Perspectief Ahlam.
'TUUT TUUT TUUT '
Ufff alweer die rot alarm .
Ik moet vandaag weer werken en ben benieuwd wat ik vandaag moet doen,
10min later
Uiteindelijk besloot ik om optestaan .
Het is nu 6u40 en ik loop richting de badkamer ik neem ff een snelle douche van 10min en ga er weer uit ik kleed me aan ik heb trouwens gwn dit aan ⬇️
en ik doe vandaag mijn haren in een lage knot en doe nog zilvere oorbellen en mijn ketting die ik al sinds mijn 15 aan heb nu nog steeds . Ik doe ook nog een zilvere ring rond mijn middelvinger jah mensen gaan sowiso denken ik ben getrouwd ofzo but yeah i dont care ze mogen denken wat ze willen ... mhm ik doe mijn ding en ik pak mijn tas en telefoon uit de lader en loop naar beneden ik pak snel corenflakes en warm alvast melk op in de magnetron en jah ik warm mijn melk op voor cornflakes dat is ook veel lekkerder snapje. Na het eten poets ik nog mijn tanden en loop naar de garage, start de auto en rij de straat uit .. op werk aangekomen meld ik me aan en loop naar mijn kantoor en gek genoeg is Yanis er nog niet I dont care ik loop naar mijn bureau en zie dat ik wat documenten moet tekenen mr eerst ga ik nog thee halen om ondertussen te drinken dus ik loop weer naar beneden en ga naar de cafetaria ik groet nog de mensen die er ook zitten haal een thee en loop weer naar de lift ik druk op de knop en 2sec later gaat die open ik stap in en opeens stopt die want blijkbaar moet er iemand anders instappen de lift gaat open en ik zie Yanis instappen .
Dag Meneer " salam je kan ook gwn salam zeggen ."Dat zal ik dan doen de volgende keer😊. "Je bent wel op tijd hier ." Jah bedankt ik ben gwn even een theetje gaan halen voor tijdens het werken."Ah oke" ondertussen zijn we al op de juiste verdieping aangekomen ik loop al naar mijn bureau maar ik zie hem een andere kant op nemen . Ik ga zitten en pak ook in- eens mijn laptop erbij en zet het op een laptop houder (als je het zo kan noemen).
Ondertussen tijdens het werken kijk ik hoe laat het is en het is al 14u wjw de tijd gaat echt snel dacht ik bij mezelf en op dat zelfde moment gaat het rode licht aan en ik sta snel op en loop naar zijn bureau .Jah meneer. "ga voor mij een koffie halen als gisteren." Jah Meneer . En ik liep naar beneden en ging een koffie halen, liep terug naar boven en gaf het aan hem Hier is u koffie Meneer." Bedankt je kan gaan."........Perspectief Yanis
'BEEB BEEB BEEB '
Ughhh weer die alarm ...
30min later
'BEEB BEEB BEEB'
Tfoe heb me verslaapen, ik sta snel op en ga me snel douchen voor 10 min na het douchen poets ik mijn tanden doe mijn haren snel , snel gwn en loop snel naar de auto start de motor daar angekomen parkeer ik de auto en dan loop ik naar de lift ik stap in en geef nog even een document aan een ondernemer dan loop ik weer naar de lift en druk op de knop de deur opent en ik zie Ahlam daar zij is tenminste wel goed op tijd dat is al een goed teken ." Dag Meneer." Wrm zegt deze dag ik ben geen tata hoor 🤔. Salam je kan ook gwn salam zeggen.
"Dat zal ik dan doen de volgende keer😊." Je bent wel op tijd hier . "Jah bedankt ik ben gwn even een theetje gaan halen voor tijdens het werken." Ah oke . Aangekomen op de verdiepeing ga ik nog snel naar een ondernemer ayman en geef ik hem nog wat documenten en loop naar mijn bureau en begin te werken ...
Ik kijk hoe laat het is en ik zie dat het al 14u is ik druk op de knop zodat Ahlam kan komen omdat ik dorst heb dus yeah why not. ga voor mij een koffie halen als gisteren. "Jah Meneer." En ze liep weg geen 5min later kwam ze terug met mijn koffie wjw 3ayek snel . "Hier is u koffie Meneer." Bedankt je kan gaan.
Ik neem een slok en begin verder te werken........^ 783 woorden ^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
De Todoje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...