Deel 33 👩🏽‍💼👨🏽‍💼🍛

97 4 0
                                    

Perspectief Ahlam.
Ik zit in de tuin aan de tafel en heb mijn laptop erbij gepakt ff wat mails en zo beantwoorden en even kijken over de huizen.
Yanis moet ik ook jou mails ff beantwoorden nu dat ik er mee bezig ben .
"Ehh jah doe mr , en kijk ook even waar we maandag naartoe moeten en alle details. "
Okey.
"Ik ga ff zwemmen I zwembad want heb er zin in ."
....
Na alles beantwoord te hebben zie ik nu pas dat we een online meeting hebben over 10 min . Eyoow.

YANIS KOM ER NU UIT EN DRAAG IETS NORMAAL EN EEN BEETJE NETJES WE HEBBE EEN MEETING BINNEN 10 MIN.!!
"EYOOW W1S HET HELEMAAL VERGETEN SHIT MAN JIJ OOK HOOR MET JOU KONDORA HAHA!!".
we lopen tegelijk snel naar boven en ik trek een T-shirt en een blazer aan .
Ik doe mijn haren in een lage knot smeer wat gel op en loop snel terug naar beneden ik breng de laptop naar zen nette achtergrond je weet zelf haha. En ga al klaar zitten met alles , wat betreft mijn onderkleding heb ik gewoon mijn short aan die net boven mijn knieën aan die ik o der mijn kondora(Marokkaanse jurk) aan had.
Y1nis komt ook naar beneden met gewoon een zwarte T-shirt en zijn short ook gewoon er onder aan hahah zijn haren zijn nog wat rommelig wat best leuk en schattig staat .
Kom snel zitten shek nog 3 min .
Je haren e dinge .
Ik ga gewoon ff met mijn handen door zijn haren en klr .
"HAHA phel we gaan trouwfeest, jij met je blazer en strakke haren . Net zag je er nig uit als een zwerver.HAHAHA."
zegt diegene die tranquil aan het zwemmen was .
Oke ze bellen .
'Hallo goede middag '
"Goede middag "
'Zo jullie zijn wel helemaal goed gaan zonnen
Haha
"Haha"
Laten we gelijk beginnen.
.....~na de meeting ~

Wjw deze gast weet niet van ophouden mijn kaken doen leterlijk pijn van het glimlachen en lachen .
"HAHA wlh wel , ayow ff water drinken wik je ook "
Jah zeker .....

Perspectief Yanis
Zoo schattig hoe ze mijn haren deed ik voelde haar kleine handjes door mijn haren . En ofcource alweer dat rare rilling door mijn lichaam.
Ik loop de keuken in en loop terug naar de tuin waar ze zit ik geef haar de koude water en subhanallah haar haren zitten gewoon weer in een hoge losse knot zonder blazer .
Hier is je water .
"Thx "
Ben je nog steeds bezig met de mails en de rest.
"Jah man ze blijven maar komen . En maandag moet we om 12u op locatie zijn , er komen 4 mensen met ons praten , ze gaan bespreken over dat we de huizen hier gaan decoreren enzo en/of je somigge huizen wil kopen en hier een kantoortje wil opbouwen dus vanaf België gaat begeleiden en vanaf daar gaan decoreren zoals ik nu doe met die 5 huizen . "
Okey ik ga sws geen huizen kopen . Heb daar geen zin I een kantoor hier op ouwrn mischien wel . En je zei 12u op locatie toch .
"Precies"
Oke.
Ze werkt verder tot ze klaar is en dat was dus echt snel net had ze nog hele lijst . Mr mhm ik heb honger .
"Yanis hebben we hier dichtbij halal vlees en supermarkt heb zin In lasagne ."
Wallahi goede moment .
Ik ga ff kijken .
...
Ehm jah die is hier 5 min vandaan met de auto .
"Okey ik ga nu "
"Mag ik sleutels ."
Ik kom wel mee
"Sff"
Ga je zo .
"Jah boeit mij wat"
Haha oké dan ik zeg niets .
Oke zied .
...
We lopen naar binnen en gelijk kijken ze Ahlam allemaal raar aan ze kijkt hun gewoon terug raar aan .
Ze heeft trouwens gewoon haar marrokkanse jurk aan een een hoge knot ,
Na alles gepakt te hebben wat nodig was lopen we richting de kassa .
Il wil mijn kaart pakken mr helaas was Ahlam mij voor ze scant het en doet alles in het wi ken karretje.
"Ik zei toch tegen je ik pak je terug dus yallah zied "
Ik drop alles in de auto trouwens ik weet niet of ik het zei maar ik heb deze auto gehuurd toen we aankwamen.
.....
"KLAAR KOM ETET"
ik kom al .
Phel moeder doe zijn kind roept.
Ehh kom in de tuin het is hier echt warm .
"Sff kom"
We zitten in de tuin.
"Aii heb drank vergeten , welke wil je "
fanta zo die bordo blikje
"Is goed"
Ze komt terug met 2 blikjes . En ik begin te eten wlh eerste hap beste hap , ze kan k***** goed koken .
Eyy Ahlam wallahi is echt kapot lekker man.
"Haha thx is gewoon recept van mijn moeder ."

.....

Na het eten ruimt ze alles af en doet ze het In de vaatwasser .
Ik ben echt moe mr het is echt warm hier man echt niet normaal het is denk ik 35° en dat dan in de avond .
Ik ga in de hangmat liggen en luister ondertussen ook koran.....

Perspectief Ahlam
Ik heb alles in de vaatwasser gedaan en het is echt heet man Je zou denken avond een beetje wat koeler maar wlhme . Ik poets mijn tanden en doe mijn ding .
Ik loop weer richting de tuin naar de hangmat wat eerlijk die ligt echt lekker .
Ik zie Yanis daar slapen .
Dus pak een dun deken zodat hij het middernacht niet koud krijgt ,ik pak nog een deken voor mezelf ik doe mijn oortjes en luister koran zeg nog dua's en de shahada even later val ik in slaap.....

^920 woorden ^
Bereik stemmen: 12⭐🌟.

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu