deel 5

228 4 0
                                    

Perspectief yanis

Ze zei gedag wat ik raar vondt want mijn vorige secreatresse deed het nooit maar goed net dat ze naar buiten wou lopen ze ik haar ineens op de grond vallen ik stond gelijk op en liep naar haar toe en dan bedenkte ik me van wat ze zei over dat gedoe met flauvallen en het is al 10over17 dus dan klopte ook nog eens haar berekeningen of iets . Ik til haar op en zette haar op het bankje tegenober mijn bureau ik ga op mijn bureau stoel zitten en verder met de laatste dingen en ook ondertussen wachten tot ze wakker wordt .

~10 min later~
Ii zie dat ze zig beweegt en dan direct zivh recht zet en ze zei zachtjes "tfoe wrm moest dit nu gebeuren?." Hey je bent dus wakker  en ze keek gescrokken op . " he kifech ik ben nog hier en hzo ben jij hiet wth (what the hell) .?"  Ehm je bent hier flauwgevallen en ik heb je gezet . "Ah okey srry voor dit ik kan er ook niet zo veel aan doen ." Het maakt niet uit . Ze stond op een beetje te dnel en ze viel bijna mr had haar arm vast . "Dankje" is niks moet ik je anders naar huis brengen want denk niet dat je goed kan rijden zo ? " het geeft niet heb het vaker gedaan in deze situatie zonder aangezien dat niemand me ooit heeft gebracht in deze situatie dus ik ben het wel gewend 😔🙂." Oeh op dit moment vondt ik het wel zielig kifesh mensen hielpen haar niet no hart man . Eyy wlh heta ik ga je brengen dus pak je tas en kom ." Het hoeft echt niet en trouwens hoe moet ik morgen komen mijn auto gaat hier nog staan . " Jah je hebt gelijk . Nou dan gaan we met jou auto en mijn auto laat ik wel thuis brengen ." En hoe ga jij dan naar hui na dat je mij hebt gebracht ?" Daar zog ik wel voor no stress "ehm okey en bedankt nog eens " geen probleem kom
Ik pak nog mijn werk tas en we lopen samen naar beneden naar de garage .
je auto sleutels ? "He hzo , ah haha ja hier vang " en ze gooide ze mijn richtng ik stapte in en zij ook . Uff dit is echt krap ik doe de stoel naar achter en start de motor ." Jah sorry zoals je ziet ben ik niet de langste dus het moet wel naar voren. " Het is niet erg .
We reden in stilten naar haar huis de auto gaf automatisch de route naar haar huis .
Bij haar thuis aangekomen stapte ik af en zij ook ik deed de auto op slot en gaf haar de auto sleutels . Ikliep mee naar de voordeur en ze belde aan het was inmidels al 7u13 vage tijd but yeah we zeiden elkaar nog gedag en ik liep haar straat uit en belde mijn werknemer en dat hij mij auto moest komen brengen en zeker niet hier bij haar in de buurt niet iederreen hoeft haar adres te weten eigenlijl niemand mag het weten behalve ii en haar info zet ik in ee kleusje met prive papieren dat is zo al mijn secretarissen die ik heb gehad  eigenlijk is mijn 2de die ik heb omdat die vorige opeens na een jaartje het niet meer aan kon ik dacht toen ook van bruuuuhhhje wou het zelf. De man kwam en bracht mijn auto ik bracht hem terug naar werk en ik ging richting huis thuis aangekomen zet ikmen werktas  neer op de bank en loop naar de keuken jah mensen ik  woon alleen heb 4 kamers en 2 badkamers 1 in mijn kamer en 1 op dezelfde verdieping apart heb ook 3 toileten . Ik heb trouwens dit huis zelf gebouwd vandaar dit want als ik inshaallah in de toekomst ga trouwen dan hoef ik  geen huis tte kopen(zonder rente natuurlijk) of huren  en daarom ook 4 kamers + nog een zolder . Mhm ik loop naar mijn kamer en pak kleding  en een handoek  ik loop de douch(e) in en neem een korte douch van 5 min ongeveer jah snel mr toch heb daarstraks al gedoucht ik loop terug naar beneden en heb dus totaal geen zin om te koken dus ga ik sushi bestellen of moet ik pizza  bestellen jah ii ga pizza bestellen ik bestel een midium margerita en een fanta trouwens van domino's duuh ondertussen dat ik wacht op de pizza ga ik nog even door mijn telefoon en kijk nog even op insta en beantwoord mijn dm's na dat ging ineens de bel HAHAH precies op tijd dacht ik , ik open de deur en pak het aan ik sluit de deur en ga op dz bank zitten en kijk ondertussen een film . Na dat poets ik mijn tanden en ga slapen omw nr morgen...........

^ 808 woorden ^

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu