deel 30 🏖🌡🌊

104 5 0
                                    

Perspectief Yanis
Het is de volgende ochtend ik heb een lekkere laar korte douche genomen en nu ben ik aan het ontbijten met Ahlam .
Na het ontbijten heb ik zin om naar buiten te gaan , gaan zwemmen in de zee die hier dichtbij zit maar 10 min . Dus dat wordt vragen aan Ahlam ik ze mee wil .
Ahlaam where are you ?
"I'm in the garden"
Okey dan gwn tranquil terug in het engeld terug reageren.
Wesh kom je mee naar het strand want het is echt warm en de zon schijnt dus dat betekent zonnen .
"Yeah why not kga ff tas pakken ."
Ga je zo in je kondura(Marokkaanse jurk)
"Jah wrm niet denk je ik ga in bikini of in badpak zwemmen ha ik ben geen 6 meer hoor ik ben 23 ."
Oke oke .
Ik vroeg het gewoon wlh met jou heb je alleen Marokko vibes hahaha.
"Ewaja HAHA ".
Daar is trouwens waar trouwens gaan als we hier klaar zijn .
"Wayow say wallah ."
Wollah haha .
.........
Ewa ben je klr .
"Jah kom al "
Hhhee heb je nou make-up aan ?
"Neeh kifesh ik draag geen make-up heb ik ook niet nodig ben blij met wat ik heb ."
Haha ik vraag altijd normale vragen en dan antwoord jij let levens lessen 😅🤣😅🤣.
Zied zied .
We stappen de auto en ik begin te rijden....

Perspectief Ahlam
Aangekomen bij het strand stap ik uit ik zet 1 stap op het zand en ik heb het gelijk bloed heet .
"Kom we gaan eerst kijken voor 2 stoelen ."
Sff.
Na 2 stoelen gevonden te hebben  leg ik mijn tas er . Ik doe mijn haren los van de klip en ik wil gwn gaan zwemmen man het is echt Hot.  Ik heb trouwens gewoon een zwempak aan zo een short tot net boven je knieën en korte mouwen.  Meer halal dan een bikini . 
Wesh kom je zwemmen nig .
"Jah wacht 2sec."
Ik doe mijn kondora uit en zet die over de strand tas waar al mijn spullen in zitten en doe het zo onduidelijk mogelijk want zo meteen is die geript.
"Okey kom mr we moeten toch eerst insmeren . Of niet ."
Ahja bijna vergeten ik moet toch alleen mijn gezicht onderbenen en armen doen ..
Na dat ik mezelf heb gedaan geef ik het aan Yanis.
En zeker denken jullie vorige x schrok je om hem zonder shirt te zien en nu is het opeens normaal .
Nope hoor en het is niet de eerste x dat ik hem zonder boven kleding heb gezien jammer wou het niet eens zien eerlijk mr boeit me niet eens echt .
Ik zie dat hij het moeilijk heeft met zijn rug te speren dus jah ik vraag of hij hulp nodig heeft.....

Perspectief Yanis
"Wesh moet ik je helpen nig "
Als je wil .
Ik geef haar de creme en ik voel ineens 2 warme kleine handjes . Wth haha phel kinder handjes zo schattig wjw.
Ze raakt me aan en ik krijg hele rilling en wat er ook nog bij kan is een raar gevoel in mijn buik .
Wollah Ahlam wat doe je met me
"Sff ik ben klaar kom ."
Ze is dus echt blij om te gaan zwemmen  in zee dat ze niet eens meer kan wa heen hahah.
Dit mens is al loes.
Ayoo ik zeg je eerlijk ze heeft wel mooie vorm van lichaam man . Jah wat kan ik er aan doen dat ik kijk ik blijf ook maar zen jongen/man.
....
Na het zwemmen liggen we hier te zonnen maar het zwemmen was echt lekker man had ik echt ff nodig ..

Perspectief Ahlam
We hebben lekker gezwommen man nu ligge´ we hier te zonnen natuurlijk om niet als een witje terug te gaan.
Ik heb zin in ijs man .
Ehh Yanis kom je mee ijsje halen of blijf je hier .
"Sff kom "
We lopen richting de ijskar. En tegelijk komen er ook een groepje jongens achter ons staan ze blijven lachen voor niets man toevalig zijn ze ook Nederlands mr wollah ze irriteren mij .
Ehh wesh kunnen jullie een beetje zwijgen wesh jullie praten te veel voor niets en lachen voor niets oke ik snap jullie vinden het grappig en hebbne  lol mr zwijg een beetje wollah jullie irriteren mij .
'Aii oke en wie ben jij om dat te zeggen '
Ehm ik ben Ahlam en vraag jullie om mi der te doen en niet phel jullie zien een meega golf dat jullie er om moeten schreeuwen.
'Oee pittige tante houden we van toch boys '
Wlh speel niet met mijn voeten of jullie zelf wel wat er kan gebeuren  jij bent zeker de grappige hier en de meeloper want als je niet met hen om gaat heb je niemand en ben je alleen niet dat het erg is om alleen te zijn .
'Eyy praat niet zo of je gaat zien '.
"Is er iets Ahlam"
'En wie ben jij dan wel niet.'
"Ik ben haar man , en wie ben jij dan wel niet doe hier zomaar tegen MIJN vrouwtje loopt te praten .
Wjw dat voelde echt raar toen hij vrouw en MIJN vrouwtje zij.
'Oeeh man die voor zijn vrouwtje opkomt '.
'Kan je jezelf niet helpen .'
Eyy sffe klr man je lijntje ben je over gegaan .
Ik geef hem een knie en een kopstoot en nog 2 boksen in zijn gezicht .
"Sffe Ahlam laat hun zied zied zo vermoord je nog iemand "
Wat ze moeten maar normaal praten en hun lijntje niet overgaan.
Zijn vrienden helpen hem opstaan en lopen weg .
"Whats nu weer gaande met hun"
Uk zij gewoon dat ze rustiger moesten doen ze irriteerde me gewoon ze lachten voor niets en schreeuwden phel ze hebben een mega golf  of walvis hebben gezien .
Jah sorry hoor maar ik zeg gwn wat ik vindt.
"Haha is dat zeker wrm je geen vrienden hebt omdat je iedeereen slaat en aan iedereen irriteert ."
Ha ha ha what the gell zegt deze man wlh ik loop gewoon door ik pak mijn tas en kondora doe die aan en loop gewoon weg mensen kunnen tegenwoordig niet eens opletten met wat ze zeggen wlh heb niet eens zin meer in vandaag .

En Yanis ik heb geen vrienden omdat ik ze niet wil dat je dat weet .
En ik loop gewoon weg yallah eet maar die ijsjes lekker alleen....

Heeft hij misschien iets te hard gesproken zonder dat hij het door had ???.

^1065woorden ^
Bereik stemmen :12⭐🌟

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu