Perpectief Ahlam.
Ik loop naar mijn bureau en begin verder te werken .... ik heb een paar telefoontjes opgenomen en documenten gemaakt en jah hoor het is alweer 15u30 ik maak nog de laatste dingetjes af en dan ruim ik alles af , ik print nog snel een document en loop naar Yanis zijn bureau ik leg het een pak mijn tas . Hij is naar een mini vergadering dus hhij heeft later ik pak mijn yas en loop het gebouw uit naar mijn auto ahnee die zit in de binnen garage dus ik loop naar de lift en en druk op -1 . Aan gekomen loop ik naar mijn auto , stap in en omw einelijk naar huis .....Perspectief Yanis .
Het is 3u en ik moet naar een mini verhadering na. Na de vergadering was het alweer 16u10 en dit was het voor vandaag ik loop naar mijn kantoor en ga naar mijn bureau ik pak mijn jas . En ik zie nog een document die Ahlam blijkbaar heeft achtergelaten ik open het kijk het zven door of alles wel juist is en Subhanallah akles is juist meestal maken mijn werknemers een typ fout of iets mr hier is alles juist hahah . Weer een goed teken en ze is huer maar net 2 dagen. Dit heb ik nodig voor als we oo zakenreis gaan dus deze doc. neem ik mee naar huis . Ik loop naar mijn auto ik stap in en omw naar huis.Aangekomen thuis gooi ik mijn jas op bed en ga direct douchen bc kben echt dood en wnr ik douch ga ik meestal sneller slapen dus dat doe ik ook ....
Na dar gedaan te hebben kleed doe ik een handoek om mijn middel en loop naar mijn inloopkast pak er hwn een een tranings pak mr dan gwn van een short en T-shirt .
Uff kijk lm wlh me kheb nu slaap dus loop ik maar naar beneden ik hen ALWEER geen zin om te koken en ja mensen dat kan ik HAHAHA mr mhm dan wordt het mr sushi bestelle dus kga ff bestellen na dat gedaan te hebben ga ik gwn mijn insta,snap enz chekken en zoals altijd heb ik weer shi 50 verzoeken van onbekende vrouwen kweet kben knap ensow *it was a joke* mensen mogen verzoek vragen mr niet hopen dat ze het geacsepteerd krijgen 😌😏. Random hoor ik ineens de bel gaan dus loop naar de voordeur ik doe open en kzie ineens een bezorger ahja AHHA kheb besteld mzt mijn domme hoofd mhm ik neem het aan en loop naar de bank en net dat ik wil gaan zitten gaat de bel nog eens hé wie the hell is er weer gekomen krijg nooit bezoek mr mhm ik loop alweer naar de deur ik doe open en ik zie ineens ahlam voor me staan mr kifesh niemand kent mijn adres en het staat nergens bij het bedrijf doc. Oke dan astagfirullah zeker is deze FBI . ' Salam Meneer sorry voor het storen maar ik was nog vergeten deze papieren af te geven daar straks en die heeft u nodig morgen voor de vergadering .' Ah dankje. weard this ? Mr hoe kom je aan mijn adres het staat nergens in de dosieren of iets .? 'Ah dat was makelojl te vinden en zoals u weet ben ik u persoonlijke secrataresse en moet ik wel dit soort dingen weten mr mhm dat doet er niet toe en nog sorry voor het storen het is al 20u dus ik moet gaan . Tot morgen beslama.' Okey ? en tot morgen .
Ze liep weg en stapte in haar auto ik deed de deurweer dicht en legde de papieren neer . What the hell weet deze nog van mij astagfirullah heb ik hizr mer jnoens te maken ofzo . Mhm intereseert mij niet als ze het maar tegen niemand verteld anders krijg ik elke dag wel 10 man voor mijn deur.
Ik krijg ineens een bericht van iemand via de werk tele dus kga ff kijken en ik zie alweer een bericht van de enige echte FBI Ahlam . " En nog 1 dingniet bang zijn ik vertel niemand van op werk waar je woont want anders heb je straks 10 man voor je deur elke dag 🙂. '' Wayow bismillah irahman irahim , A3oudobillah wesh kan deze gedachten lezen via afstand oulah uff uff mhm kga dees maar negeren en doen alsof dit mens of alien nooit is gekomen HAHA . Ik ga weer zitten op bank en begin te eten . Na het eten poets ik nog mijn tanden en ga slapen ......Dit was alweer deel 8 hoe vinden jullie het tot nu toe zet het in de comment en vergeet zeker niet een sterretje achter te laten zou ik lief vinden 🙂😘😁⭐🤩.
^789 woorden.^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Nezařaditelnéje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...