Perspectief Ahlam
Ik ben thuis aangekomen om mijn spullen te nemen en te gaan naar Yanis zijn huis want het is veel makkelijker voor mij want anders moet ik de hel dag heen en weer voor nothing terwijl dit ook kan ik vertel het ook heb tegen mijn moeder want jah ze moet het wel weten tegen mijn brada(broer). Zeg ik heb ik moet weg voor werk anders jah, you know what he gonna do(descuie ,drama voor niets) soo demakkelijke weg kan ook . Ik groet mijn moeder alleen want Amir (broer van Ahlam) en mijn vader zijn op werk want jah het is 11u dus jah normale mensen werken nu op dit moment . Ik loop naar boven ik pak gwn een sporttas of handtas mhm ik pak gwn ik stop de nodige dingen gwn erin dus tandenorstel, kleding etc. Na dat ik dat heb gedaan loop ik weer naar beneden ik gooi de tas bij de deur en loop naar de keuken . Oeff deze geur van food wjw. Ik neem een bord en leg er een paar pannenkoeken op en ja ik had het over pannenkoeken jah laat me leven man ze ruiken nou eenmaal lekker so yeah.
~skip eten en praten met moeder.~
Na dat pak ga ik mijn tanden poetsen Yup ik heb een normale tandenorstel meegenomen en mij elektrische hier gelaten anders moet ik die oplader ook nog eens meenemen . Met andere woorden te lui dus . Ik loop weer naar beneden ik geef nog een kus aan mijn moeder en pak de tas en bakje . In het bakje liggen een paar pannenkoeken voor Yanis want mijn moeder heeft het random hier bij gelegd mhm. Ik stap de auto in en begin te rijden .....Perspectief Amir(broer ahlam)
Eywaaa mensen kweet niet of jullie mij al kennen mr btw ik ben de broer van Ahlam .
Ik ga me even voorstellen .
Ik ben dus Yanis 25 j. Goed getint ,sportieve body je weet toch van de meeste mannen(jongens) nu. Mhm ik heb groene ogen ,lange wimpers , volle lippen niet botox he niet denken ik ben igen(ene) gay ofzo heb van nature HAHA 😂😂😅😅nog iets ahja ik ben 1m80. Lang genoeg voor mijn leeftijd mr meskien Ahlam echt een weer man wat heb je aan een meisje van 1m63 man HAHAHAH grapje grapje dat is dus cute aan haar mhm er bestaat toch wel broeder en zuster liefde in huis bij Marokkanen. Dat was het denk ik en genieg denk ik. En ahja ik be niet getrouwd mr zoals elke man he. Ik al iemand op het oog ik ga haar hand vragen iets van deze weken ik weet niet of Ahlam het jullie heeft vertelt mr Mhm hier ik zeg het zelf wel ik heb ook al gesproken met mijn vader en hij vindt het oké en heeft mijn zus hiermee toestemming en zegening gegeven voor ons of hoe je het noemt . Genoeg over mij il ben nu op werk met mijn vader en het is 12u dus pauze voor iedereen ik loop naar beneden richten de auto met mijn vader die ik onderweg ben tegen gekomen dit is trouwens ons eigen bedrijf dus een spoor familie bedrijf alleen wou Ahlam niet hier zijn omdat ze voor dat het niet haar ding was hier wat we doen en natuurlijk vonden we het niet erg want wat ze leuk vindt mag ze doen . Je weet toch best brother and father.
_
We lopen richting mac want we hebben een 1uurtje pauze .
Ieder heeft bestelt en. Wachten tot we het kunnen afhalen en beginnen dan te eten .
"Bismillah".......^ 657 woorden ^
Salam dit was alweer deel 13 ik hoop dat jullie het leuk vinden want anders ben ik tijd aan het besteden met bedenken van nieuwe dingen en schrijven terwijl niemand het leest soo.. als jullie het leuk vinden laat het weten kritiek is ook zeker welkom .
Beslama 😁😅🤗😘Zouden jullie ook graag stemmen achterlaten dus sterretjes want dat zou echt leuk vinden . Dit keer gaan we mr voor 10 sterretjes als het kan . Thx alvast 🥰😘🤩⭐
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Casualeje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...