpen we elkaar meer weetje . Als jullie denken over wat praat ik ben dus ook marokkaans-berbers mhm . Ik heb donkerbruine haren en groen-bruine ogen maar meer aan de lichtbruine kant mhm ik ben 1m80 lang zou je denken hahaha dat is het ook . Ik heb nog lange wimpers en best wel volle lippen . Dat was het zo een beetje , ahja ik heb beide ouders nog hamdoullilah. En ben enigs kind zielig zou je denken mr naah niet erg hoor ik mis niet echt een broer(tje) of een zus(je). Mhm genoeg gesproken . Ik loop naar de bakamer en neem en douche van 20min en loop er weer uit . Ik droog me af en kleed me aan in zo een pak je weet toch netjes ensow. Hahaha mhm ik loop terug naar mijn spiegel en doe mijnn haren goed ,dan loop ik terug naar mijnn inloopkast en pak ik gwn nike air force1 en doe ze aan ik hoef niets mee te nemen vandaag omdat ik gisteren al ben langs geweest en heb de spullen klaar gelegd en alles voorbereid En dus ook voor mijn nieuwe secretaresse oftewel Ahlam . Ik loop de trap naar beneden . En ik maak ontijt voor me zelf . Yegg heb mijn gsm vergeten boven in de lader hhhh ik loop naar boven pak men gsm en ook gelijk men jas en autosleutels en loop weer naar beneden ik kijk hoe laat het is .Tfoe het is 10 voor 11 . Ik pak snel een broodje een een slok thee. loop snel naar boven naar de badkamer en poets mijn tanden. Na dat ik dat heb gedaan loop in naar de garage en stap in mijn auto . De garage poort gaat naar boven , en de poort gaat ook automatisch open en rij naar het bedrijf . Op het bedrijf aangekomen groet ik iedereen en loop naar de lift en net dat ik de knop wou drukken drukt er een vrouw van ongeveer 23 op de knop en nu ik het door heb ze is kapot klein man echt een dwerg. En ik heb haar hier nog nooit gezien dus besloot het maar te vragen .
Ben jij Ahlam Madini.?
"Ehm jah .. Ah ben jij dan Yanis .?"
Jah en ahh oke. Dan ben jij dus mijn nieuwe prive secretaresse of niet want ik heb je hier nog niet eerder gezien.?
"Ehm jah dat ben ik ."
Ondertussen stonden we al in de lift we gingen in stilte naar boven . Toen we afstapten wist ze niet waar ze heen moest meskiena ik moest ff (even) mijn lach in houd dus zij ik maar dat ze me moest volgen aangezien dar gwn in mijn kantoor moet werken ....Zo dit was de 2de deeltje laat zeker een commen en sterretje ⭐achter thx alvast. En nig srrt voor korte deel.
^ 574 woorden ^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Randomje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...