~10min later.~
Perspectief Yanis.
Ze is al 10 min loesoe .
Ik zie haar opstaan . Ik loop gelijk naar haar toe en vraag hoe het gaan...Perpectief Ahlam .
Ik wordt wakker en ik zie Yanis naar me toe lopen. 'Gaat het wollah sorry ik wou je niet laten schrikken je zat in je eigen wereldje en ik wou je niet laten schrikken ik kwam hier voor mijn jasje en telefoon wollah sorry.' Okey sffe sffe ma3lish ik ben gewoon een mens die snel schrikt mr dan echt hard schrikt zoals je had gezien .
Mr ma3lish je mag gaan hoor zoals je ziet ben ik goed wakker dus ga mr naar huis
het is al 20u dus yeah .
Okey kzie je morgen op werk dan beslama.
Hij zwaait zo naar me soo cuteee 😍😊. Beslama Eyy Ahlam doe normaal . Ik zwaai terug . Ik ben eig klaar dus ik leg alles terug . Ik pak mijn hoodie en tas ik laat mij muziek gwn aan mr dan zachter 1 of 2 dingetjes. Ik rij naar huis .
Thuis aangekomen groet ik mijn ouders en loop gelijk naar boven . Ik neem een korte douche van 15 min en dan ga ik slapen .....
Pespectief Yanis.
Ik zwaaide naar haar . Wjw kweet niet wat mij bezielde dat ik dat deed mr mhm ze zwaaide terug met haar mini handjes AHHA . Yanis wlh stop . Wat gebeurt er met me man .
Ik rij richting huis thuis aangekomen doe ik mijn jas en schoenen uit en loop naar boven ik doe mijn tele in de lader want die is op 10% dan vervolgens neem ik een lange douche van 30min omdat ik er zin in heb . Het is trouwens zondag we waren in de ochtend naar Duitsland geweest voor kleding want daar waren ze open en in Duitsland hebben ze de beste feestkleding so waarom niet.
Ik heb gwn een joging broek van nike met een T-shirt aan want ik heb het niet eens warm . Na de trouwfeest van Amir&Amira gaan ik en Ahlam op zakenrijs dus over een weekje ongeveer morgen op werk vertel ik het maar dat weet ze denk ik al sinds januari . Ik loop naar beneden ik neem mijn laptop en ga nog wat dingetjes voorbereiden .
Het is 22u30 ik begin helemaal moe te worden want ik was 1u met de laptop bezig . Ik sluit mijn laptop ik, poets mijn tanden en ga slapen...
~volgende dag ~Ik ben al 10min .
Ik doe mijn kleding aan ik heb echt geen zin in een pak mr ik doe wel gwn de broek aan als je snapt wat ik bdl. Ik doe daar overheen een sweater met een T-shirt er onder aan dan zie je een beetje van de T-shirt er boven als je snapt wat ik bdl .
Ik loop naar beneden en ik maak een eitje voor me klr ik doe er nog wat kruiden op en ga aan tafel zitten . Ik pak ezesht zitoen 😅😅😂😂(olijf olie in het berbers)
En honing ik doe het er overheen en dan pak ik nog een lavashkiri (echt een aanrader) en natuurlijk niet te vergeten na3na3 thee . Na gegeten te hebben ga ik mijn tanden poetsen. Ik pak nog een muntje ,trek mijn jasje en schoenen aan dat zijn trouwens deze de jordans naaruurlijk. ⬇️Matchen met mijn outje natuurlijk .
Ik stap mijn auto en rij richting
werk.....Perspectief ahlam.
~de volgende ochtend~
Ik stond op en ik ging gelijk naar mijn badkamer en ik deed mijn routine . Na dat gedaan te hebben doe ik mij kleding aan , het weer vandaag lijkt wel normaal dus ik sta ff in mijn kast en kijk tot ik een outfitje vindt ⬇️
Schoenen ⬇️
Kapsel ⬇️
Ik werk vandaag alleen tot 15u normaal gezien tot 17u maar vanwege de trouwfeest natuurlijk dat geldt trouwens alleen voor ik en Yanis want de andere gaan wel gwn nog 2uurtjes werken want zij hebben geen feesten ofzo . Ik loop naar beneden met mijn tas en telefoons .
Ik ga even snel ontbijten en tandenpoetsen .
Ik loop richting de auto en rij richting werk.
Trouwens na de trouwfeest gaan we op zakenrijs voor werk dus dat is ff geen rust . Dus eigenlijk in principe kom ik vandaag alleen om te vergaderen en nog de naaister dingen bespreken over de inrichtingen van de 5 huizen want ik kan het niet doen bc jah we gaan op zakenreis maar ik wel via daar kweet niet eens welk land mr mhm . Ik ga via daar ook nog dingen regelen zoals meubels kiezen en hoe het wordt ingericht en geef dan de taak aan Nathalie mijn tijdelijke vervanger dus om de rest te doen ...
Op werk aangekomen loop ik naar binnen glimlach en groet de mensen die er zijn . Het is trouwens 10u en ik heb vergadering om 10u30 dus da kan ik nog wat dingetjes bestellen enzo en er naar kijken wat ze precies willen want dat hebben ze me al gestuurd via mail.
Ik loop de kantoor en ik zie Yanis al zitten .
Ik loop naar hem toe en groet hem.
Salam mnr .
' salam , je weet dat we vergadering hebben binnnen 25min ' Jah dat weet ik . Heeft u iets nodig op dit moment. ' Ehm nee niet op dit moment alleen kun je mijn mails beantwoorden want ik heb nog andere dingetjes te doen . '
Jah okey . ' neem je laptop en kom naast me zitten '. Ehm okey mr klinkt dit opeens anders 😬😳 .
Mhm ik leg mijn jas neer en pak mijn laptop, airpods en werktelefoon .
Ik neem de rolstoel die in de hoek staat echt random mr ok. Ik neem die en ga naast hem zitten en hij schuift op.
Is het erg als ik muziek luister ondertussen?
' is niet erg mr niet weer schrikken als gister 😁😅😅' Jah jah dat zeker niet nu weet ik dat je er bent 😅😅. Ik doe mijn oortjes Ik en doe zijn mails open en begin te werken....Willen jullie dat ik de trouwfeest skip en sat ik gelijk naar de zakenrijs ga of willen jullie ook de trouwfeest erbij want daar heb ik ook ideeën over en gaat de liefde al wat dieper dus kies verstandig de meest rea ga ik doen dus rea zeker .
We gaan voor de 10 stemmen .⭐🌟
^1047 woorden ^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
De Todoje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...