~7 jaar later .~
Adam , Anas .
Kom naar hier NU !!
Wie heeft dit gedaan en eerlijk zijn hé .
"Yema dat was Anas hij heeft het gedaan."
Anas is dat waar .
'Solly yama het was pelongeluk. 'Yallah zeg sorry tegen haar .
'Solly Anissa'
Yallah hier zitten we dan 7 jaar later met 3 kinderen .
Adam van 6.
Anas van 4.
En Anissa van 1 .Ik hou echt van deze kindjes mr soms zoals nu zijn ze echt jah....
Na ons huwelijksreis zijn we terug gekomen en ik wist niet eens dat we een nieuw huis hadden en dat was dus ook een verrassing. En dan werdt ik zwanger van Adam dus .
Ze zijn echt schattig.Ze hebben alle 3
Lange wimpers en Groene ogen .
Jah en de rest zie je later als ze gaan groeien .HAYATI ENGELTJES IK BEN THUIS.!!!
KOM HIER A ENGELTJES VAN ME GEEF BEBA EEN KUSJE EN EEN KNUFFEL .
Jij ook hoor jij blijft altijd mij 1ste engeltje kom ,
Ik geef hem een knuffel en een kus op de wang ."Beba wil je voetbal spelen alsjeblieft. ??"
Tuurlijk Yallah zied kom .
We lopen allemaal naar de tuin maar eerst water en wat koekjes .
Ik ga zitten oo de bankschommel met Anissa naast me .
En kijk hoe mijn kinderen en Yanis blij samen voetballen .Zo mensen ik stop hier met vertellen dit was mijn verhaal over hoe ik de liefde van mijn leven heb ontmoet, mijn verhaal stopt hier, ik ga weer helemaal prive dus helaas neem ik jullie niet verder mee...
~...END...~
Zo mensen dit was mijn eerste boek die ik heb geschreven , er komt sowsio een 2de boek maar ik weet niet zeker wanneer.
Het boek heet .Dit boek heeft 45 delen.
Bedankt aan iedereen die dit boek gelezen heeft en de moeite heeft gedaan om te stemmen . Ik heb zeker wat typfputen gemaakt maar ik zal er zo snel mogelijk aan werken en dus het boek herschrijven.
Love naar jullie.
schrijfster01x
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Randomje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...