حتی نمیدونست چرا داره این موقع شب به پایگاه برمیگرده.
فقط اونقدری خسته بود که دوست داشت با برگشتن به پایگاه حداقل یکی اونجا باشه و بتونه برای نوشیدنی خوردن دعوتش کنه.
چراغ های خاموش پایگاه با صدای زمزمه ی کسی که آهنگی رو به آرومی میخوند لحظه ای دلهره به دلش انداخت. دستشو زیر کتش برد و اسلحشو لمس کرد.
مطمئنا سهون به ارواح اعتقادی نداشت ولی این زیادی عجیب نبود؟
به سمت کاناپه ی کنار دستگاه قهوه رفت و با دیدن سوهو که روی اون دراز کشیده بود و آهنگی رو زمزمه میکرد نفس راحتی کشید.
نزدیک تر شد و هدفون توی گوش سوهو رو بیرون آورد
* صدای خوبی داری.
سوهو که رسما سکته رو رد کرده بود فقط با نگاه خیره و ترسیدش به سهون زل زده بود.سهون دستشو مقابل چشمهاش تکون داد
* خوبی؟
سوهو توی ثانیه نفسشو به شدت بیرون داد و دستشو روی صورتش کشید.
" گااااااااد.....
با صدای بلندی ناله وار گفت. و سهون از اینکه اونو اینجور ترسونده بود فقط میخندید.
* خب باید بگیم بی حساب شدیم.
سوهو نگاه طلبکارانه ای بهش انداخت
"بی حساب؟سهون شونه هاشو بالا انداخت و روی لبه ی دیگه کاناپه که حالا به خاطر بلند شدن سوهو خالی شده بود نشست.
چشمش به قوطی آبجوی کنار پای کاناپه خورد. خم شد و اونو برداشت و جلوی چشمهای متعجب سوهو آبجورو سر کشید." اون.... دهنی بود.
سهون به سمتش چرخید* حساسی؟
" نه.... فقط.... هیچی.
* اینجا چیکار میکنی؟
" خب از اینکه به یه اتاق خالی برگردم متنفرم پس اومدم اینجا و کمی با کیونگسو وقت گذروندم.سهون سرشو تکون واد. اون بهتر از هر کسی میدونست بوی یه خونه ی خالی چه جوریه. هیچی..... یه خونه ی خالی هیچ بویی نمیده. نه میتونی عطر غذای تازه پخته شده رو بشنوی و نه عطر تن شخص دیگه ای. فقط هیچی بینیتو پر میکنه و همینکه آزار دهندست.
" تو چی؟ از کیونگسو شنیدم امروز پرونده جدیدی رو حل کردی.
* هوووم... فقط دوست داشتم کمی نوشیدنی بخورم.
قوطی توی دستو بالا اورد و اونو تکون داد
* ولی حالا تموم شده.
سوهو لبخندی زد و با بلند شدن به سمت یخچال کوچک رفت.
" خوشبختانه من نوشیدنی زیادی گرفتم.با بیرون اوردن باکس آبجو به سمت سهون برگشت و روی زمین نشست.
سهون هم خودشو پایین کشید و پاهاشو دراز کرد.
YOU ARE READING
Angel S1
Fanfictionحل پرونده های خاص با تیم خاص، اعضای تیمی که کاملا غریبه بودن و راز های بینشون کم کم فاش شد. راز هایی که رابطه نوپای بین اونارو به چالش میکشید. ولی اونا میتونستن تبدیل به چیزی فراتر از چند غریبه بشن؟ 𓂀main couple: hunho 𓂀side couple : chanbaek,k...