Perspecrief Yanis
Uff die rot alarm weer ik doe die uit en ga verder slapen wollah me ik heb zin in vandaag ik deed 1 oog open en direct werd ik miselijk ik denk mac van gisteren was sem (gif) .
Ik meld me ziek het is mijn eigen bedrijf maar nog steeds . Ik ga terug slapen .😴🤒Perspectief Ahlam
Ik wou net de auto uitstappen en op dat moment wordt ik gebeld door werk dus ik neem op.Met Ahlam.
'Jah hallo we moesten even melden dat Meneer Yanis helaas waarschijnlijk
De hele week afwezig is dus je moet bij hem gaan kijken voor informatie en waarschijnlijk moet je hier niet op kantoor komen werken je kan je spullen komen halen op kantoor voor de hele week en als er nog toevallig iets bij is gekomen dan bellen we wel even. ' oke bedankt om te melden . Nog een fijne dag verder . ' fijne dag verder .' Okeyy ik stap uit de auto en loop naar kantoor pak de nodige spullen en loop naar buiten ik zet de spullen. In de achterbank en stap in. Ik kijk of ik de locatie van zijn huis nog heb en jup ik heb die nog dus ik zet die aan .~bij zijn huis aangekomen~
Ik stap uit en bel aan . 5 minuutjes doet hij pas open meskien hij ziet er echt ziek uit .
Ehhm salam ik werd gebeld via kantoor en ik moest blijkbaar hier komen voor info mr mhm blijf niet staan ga zitten want je bent ziek . ' Jah dat is waar en jah kom binnen wlh kga nu flauwvallen.' Ik loop naar binnen en ga zitten bij de eettafel . En heb je al ontbeten . ' nope. ' helemaal niets
'Nope' wij wacht kga ontbijt voor je maken .
' neeh neeh hoeft niet heb toch geen eetlust ' a ska en zit geef me 30min of minder en ik heb ontbijt voor je .
Ik loop naar de keuken en ik kijk eerst in de keuken kasten . Vervolgens neem ik de tosti apparaat of hoe je het ook noemt ik pak gesneden brood (als jullie snappen wat ik bedoel)🍞(dit) kaas , boter en rode uien ik weet niet wel ik het raar vindt dat hij rode ui in huis heeft mr waarschijnlijk komt het omdat hij een man is moet om ik zet de waterkoker aan . Ik smeer en beleg het brood en doe het in de tosti apparaat ondertussen het wachten daar op pak ik ne3ne3(marokaanse munt of gwn normaale munt idk 😅) en een abarad (marokaanse kan of iets idk 😅) ik doe er nefe3 in dus die ene ding die er ook bij hoor een soort kruiden wlh me ik weet .
Ik doe ze erin en dan doe ik er kokend water en suiker in ik zet ze nog op het aan vuur en vervolgen doe ik er de ne3ne3 bij . Dan pak ik die brood doe het in een bord snij het in 2 stukken en pak dan de thee en schenk het in zo'n lange marokaanse beker
Dit allemaal duurde 20 min.....Perspectief Yanis .
20min later geef ze me een tosti die kapot lekker ruikt oeff🤤. En dan ook nog eens de enige echte ne3ne3 thee ze echt oôvoor haar een beker en komt tegen over mij zitten . Mr een je dat gevoel dat als je ziek bent en je geen smaak meer hebt in je mond nou dat gevoel heb ik nu mr subhanallah kan ik wel perfect ruiken . Mhm ik moet het wel eten anders zie je me dood morgen .~na het eten~
We hebben nog wat gesproken en ik heb haar de info gegeven niet dat er echt wat info was mr jah ze kin kiezen om hier te blijven werken tot ik beter ben of toch naar werk gaan elke dag en mij alleen spreken via meetings .
En uiteindelijk koos ze voor hier blijven ze ze zei ook dat ze dan ook op me kon letten kweet ook niet wel in principe heb ik niemand nodig maar volgens haar wel ze is nu naar huis gegaan om wat spullen te halen want ze gaat hier bij mij blijven slapen . als jullie, jullie afvragen wel ik mijn ouders niet namelijk dat is omdat ze voor een aantal maanden of weken in Marokko blijven want ze zijn deze/vorige zomer geweest dus nu blijven ze daar ik weet niet voor hoe lang maar ik denk wel dat ze daar meer dan 2 weken gaan blijven . En ik ga hun pret echt niet verpesten omdat ik nu ziek ben want anders gaan ze zich zorgen maken voor niet . Ahlam had ook mijn spullen van kantoor mee genomen dus dan kan ik ook werken mr ik ga dus echt niet nu . Ik ga op de bank een liggen en een film zien ofzo.....^ 803 woorden^
Heyy hoe Vinden jullie het boek tot nu toe zeg het aub de in de commentaren want anders weet ik niet of ik verder moet gaan of niet .
Als pas een paar stemmen mag zeker en ook op de vorige delen pas zou ik heel erg leuk vinden .
Nog veel lees plezier beslama 3alikoem. 😘🥰
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
De Todoje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...