Perspectief Ahlam .
Yanis is er al en ik hoor hem nu binnen komen .
Eywaa wesh heb je de food nig want kwik eten en dinge.
"Rustig rustig hier wat wil je ?"
Geef mr die slipstream cake en Fanta pls
"Sff hier , welke ships wil je die pringles of lays ooooff doritos?"
Ehm geef mr die ene ketchup lays zo die zwarte zak .
"Aiii wlh die is kapot lekkkkeeerrrr."
Yeah toch HAHAH.
Hoe laat is het trouwens ik denk na dit ga ik me omkleden .~na het eten~
Trrrrriiinnnngggg
Ayoo ik denk dat het de koekjes enz zijn ,ik ga wel .Halloo.
Hey(b).
Dankjewel , fijne dag verder .
Hetzelfde (b).Kan je ff helpen .
"Ik koomm"
We legden het op de tafels en in de keuken en ik legde ook de kaartjes er nog en persoonlijke geschenken...Eeh ik ga mijn jurk aandoen heb jij je spullen al mee nig .
" Jah die liggen in de auto kga ze ff halen ".....Perpectief Yanis
Ik haal mijn spullen uit de auto en loop weer naar binnnen . Eywaa waar kan ik me omkleden .
"Kom ff mee"
Ze loop helemaal naar het einde van de gang en trekt aan de schuifdeur waar je vervolgens de trap zit wjwj wth .
"Jah kweet heb ik expres gedaan voor de gasten want sommigen zijn te nieuwsgierig en kennen geen privacy ".
Wlh wa3ala big mind ze heeft wayow
Je kan in mijn kamer omkleden als je het niet erg vindt anders mag je ff in de kamer van mijn ouders want daar ligt nog niets .
Neenee ma3lish het is hun kamer .
"Okey hier dan nog de reserve sleutel en ik heb de andere sleutel sffe "
Okey wie gaat eerst of eig wie is er snelst klaar .
"Jahh dan ga jij mr want bij mij deurt het langer " mr als er al mensen komen en je hebt je nog niet omgekleed of je bent nog niet helemaal klaar ., ga jij maar.
"Okeyyy" ze pakt haar jurk en loopt de badkamer in die zich bevindt in de kamer .
Wlh ben blij dat ze me kan vertrouwen man , en als jullie denken wat heeft dat er mee te maken , nou dat ze me ten 1ste überhaupt in haar kamer laat en ten 2de dat ze gwn zich gaat omkleden wetend dat er een man in de kamer is . Niet dat ik vies ben ofzo als ieman dat doen is gwn 0% respect ..
Na 15 min komt ze eruit en damn wat staat die jurk haar leuk ....Perspectief Ahlam
Ik heb me net omgekleed in deze jurk ⬇️Hakken ⬇️
Ik loop uit de bakamer en ik zie Yanis me aanstaren oeps ...
"Wlh je ziet er prachtig uit Masha ' Allah. "
Dankje😊🙂.
Je kan nu gaan .
"Sff"
Ik loop naar de kaptafel en daar doe ik mijn haren los en ik ga trouwens deze kapsel doen ⬇️Heel makkelijk denk ik .
Ik ben klr met mijn haren en Yanis komt ook naar buiten .....
Hij heeft deze pak aan ⬇️"Ehh Ahlam 1 vraagje "
Jaah
"Welke zou je erbij aandoen deze 1⬇️Of deze 2⬇️
Ehm ik denk die van cucci die staat er denk ik ook beter bij en lijkt het meest op de kleur van je pak .
Die je trouwens echt prachtig staat.
"Okey, dankje".
Als je wil zal ik wel ff je haren doen ik toch nu klaar .
"Sff isgoed"
Heb je haarproducten ?
" nope vergeten "
Ik kijk wel wat ik heb kga ff nog goed .
Eennn klaar.
Kom hier zitten ........Dit was deel 22 sorry voor korte deeltje maar de komende delen gaan lang zijn en dat is zeker .
We gaan voor de 10stemmen so stemmen . En comment zeker .
Ps:sorry voor spelfouten^617 woorden^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Ngẫu nhiênje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...