16

125 54 50
                                    

با شنیدن صدای خورد شدن چیزی از خواب پرید.... گردنش به خاطر خوابیدن روی میز به شدت درد میکرد... همون لحظه متوجه‌ی روانداز روی شونه هاش شد که دیشب روی سوهو انداخته بود.

به جای خالی سوهو نگاه کرد. حتما زود تر از خواب بیدار شده بود. به بدنش کش و قوسی داد و بلند شد.

-زیبای خفته بیدار شدی؟ دوباره که نرفتی خونه.

* صبح توهم بخیر.

چانیول که میدونست حرف زدن فایده ای نداره از دفترش بیرون رفت.

پشت سر چانیول از دفتر بیرون اومد و با دیدن سوهو که روی میز نشسته بود خیالش از خوب بودن حالش راحت شد.

+ سلام فرمانده.

*سلام کیونگ...

-یااااا. این چه وضعیه. چرا ما هیچ پرونده ای نداریم.

* داریم.

همگی با تعجب به سهون نگاه کردن.

* دیشب بهم خبر دادن.  ولی برای این پرونده باید بریم خارج شهر. کسایی که داوطلبن اعلام کنن اگه کسی هم داوطلب نشد باید یه نفرو خودم انتخاب کنم.

-یاااا.... این چه وضعیه.... من....

"من میتونم بیام.

سوهو با اعلام رضایتش برای شرکت توی این پرونده خیال چانیول رو راحت کرد. به هر حال چانیول نمیتونست دوباره از بکهیون پنهون کاری کنه و اینبار قطعا گیر میوفتاد.

* خوبه..‌ آماده شو.... شما هم گوش بزنگ باشید تا اگه اطلاعاتی خواستیم برامون پیدا کنید.

+ بله فرمانده.
𓂀𓂀𓂀𓂀𓂀

"واااو... اینجا واقعا هوای خوبی داره.

* اره.... با سئول خیلی فرق داره.

" الان باید بریم کجا؟

" فعلا بیا یه ماشین کرایه کنیم. بعدش میریم هتل.

با زدن لوکیشن هتل توی جی‌پی‌اس به سمت هتل حرکت کردن....

سوهو بعد از مدتی سکوت رو شکوند

" بابت دیشب ممنونم.... و البته متاسفم.

* متاسف؟
" خب من وقتی مست میشم واقعا غیر قابل تحملم. و اینکه دیشب قرعه به نام تو افتاد.

* قابل تحمل بودی ولی انگار ظرفیت الکلت پایینه.

"بستگی داره مقیاست چی باشه..... ولی این پرونده راجع به چیه؟ توی هواپیما خوابیده بودی و نمیخواستم بیدارت کنم.

* جدیدا گزارش ۳ تا مرد مفقودی رو توی یک ماه دادن و بعد از یک هفته از آخرین مفقود شدن، جسد تکه تکه شدشون رو توی زباله های نزدیک دریا پیدا کردن.

" هیچ اثر انگشتی هم نبوده

* قطعا.... رسیدیم.

با دیدن نمای بیرونی هتل سهون با تعجب گفت
* دولت واقعا حسابی برامون خرج میکنه.

Angel S1Where stories live. Discover now