Perpectief Ahlam
Amira is weer naar huis en dus ben ik alleen thuis mijn ouders zijn ook gaan shoppen voor morgen en ik heb mijn kleding al klaar staan voor morgen ik ga nu naar de zaal nog laatste dingetjes regelen en alles controleren want jah wie wilt er nou dat zijn trouwfeest mis gaat ii kleed me snel in dit aan ⬇️En mijn haren doe ik gwn in een lage staartje. Ik stap de in en rijd richting de zaal wlh ik heb 3uur liggen zoeken naar een zaal die zo dichtbij mogelijk is en ik heb er Alhamdoulillah eentje gevonden hier 20 min vandaan en het is dichtbij voor ons maar ook voor Amira want bij haar is het zelfs mr 17 hier vandaan .
Als is ben aan gekomen zie ik de auto van Amir en een andere auto mr kweet niet van wie mhm ik ikloop de zaal binnen en ik zie Amir met Yanis??......Perspectief Yanis
We zijn net aangekomen bij de zaal ik had hem nog gebeld maar blijkbaar ging hij sowisoo mhm we lopen naar binnen wllh het is hier k***** mooi e dinge wlh dat Ahlam dit hier voor elkaar kan krijgen wlh als ik jullie zeg dat mijn bedrijf niet zo hard is gegaan voor dat Ahlam er was nu wil iedereen een trouwfeest of verjaardagsfeest van on georganiseerd hebben of huizen decoreren we hebben er nu al 5 op de planning staan mr we gaan binnenkort kort op zakenreis dus zij kan het niet doen maar ze heeft wel de leiding hier voor de aannemers moeten alles doen wat Ahlam precies zegt om te doen . Mhm later daar over. Ik hoor de deur open gaan en Subhanallah Ahlam komt naar binnen waarschijnlijk nog de laatste dingen regelen .
| "= ahlam. |
| ' = Amir. |
| |Niks = Yanis. |"Eywaa stinkdier wat doe je hier" "Hallo mnr. Yanis ."
Aub noem me niet zo buiten werk . Wlh ik dit echt als mensen me buiten werk Meneer noemen dat woord al irriteert mr mr mhm. ' EYWAA zusiee what are you doing here . ' "ewaa ik kom hier laatste dingen regelen en jullie.?" ' we moesten komen om alles nog te chekken mr alles is inorde zie ik . Mr eyy wlh heta je hebt het goed gedaan man ' "thx thx I know im the best HAHAH " ' Okey en daar is de grens sffe HAHA'Eywaa en wat moet je nog regen moeten we je helpen.
"No ma kdoe wel zelf en dat is gwn jaartjes leggen en alle nog voor de laatste keer opkuisen en nog de bord met jullie namen erop met zo rozen en ballonen er om heen en morgen 1uur voor dat de gasten gaan komen moeten we nog komen om het rode kleed te zetten ballonnen de gasten komen om 21u dus wij of ik moet(en) zijn om 19u30. So yeah voor de pakjes voor de gasten met zo snoepjes en nog zo van die koekjes worden hier ook afgeleverd om 19u45 dus dan ben ik optijd . Mr dankje kheb geen hulp nodis☺😁" Okey hele ding dat ze nog moet doen ik kom haar wel helpen ookal dat ze dat niet wil lol....Pespectief Ahlam
Amir en Yanis zijn net weg denk uk dus ik pak de schoonmaak spullen en ik doe mijn earpods I en zet luid muziek op en begin schoon te maken mr eerst doe ik mijn hoodie af niet bang zijn ik hem nog een shirt er onder aan het is ook een oversized jah zo ben ik , ik hou gwn van oversized en ik had net ook een oversized hoodie aan lol mr je mag en kan me wel raar noemen hoor want ja wie doet er oversized oven nog eens oversized . Oke dat is te vaak oversized gezegd mhm ik dus mijn muziek een en begin te kuisen .
~25min later~.
AAAAAAAAHH A3OUDOBILLAH IMINA SHEYTAN IRAJIM . WTH MAN .
' wjw wlh sorry sorry ' ik doe mijn oortjes uit en ik begin een beetje hevig te ademen ....
Perspectief Yanis
Wjw meskiena kheb haar echt hard laten schrikken meskiena . Ik hoor dat ze een beetje hevig begint te ademen en dan flauwvallen . Wjwj heb ik haar zo hard laten schrikken . Ik til haar op En leg haar op het bankje van de bruid en de man je zelf wel welke denk ik . Dit is al de 3 of 4de keer dat ik haar zie flauwvallen mskiena . Ik kwam hier voor mijn jasje want ik was die hier vergeten en mij telefoon zat erin dus moest ik terug keren na dat ik al helemaal thuis was en ik zag dat ze echt diep in haar eigen leventje zat duskwou gwn pakken en weg faa mr jah ze had me al gezien ene nu zit ze hier bewusteloos.....Deel 19 zit er ook weer op we gaan vandaag voor de 7 stemmen want kdenk niet dat we ooit de 10 stemmen gaan halen. Dus aub kunnen jullie stemmen want als ik geen 7 stemmen krijg komt er ook geen deel dus aub stemmen alvast thx voor diegene die het wel doen🥰😘⭐🌟⭐🌟📃📃📖📑...
^854 woorden^(Was ff lang off maar ben back 😁🤗)
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
De Todoje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...