" آخ.... یکم یواش تر
کلافه پدضدعفونی رو توی ظرف انداخت و با تکیه دادن به صندلیش طلبکار به سوهو نگاه کرد
" چرا فقط حرف نمیزنی و هردومون رو راحت نمیکنی؟
× چون اگه حرف بزنم دائم بهم میگی غرغرو .....
" خب من اون روی غرغرو تورو بیشتر از این حالت عصبیت دوست دارم.
× هیوووونگ..... اخه چرا باید همچین کاری بکنی؟ فکر کردی نمیدونم میتونی راحت از همچین چیزی جا خالی بدی؟
"کای
دستشو جلو برد ولی کای اونو با شدت پس زد
× همیشه میگی مراقب خودم هستم، نگران نباش، چیزی نمیشه.... ولی نگاه کن.... هنوز هیچی نشده ۴ تابخیه خوردی. وقتی انقدر خونسردی و اینجوری میبینمت بیشتر نگرانم میکنی..... ببینم نکنه مازوخیسم داری؟
" کای..... بیا فرض کنیم یه تصادف کوچیک بوده. تو چرا انقدر بزرگش میکنی؟
× چون نمیخوام اتفاقی برات بیوفته. میدونی چیه عمرا دیگه بذارم تنهایی بری اونجا.
" لازم نیست تو بیای
× لازمه..... ما هیچ وقت از هم جدا نمیشدیم. چرا اینبار انقدر بینمون فاصله میندازی؟
کای عصبی و بدون کنترل صداش حرف میزد و سوهو فقط سعی میکرد خونسرد بمونه و بهش حق بده. البته کای زیادی داشت همه چیزو بزرگ میکرد و این کم کم داشت کلافش میکرد
" چون اینجا کرهست..... کره کای......
کلماتشو محکم و جدی بیان میکرد. اینبار کای حرف دیگه ای نزد.
× بیا بخوابیم.... امشب پیش من بخواب.
کای با ملایمت گفت .سوهو سرشو تکون داد و روی تختی که توی اتاق بود دراز کشید.کای پیراهنشو بیرون اورد و کنارش دراز کشید.به سمت سوهو چرخید و وقتی دید بهش پشت کرده آروم بهش نزیک شد و اونو از پشت بغل کرد
× معذرت میخوام هیونگ. من فقط خیلی نگرانت شدم.
با حس دست های گرم سوهو روی دست هاش لبخندی زد. لازم نبود حرفی بشنوه. همین مشخص میکرد که مشکلشون حل شده.
- با کی حرف میزدی؟
& اوه.... چان.... ترسوندیم.
جلو اومد و گونهی چانیول رو بوسید.
& خسته ای؟
- نه زیاد..... نگفتی کی بود؟
& بیا اینجا بشینیم.
دست چانیول رو کشید و روی کاناپه کنار هم نشستن.
& راستش یکی از دوستام از ایتالیا باهام تماس گرفت.یه نمایشگاه کلاسیک قراره توی رم برگزار بشه و اون ازم دعوت کرد که برم اونجا. چون تابلوهایی که اونجا نمایش داده میشن خیلی خیلی خاص هستن. ممکنه هیچ وقت دیگه نتونم ببینمشون.
YOU ARE READING
Angel S1
Fanfictionحل پرونده های خاص با تیم خاص، اعضای تیمی که کاملا غریبه بودن و راز های بینشون کم کم فاش شد. راز هایی که رابطه نوپای بین اونارو به چالش میکشید. ولی اونا میتونستن تبدیل به چیزی فراتر از چند غریبه بشن؟ 𓂀main couple: hunho 𓂀side couple : chanbaek,k...