deel 42 🥰💖✈

87 4 0
                                    

Perspectief Yanis

~na Trouwfeest ~

Ik had De ouders en Amira van Ahlam gevraagd om haar koffers in te pakken .
En trouwens tijdens dat we loes zijn wordt er aan het huis gewerkt .
Amir en Amira zijn letterlijk gewoon terug gekomen omdat we gingen trouwen haha msaken.

We zijn nu trouwens onderweg naar het vliegveld en daar kan Ahlam ff iets comfortabel aandoen dat heb ik ook ff voor d'r meegenomen .
....
Daar aangekomen chekken we in en ahlam is haar aan het omkleden in de toiletten en de jurk gaat ze natuurlijk bijhouden en en zo die cover doen en in de tas steken ....

Perspectief Ahlam
Ik ben in de toiletten
Ff omkleden want het zou raar zijn als ik in een jurk zou zitten in het vliegtuig .
Ik doe de trainingspak aan , doe mijn haren in een klip en was mijn gezicht ff want natuurlijk jullie raden het al . Wat altijd na de feest komt is huilen haha .
Dus ik was mijn gezicht .
En loop weer naar buiten met de tas .
Ik zie Yanis daar zitten , wollah ik kan nog steeds niet geloven dat we nu echt officieel man en vrouw zijn (dus getrouwd).
Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten .
Ga jij je niet omkleden is toch niet comfortabel in dit pak ??
"Jah ik qua sws doen mr ik wachte ff tot dat jij klaar was ."
"Wesh kom je nog mee of hoe zit het , want ik ga je hier niet alleen laten hoor ookal weet als mensen je aanraken je die gekke hoeken gaat geven haha."
Ik ga toch niet 'm binnen naar de heren toiletten.

"Dat heb ook niet gezegd  ga gwn voor de deur staan en klr."

Sff sff ik kom al .

Trouwens we hebben de koffers al in geladen of zo mhm je weet wel die zijn al naar het vliegtuig . Ik zelf nog niet eens waar we naartoe gaan , ik was weer zo dom om niet naar die bord te kijken van wanneer je gaat inchecken.

Als Yanis klaar is komt hij naar buiten , en ik weet niet of hij dit expres heeft gedaan mr hij heeft exact het zelfde pak aan als mij .
"Jah sorry moest wel matchen met me vrouwtje if niet hé?"
En hij geeft me een knipoog HAHA.

'Beste reizigers de vlucht van Dubai en Duitsland vertrekken over 30 min , dit is een laatste oproep voor de reizigers .
Een goede reis gewenst!! '

"Yallah zied we gaan vertrekken"

ZEG WOLLAH WE GAAN NAAR DUBAI , ZEG WOLLAHME IK WOU DAAR NAAR TOE GAAN , WIE HEEFT JE VERTELD DAT IK DAAR NAAR TOE WOU GAAN .
Ik spring in zijn armen en geef hem een knuffel .
"Wjw wjw HAHA rustig , jah heb gwn gevraagd aan je ouders en Amir van waar jij graag is in je leven naartoe wilt gaan ."
" En nu yallah zied je miet genoeg energie hebben voor later😏😉"
Ewaa Yanis ga niet zo beginnen tfoe man ben je drm met me getrouwd nig .??

"Ik lach maar a hayati ik lach maar tuurlijk niet ik ben getrouwd met je om je innerlijk en natuurlijk uiterlijk want eerlijk welke man kijkt er niet naar uiterlijk haha"

Ik kreeg even roze wangetjes toe hij "hayati" zij .

Yah yah ska gaf en kom.

Aangekomen in het vliegtuig gaan we zitten en natuurlijk ik bij het raam .

Als we opgestegen zijn kijk ik even hoelaat het is en het is 03:30h.
Opeens voel ik de hoofd van Yanis op mijn schouders haha dat is ook weer de 1ste x.
Opgeve moment pakt hij man hand vast .
Na een tijd je val ik ook ik slaap.

We worden allebei tegelijk wakker door de stewardesse die het eten uitdeelt.
En vraagt ons wat we willen eten .
Natuurlijk is het halal . Dus kies ik maar een kapsalon en Yanis ook we vragen gwn fanta en water .
Als ze het gegeven heeft beginnen we te eten .

"Wjw hoelang nog man mijn gat begint mijn te doen van het zitten man HAHAH ."

AHHAHA wth   ff kijken.
Ik kijk op het schermpje voor mij en er staat nog 2u.
Nog 2u
"Tfoe man wrm heb dit land gekozen man "
Ewa ta ska wanneer we daar zijn ga je sws zeggen 'wjw ik ben echt blij dat we hier zijn zo lekker warm enz ."

"Zeg wollah me ik doe dat HAHA"

~In Dubai bij het hotel.~

We ploffen tegelijk op het bed en zuchten gelijk Allah .
We kijken elkaar aan lachen .

Ik voel me niet raar ofz nu dat we getrouwd en miss is dat omdat we al samen hebben gezeten in 1 huis/hotel.

Ehh wie gaat eerst douchen .

"Ik ga wel eerst want jij gaat toch je haren wassen of niet ,... ewa drm ik ga wel ."

Hij doet de koffer open en pakt een short en een T-shirt.
...
Il ga nu douchen ik pak gwn een pyjama jurk en een short .
Na het douchen droog ik mijn haren af met een föhn.
Ik doe ff mijn skincare .
En natuurlijk ga ik mijn gebeden inhalen.
Dus ik pak mijn tele en kijk waar de qibla gericht is .
"Wat doe je ?"
Ik zoek de qibla .

"Ah haha hier dat is deze kant richting de balkon ik had het al opgezocht , en hier is ook mijn sajada(gebedskleed)."

Ahh sff shokran .
Ik pak mijn hijab en doe die aan .
Na het bidden doe ik mijn hijab uit .
Ik kam ff mijn haren en ga ik de balkon zitten aangezien het zcht warm is .

"Ewa hayati wat doe je hier  ?"
Gwn kijken naar buiten .
Hij loopt naar binnen en pakt de deken van het bed en komt naast mij liggen .
"Kom dichter kom ik ga je opeten haha"
Ik ga dicht bij hem liggen en lig op zijn borstkas en doe mijn hand over zijn buik (als je het snapt)....

Perspectief Yanis
En jah hoor weer een zwakte punt van me gevonden aan haar .
En dat is namelijk haar armpjes klinkt raar mr jah wat kan ik er aan doen dat ze mini is hahah . We beginnen te praten over ons leven en over onze jeugd . En natuurlijk over vandaag de wonderlijke dag tot we in slaap zijn gevallen .
Wollah ik hou e het van deze vrouw ....

Woorden : 1045.
Bereik stemmen: 17 ⭐🌟

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu