deel 32 😪😊🧕🏽📿

99 4 0
                                    

Perspectief Yanis
Ik kijk haar voor ff aan en ik zie opeens tranen van haar ooghoeken komen nee wrm huilt ze  . Ik kan er niet tegen dus veeg haar traan weg mr ze schrikt wakker.
"A3oudobillah "
Wrm huil je ze doet het op pauze .
"Wat , wat zei je "
Ik zei waarom huil je .
"He wat was ik aan het huilen"
Jah.
"Ik had het niet door ik was koran aan het luisteren sowiso door het luisteren . En ik was ff over alles a het denken en dus zeker aan het overdenken ."
"En wat doe je hier zelfs en hoelang zit je hier al ".
Gwn wat jij hier doet doe ik ook .
"Ok"
Ze gaar weer liggen en luistert verder naar koran ...

Perspectief Ahlam
Ik schrok me dood toen ik zijn vinger op mijn gezicht voelde . Gelijk kreeg ik een raar gevoel in mijn buik .
Ik lig weer en luister verder . Ik moet over alles denken over mijn leven uk wil nu echt gaan huilen mr doe het niet .
Ik kijk hoelaat het is en het is tijd voor 3isha (het gebed laatste gebed van de dag)
Dus ik loop zonder iets re zeggen naar boven ik heb mijn whudu(wassing) nog .
Dus ik trek gelijk mijn hijab aan je weet toch zo een gimaar dus zonder dat het je gezicht ook bedekt mr mhm  ik pak mijn gebed mat en begin te bidden .
Na het bidden wil ik gewoon niet opstaan omdat het gwn een veilig gevoel geeft . Dis ik lig er op en kan het gewoon niet meer laten om het uit te huilen ...

Perspectief Yanis
Ze liep naar boven ik kijk hoelaat het is en ik weet dus al wrm het gebed ik ga ook bidden . Danloop ik ff langs de kamer van Ahlam en ik hoor gesnik dus ik doe rustig de deur open . En wat ik daar zag was gewoon te zielig maar tegelijk ook echt gewoon prachtig Ma Sha Allah ik loop gewoon naar haar 't en trek haar in mijn armen jah sorry maar ik kon het gewoon niet meer laten . Ze huilt gewoon verder 😪😔😟 .
Opnieuw vraag ik haar : wrm huil je .
"Ik weet niet ,ik moet gewoon aan alles denken en dit was gewoon het goede moment om het uit te huilen "
Wjw wrm moet ik dit aan zien .
Ik voeg haar tranen weg en help haar gewoon om het bed te gaan . Ik trek haar gewoon terug naar me toe omdat het gewoon te goed voelde ...

Perspectief  Ahlam.
Ik hoor de deur open gaan en moment later voel ik dat Yanis mij in zijn armen trekt  , dit voelde gewoon goed .
Ik huil gewoon verder  heb schijt
"wrm huil je ?"
Ik weet niet ,ik moet gewoon aan alles denken en dit was gewoon het goede moment om het uit te huilen.
Hij pakt me gewoon op het bed en trekt me gewoon terug naar zich toe .
Wrm voelt dit gewoon goed .
Even later val ik in slaap...

Perpectief Yanis
Na een tijdje val ik gewoon in slaap met haar in mijn armen...

~volgende ochtend~

Ik wordt wakker en nogsteeds Ahlam in mijn armen ik zie haar vredig slapen als een roosje ik sta rustig op en doe deken o er haar heen . Ze heeft nog haar ghimaar aan wat haar Ma Sha Allah echt prachtig staat en zoals ze zeggen is een hijab de paradijs voor vrouwen en is  hijab de kroon voor een vrouw . En ik snap al wrm omdat dit gewoon echt prachtig staat.
Ik laat de deur een klijnbeetje open en loop direct naar de badkamer ik neem een korte douchen na dat gedaan te hebben verricht ik het gebed en loop dan naar beneden ik ruim ff alles op het is vrijdag dus zet ik koran op via de TV . Ik maak ff een fruitsalade omdat Het warm is en trouwens als jullie denken wrm doe je dit opeens , ik doe dit altijd al elke vrijdag zo met koran. En ik bid ook Alhamdoulillah elke dag 5x .
Na een halfuurtje komt Ahlam naar beneden "salam" zegt ze opeens vrolijk okey het huilen heeft haar dus geholpen haha.
Salam.
Lekker geslapen nig .
"Wollah zeg je eerlijk was echt heerlijk na dagen eindelijk is vredig geslapen ."
Ewa mlih .
Of is het miss door mij dat ze goed heeft geslagen haha is grapje .
Ehh Ahlam   sorry van gisteren was totaal niet zo bedoeld .
"Ahh dar was het al vergeten , zie je zo erg interesseerde h het me niet echt veel ."
"Dus het is al goed".
O k e haha .
"En +ik heb ze niet eens nodig wa t toch op een dag zijn ze weg en wie gat me helpen tijdens yawm al qiyamah(dag des oordeels) niemand dus daar zit dan alleen met me zelf so yeah  en al had ik ik heb ze natuurlijk wel maar de vraag is zijn ze het wel waard .".

Zoals ik al zei levensles die je geeft en je hebt gwn gesproken alweer HAHA.
"HAHA ewa jah "

Eyow wat ben ik blij om haar weer te eten lachen 😊😁....

Wat denken  jullie van de delen is het misschien te gedetaëerd of juist niet of denken jullie dat ik teveel haak aan 1 onderwerp laat het zeker weten want wat ik moet veranderen en wat juist niet .
Vinden jullie ook dat een beetje te vaak van perspectieven verander.????

PS: SORRY VOOR SPELFOUTEN

^906 woorden ^
Bereik stemmen:12⭐🌟.

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu