25

107 44 103
                                    

کلافه از نگاه های خیره‌ای که اول روش زوم شده بود.

نگاه درموندشو به سوهو انداخت و به آرومی کنار گوشش گفت

× هیونگ اگه تا ۳۰ ثانیه دیگه اینجوری بهم زل بزنن قسم میخورم همشونو ترور کنم.

سوهو که خوب از این اخلاق کای با خبر بود به سمت بقیه نگاه کرد

" خب.... نظرتون؟

* امکان نداره.

سهون با خشکی گفت و بدون توجه به بقیه سرگرم برگه‌ی توی دستش شد.

سوهو که جا خورده بود جلو تر رفت

"یعنی چی امکان نداره؟

با  بی تفاوتی همیشگیش به سوهو که از رد شدن پیشنهادش حسابی شاکی بود نگاه کرد

*یعنی نه سوهو. کجاشو متوجه نشدی؟ این کار خطرناکه . حتی نمیدونیم اونا چه کاری ازشون بر میاد و انتظار داری یک آدم عادی رو طعمه کنم؟

پوزخند کای توجهشون رو جلب کرد. جلو اومد و با قرار دادن دست چپش روی سینه ی سوهو فاصله ی سوهو و سهون رو زیاد‌تر کرد.

× ببینم حالا شما که عادی نیستید دقیقا چه ایده ای دارید؟ نکنه منتظرید یکی از آسمون براتون مدرک بفرسته؟

سهون از لحن پسر مقابلش که مشخصا ازش کوچکتر بود اصلا خوشش نمیومد. حتی توی اولین ملاقات هم همین قدر گستاخانه رفتار میکرد

* اون دیگه به ما مربوطه. بهتره از اینجا بری.

" ولی راه دیگه ای نیست. ما باید ریسک کنیم.

سهون خواست مخالفت کنه ولی چانیول به آرومی بازوش رو عقب کشید و اونو به سمت دیگه‌ی سالن برد تا کمی خصوصی تر باهاش حرف بزنه.

- میخوای چیکار کنی؟

سهون با اخم بهش نگاه کرد قرار بود اونم بره تو تیم اون پسر ؟

-اینجوری نگاهم نکن. تو همیشه منطقی رفتار میکنی.

*دقیقا چون منطقی رفتار میکنم نمیتونم اینو قبول کنم. چان اونا آدمای عادی نیستن. نمیدونی به خاطر حفظ ثروتشون حاضرن دست به هر کاری بزنن؟

-میدونم. ولی چاره ای نداریم. من و تو نمیتونیم طئمه بشیم چون بالافاصله اسممون لو میره. تکلیف کیونگسو هم مشخصه. سوهو هم یکبار توی تیمشون نفوذ کرده. کافیه فقط یکی از اون بادیگارد‌ها یا آدم های توی جلسه چهره‌شو به یاد داشته باشه. همه چیز تمومه. از داخل خودمون نمیتونیم کسی رو بفرستیم.

* ولی...

-خودت هم میدونی که این یه نقشه‌ی خوبه. بیا یک بار دیگه به سوهو اعتماد کنیم. به هر حال اون برای ماموریتی که وزیر شین بهش داده هم لازمه تا وزیر داریی رو زمین بزنه.

Angel S1Where stories live. Discover now