Perspectief Ahlam.
We zijn al lang wakker want het is namelijk 21u we hebben gwn hele dag zitten chillen en we zijn ook even naar buiten gegaan voor wat winkeltjes te bekijken
Ik zie nu pas dat dit een duplex hotel is .
Dus boven is er nog een kamer en een badkamer , en aangezien we hier een tijdje gaan blijven . Heb ik onze kleding in de kasten gedaan boven .
En daar is ook waar we gaan slapen nu.
"Ewa hayati waar ben je ."
Hier boven ....Perpectief Yanis
Ik loop naar boven waar ze is en ik zie haar nig de laatste dingen in de kast leggen .
Ewa prinsesje.
"Salamm prinsje of moet ik zeggen prins want je bent niet echt klein hoor haha."Oefff haar lachhhh...
Wollah ahlam je maakt me echt gek met je lach ..
Ze kijkt me aan en krijgt lichtroze wangetjes haha .
Ewaa niet doen , je miet je niet schamen e Hayati . Ik ben je man of niet .
"Ewa wat kan ik er aan doen gaat automatisch hoor 😊🤗."
Ik zie dat ze hele tijd speelt met haar tele hoesje. Dus pak die af en strek mijn arm omhoog.
"Ewa Yanis doe normaal . Wrm pest je me 😞🙁😐?"
Yah je durft me niet aan te kijken wesh ben je bang geworden ofz?Yallah geef kusje en je krijgt 'm terug .
"Ewa niet zo doen ."Ik buk naar haar toe , en natuurlijk was dat haar kans om het te pakken en rent weg naar beneden .
Yaak zo doen wollah ik pak jou .
Ik loop naar beneden en zie meskiena net haar arm achter de deur .
Ik loop zachtjes daar naar toe .
WAAR GA je nu naartoe .
"BISMILLAH IRAHMAN IRAHIM , A3OUDOBILLAH "Yallah kusje .
Ik ii buk naar voren en doe mijn fingers om mijn wang (zo van de teken snapiee)En ik voel haar zachte lippen op mijn wang.
Jah klr .
Ahlam...
We kijken elkaar een tijdje aan , en ik buk naar voren ....Perspectief Ahlam We kijken elkaar een tijdje aan .
Hij bukt zich naar voren en we staan maar leterlijk 5 cm van elkaar .
"Ik hou van je met heel mijn ziel en hart..."
Opeens voel ik zijn zachte en warme lippen op mijn lippen en op dat moment was ik gewoon weg van deze wereld .Hij ging terug even verder staan maar nog steeds stond hij dicht bij me want ik voelde en hoorde zijn ademhaling .
*fluisterend *"Ik kon het niet meer volhouden sorry ."
zo schattig Yanis die zich een beetje verlegen voelt haha.
Ik kon het niet laten om hem gwn een kus terug te geven en geef hem een knuffel .
Opeens tilt hij mij op .....Wat er is gebeurt laat ik aan jullie over ...
*sorry voor korte deeltje.*
Woorden:462
Bereik stemmen : 27⭐🌟.
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
De Todoje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...