deel 38 🌞🌮

98 3 0
                                    

Perspectief Yanis

Ik wordt rustig door de hitte die ik voel tegen mijn hoofd .
Even kijk ik rond en dan zie ik Ahlam nig slapen Ayow ik ben hier in slaap gevallen Hamdoulliah ze is nog niet wakker en heeft me nog niet gezien .
Ik sta rustig op , doe de deur open en loop direct richting de badkamer die in de kamer lig van Amir waar is dus mocht slapen ik stap gelijk de douche in en laar het water over mij heen vallen dit wordt een lange douche..

Perspectief Ahlam

Ik wordt rustig foor het felle licht dat in mijn gezicht schijnt . Ik kijk hoelaat het is en het is ayow al 13u heb ik zo lang geslapen? 
Ewaya Ma3lish 😅😅.

Ik sta op en loop naar de badkamer *die in mijn kamer is .*
Ik doe mijn ochtend routine .(douchen bidden skincare..).

Ik heb gwn mijn marokaanse jurk aan gdn is gwn luchtig en zo dus waarom niet en het is toch echt heet man  .

Ik loop naar beneden en begin direct met het ombijt en helemaal vergeten dat Yanis hier ook is  . Na ne3ne3 thee gemaakt te hebben begin ik met eitjes koken in het water , en tosti maken met kaas en rode ui (moet je gwn proberen).
Ik maak er 4 en dat worden dan uiteindelijk 8 stukken omdat ik ze allemaal in 2 ga snijden snapje .

Ik loop naar de tuin/remrah. En leg alles op tafel direct het felle licht in mijn gezicht Ma Sha Allah . Ik loop weer naar binnen en pak nog als laatst koud water...

Ik ga terug aan tafel zitten en begin te eten  'bismillah'

"Asalam wa3alykom, kifesh je begint zonder mij."

BISMILAH IRAHMAN IRAHIM .
A3OUDOBILLAH,  ASTAGFIRULLAH.
BISMILAH IRAHMAN IRAHIM.
"Ayow ayow rustig rustig ben ik dan zo eng oulah , of ben je gwn vergeten dat ik bestaa en dat ik hier ben AHHAHA.?"

AHHAHA de 2de is juist , wollah ik was dat echt helemaal vergeten man wollah sorry HAHAHA.

"Oke oke , mhm eten staat toch al klr dus bismillah en eten maar"

Het zit tegenover mij en begint te eten .
"Ayow Ma Sha Allah,  TbarkAllah is echt lekker man."

Iwa bsahtek .

...

Ik zit nu gwn in de tuin/remrah en lig een beetje te zonnen in mijn kondora  , en niet bang zijn ik heb gwn een short tot aan mijn knieën aan dus Astagfirullah dat ik een badpak of laat staan nog een bikini aan heb .
Ik lig hier al een uurtje denk ik , ik weet totaal niet wat Yanis aan het doen is mr mhm.

"AHLAM KOM EENS".

WHERE ARE YOU ??

"BIJ EETTAFEL. "

WAGA IK KOM.

Yallah wat is er Meneer Yanis.

" noem me aub niet zo als we niet in het bedrijf zijn."

Waga waga mr wat is er wrm riep je me ?

"Ahja zit en werk is ff verder aan deze mails aub ik moet ff weg ik ben binnen een uurtje terug sffe "

Jah jah ga mr ,maar naar waar ??.

"Ik ga ff naar mijn huis ik heb een USB stick nodig sffe , BESLAMA."

Beslama.

Ik werk verder aan de mails mr ik ga eerst buiten zitten en pak wat koude drank en water mee .

...

Yanis is al terug en ik ga me klaar maken want we gaan buiten eten inlaatspruitstuk can dat ik eten moet maken...

Ik heb een langer rok met een T-shirt aan gedaan + dit kapsel ⬇️

Ik heb een langer rok met een T-shirt aan gedaan + dit kapsel ⬇️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en zie Yanis oo de bank zitten  ,

Hij heeft trouwens dit aan ⬇️

Echt ecstatic mr  past wel bij hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Echt ecstatic mr  past wel bij hem.

"AHLAM BEN JE KLAAR.??"

ik sta hier .

"Bismillah irahman irahim ik had niet eens door dat je hier stond."

Ewa wesh kom je nog oulah , ik sterf van de honger.

"Jah jah shem je hebt altijd honger wesh zit je nooit vol of heb je wel überhaupt ooit geen honger.?"

Neeh eigenlijk niet ik heb altijd honger en nu ,.
"Wlh r.i.p jou man later ik ga echt medelijden met hem HAHAH."

Jah fijn ga je nig ooit instappen of moet ik rijden.

"Wlh echt grappig man ga ga naar de andere kant z'n laat mij rijden .".....

Perspectief Ahlam

Wlh dit mens heeft altijd honger man , mhm ik was ff naar huis gegaan voor de usb stick zoals ik al zei .

Aangekomen bij het restaurant gaan we zitten Ahlam zit tegenover mij , ze iet er echt prachtig uit Ma Sha Allah  .

Wollha 1 van de dingen dat ik echt prachtig vindt aan Ahlam is dat ze geen Make-up draagt zelfs niet op de trouwfeest van Amir daar had ze alleen kets met haar lippen gdn mr mhm .

De ober geeft ons de menu en hij blijft Ahlam maar aankijken . Opeens krijg ik jaloerse gevoel . Wth man .

"Min tgezad 3amas tezried timgarin teten danita nig ??" (wat kijk je heb je nig nooit vrouwen hier zien eten ofzo).

Kijk zo doe je dat nog iets leuk en grappig aan haar ze komt gwn gelijk voor d'r zelf op en laat niemand met haar spelen .

Ik geef hem nog een dodelijke blik en hij loopt weg .

"Haha iwa hier als je teveel kijkt man wlh echt illies hier "

HAHA.

...

We zijn klr met eten en lopen eindelijk terug richting de auto na duizend jaar discussieren over wie gaat betalen  natuurlijk ik haha.

Tijdens het rijden kijk ik naar Ahlam want ze is echt stil man , ik kijk naar haar en zie dat ze In slaap is gevallen . Aangekomen bij haar thuis kijk ik in haar tasje voor sleutels als ik ze gevonden heb doe ik de deur open , til haar op en breng haar naar kamer is eigenlijk een beetje oncomfortabel zo in die rok mr sowsio gaat ze me doden , mhm ik doe de deur dicht , doe de voordeur op slot ik loop naar boven en , poets mijn tanden , trek een jogging aan het is echt heet man wollah me ik slaap met Shirt ik loop ff naar de kamer van Ahlam en doe een raam open en de andere zet ik dus half als je snapt wat ik bedoel . Ik loop terug richting de kamer en zit gwn op bed met mijn laptop ff film ofz kijken  om 00u30 val ik in slaap.....

1038 woorden .
Bereik stemmen: 15 🌟⭐

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu