*اینجا چه جهنمیه؟
سوهو با عجله در اتاق رو باز کرد
" فکر کنم فهمیدیم با کی طرفیم.
با دیدن سهون و صحنه ی مقابلش جا خورد. جلو تر رفت
" اینا دیگه کجا بود؟ دوباره رفتی خونهی یو سانگ به؟
* اینارو توی کمد خونهی وون مان ساک پیدا کردم.
" چیییی؟؟؟؟ وون مان ساک؟
* خب انگار دوتا از مقتول های ما علایق خاصی داشتن.
" سه تاشون.... هر سه .
سهون متعجب به سوهو نگاه کرد
* خواهش میکنم نگو که جی تاک اون یه سادیسم با کینک های کثیف و BDSM داره.
سوهو خندید.
" نه در اون حد.... ولی مشخصا هر سه تا مقتولمون گرایش جنسی یکسانی داشتن. یو سانگ به به جعبه پر از ^سکس توی ^توی کمدش مخفی کرده بود، وون مان ساک کلی لباس های عجیب توی کمدش داره. واستا ببینم این گوشه؟؟؟؟
به تلی که گوش های خرگوشی ازش آویزون بودن اشاره کرد
* اره.... احتمالا...
سهون که با دقت به تل خرگوشی نگاه میکرد گفت ." اصلا ولش کن..... جی تاک اون هم با یکی از همکارهاش توی کارگاه رابطه داشته.
* اونا که همشون مردن
" دقیقا...
* چه هان سو؟
" خودشه.... امروز رفتم دیدنش و بهم گفت چندماهی با جی تاک اون رابطه داشته ولی به خاطر عذاب وجدانش نتونست رابطشو ادامه بده. میگفت هر بار که عکس بچه های تاک اون رو توی گوشیش میدیده از خوش متنفر میشده..
* حالا با چی سر و کار داریم؟ یه قاتل که مرد های گی رو میکشه؟
" خودت میدونی که این موضوعی نیست که همهی آدما باهاش کنار اومده باشن و هنوز کسایی هستن که فکر میکنن باید همچین افرادی با علایق خلاف طبیعت از بین برن.
* هوموفوبیک های عوضی.
" حالا مشخص شد چرا پدر یو سانگ به انقدر حالش بده. اون از اینکه پسرشو به خاطر گراییش طرد کرده بود و اونو تحت فشار گذاشته بود عذاب وجدان داره. حالا پسرشو از دست داده اونم انقدر وحشتناک.
* فقط یه آدم احمقه که همچین رفتاری میکنه.
با دیدن نگاه سوهو روی خودش جملشو اصلاح کرد
* منظورم اینکه ما همینجوری هم مدت کوتاهی زندگی میکنیم و معلوم نیست چه اتفاقی قراره برامون بیوفته. چرا باید کسایی که دوستشون داریم رو از خودمون دور کنیم؟
" خب مسلما پدر سانگ به نمیدونست قراره پسرشو انقدر زود از دست بده و البته فکر میکرده با اینکارش قراره پسرش تغییر کنه.
YOU ARE READING
Angel S1
Fanfictionحل پرونده های خاص با تیم خاص، اعضای تیمی که کاملا غریبه بودن و راز های بینشون کم کم فاش شد. راز هایی که رابطه نوپای بین اونارو به چالش میکشید. ولی اونا میتونستن تبدیل به چیزی فراتر از چند غریبه بشن؟ 𓂀main couple: hunho 𓂀side couple : chanbaek,k...