deel 31 😶🤔😑

92 5 0
                                    

Perspectief Yanis.
Ze nam haar spullen en zei :
"En Yanis ik heb geen vrienden omdat ik ze niet wil dat je dat weet en nog iets: waar zijn jou vrienden he , jah dacht ik al dus ga niet praten ."
Okey dan ik had het niet eens zo bedoeld oooeeefff.
Ahlam wacht je kent de weg niet eens.
K***** zooi ze stapt in een taxi en de auto rijd weg . Yagg tfoe zoals ik al tegen haar zij neemt ze de grappen of vragen sirieus en geeft als antwoord een levensles.
Ik pak mijn spullen en rij snel achter de taxi aan .
Bij het vakantie huisje aangekomen stappen we tegelijk uit de auto .
Ze loopt via de zijlijn naar de tuin en gaat zitten bij de bankschommel .
Ahlam wrm doe je dit nu weer het was een grap wlh sirieus man .
"Ohja sorry wacht wacht. Hahahahah(nep lach) wjwj was kapot lachen echt een goede grap."
"3awed ik ben niet eens boos ofzo voor dat je denkt ik ga voor dat boos zijn je moet gewoon letten op wat je zegt ."
Ze staat op en gaat naar binnen want blijkbaar stond die nog half open .
Ze loopt naar binnen en loopt gelijk de badkamer in .
Wth man ewa dan niet hé gewoon voor een grapje ga je zo doen was niet eens sirieus bedoeld man kifesh zo doen voor niets . En wrm maak ik me nog druk man skip gewoon dan he...

Perspectief Ahlam.
Ik loop gelijk naar de badkamer om te douchen ik heb lekker ff 15 min gedoucht.
Shit man ik heb kledding vergeten dit wordt rennen voor mijn leven met alleen een handoek .
Ik maak de hadoek vast en als ik geen geluid hoor doe ik de deur open ik ren naar mijn kamer en tuurlijk loopt het fout en bots ik tegen Yanis.
NIET KIJKEN EN HOU JE OGEN DICHT HEB ALLEEN EEN HANDOEK WANT BEN KLEDDING VERGETEN  !!.
"Oke oke rustig he ik hou mijn ogen dicht ."
Oke sta op wacht kom , draai je om en blijf zo tot ik binnen ben.
Oke doe maar open.
Ik doe de deur opslot en loop naar de inloopkast daar pak ik gwn een kondora(Marokkaanse jurk).
En doe ik mijn haren in een klip...

Perspectief Yanis
Oke wacht was dat nu weer . En jammer voor der ik heb haar gezien in die handoek jah wat Ian ik er aan doen .
Meskiena ze rende naar de kamer hahah.
Ik neem nu een korte douche en trek dit aan ⬇️

Die hoedje natuurlijk niet pas als ik nr buiten ga mhm helemaal nike want ik hou van nike

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Die hoedje natuurlijk niet pas als ik nr buiten ga mhm helemaal nike want ik hou van nike .
Ik loop naar beneden en pak een ijsje die in de vriezer zit want jah die anderen zijn gevallen betaald voor niets mr boeit niet.
Ik ga op de bank zitten en scroll ff op insta en bel ff met mijn moeder voor een uurtje .
Ik heb honger dus ik wat bestellen il heb zin in kapsalon ff kijken voor een halah restou want astagfirullah dat ze gaan afkomen met haloef/iref(varken).
Ik bestel ook gwn eentje voor Ahlam en als ze niet wilt wat sws niet gaat zijn dan ga ik die wel eten . Ik doe mammoet en look sous (kapot lekker eerlijk krijg er zelf honger van haha).
Ik doe er nog drank bij en bestel het nu nog een 20 min wachten wjw .
Ik hoor Ahlam naar beneden komen en nr de keuken zien lopen . Blijkbaar heeft ze ook wahed eitje genomen en ging terug naar boven niet eens 1 woord gezegd en niet eens gekeken wth is mis met deze man .
....
Eten is er dus ik str haar gewoon heb niet eens zin im te roepen .
Ik str haar via WhatsApp.  En ze komt gelijk naar beneden ze pakt het eten en loopt weer naar boven.  Walo dankje of iets.
Dan krijg ik een bericht.

Ahlam🥊📑🗃

Shokran voor het eten ik was aan het
sterven van de honger .

Wlh wou net zelf iets maken of bestellen.
....

Of toch wel..

Na het eten loop ik naar boven poets mijn tanden en loop weer naar buiten ik vraag me echt af wat ze de hele dag aan het doen is. Dus ik loop naar [haar] kamer ik klop 2x mr ze reageert dus ik doe gwn open mr ze is er niet ik kijk in haar inloopkast mr daar is ze ook niet . Miss in de tuin ik loop naar de tuin en ik zie haar daar liggen in zo in die lig zakken (als jullie het snappen) en die dus heen en weer gaan .
Ze heeft ook een koptelefoon aan en haar ogen gesloten volgens mij hoort ze me niet eens. tuurlijk want ze heeft een koptelefoon op . Ik ga gwn even naast haar liggen in de hangmat en ik kijk haar aan . Maar echt wie kan haar nu weer pijn doen of haar überhaupt iets aan doen en ze slaapt of tenminste haar ogen dicht heeft is ze gewoon een engeltje zo onschuldig en hoe rustig en phel ze is er niet hoe ze dat kan doen , wollah als ik haar eerder kende ik zweer wie haar pijn deed kreeg wahed pakkie man . Maar echt wth doet ze me aan en die gevoelen wanneer ik in haar buurt ben of als ze me gewoon met 1 vinger aanraakt en haar glimlach met haar prachtige ogen .
Eyoo Yanis wat zeg je en wat doe je allemaal .
Broer wat gebeurt er met me ....

^922 woorden^
Bereik stemmen: 12 ⭐🌟.

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu