€ پارک چانیول تو برای چی اینجایی؟
چانیول که دست هاشو توی سینش گره زده بود نگاه بی تفاوتی به لی ته شیک انداخت.
* بهتره بگید برای چی میخواستید ما اینجا باشیم.
□ درسته.... ممنون که درخواستمون رو قبول کردید فرمانده. راستش یک مسئلهای پیش اومده که فکر میکنم فقط تیم شما میتونه به حلش کمک کنه.
-مگه ما بنگاه حل مشکلاتیم؟یا دادگاه حل اختلاف؟
دادستان چوی مینهو نگاهی به چانیول مشخصا اصلا از جو توی اتاق راضی نبود،کرد.
برگه هایی رو از کیفش بیرون اورد و روی میز مقابلشون گذاشت
□ ۱ سال پیش این مدارک از یک ایمیل ناشناس برای دادستان لی فرستاده شد . مدارکی نشون دهندهی یه پولشویی خیلی خیلی سنگینه. مدارک اونقدرا معتبر نیستن ولی برای شک کردن چیزای خوبی توی دست داریم.
سهون و چانیول مشغول بررسی مدارک مقابلشون شدن.
* یکسال پیش، و حالا شما دارید دنبالشو میگیرد؟
€ در حقیقت اون زمان من اصلا به چیزی که از یک غریبه فرستاده شده بود اعتنایی نکردم. وزیر دادگستری زیادی مارو تحت نظر داشتن و هر پرونده ای بیرون الگو رو سریعا میبست.
- خارج الگو؟ منظورت هرچیزیه که به ضررش بوده؟
چانیول با پوزخند پرسید.□ درسته.... ولی ماه پیش برای اولین بار این ایمیل برای من فرستاده شد و البته یکسری اطلاعات بیشتری نسبت به یکسال پیش داشت. حالا ما میدونیم منبع اصلی اختلاس ، زمین خواری و پولشوی از کجاست.
* بانک تیانگ....
سهون درحالی که به برگه ها نگاهی میکرد گفت□ حالا که اوضاع نبستا پایداره و وزیر دادگستری و رئیس دادگستری هردو عوض شدن فکر کنم بهترین موقعیت برای پیگیری پروندس.
سهون برگه هایرو روی میز برگردونده وبه دو مرد مقابلش نگاه کرد
*ولی هنوز هم نمیخواید سر این پرونده روی شغلتون ریسک کنید به خاطر همین میخواید ما اطلاعات جمع کنیم. درسته؟□ من میدونیم که شما چقدر توی کارتون حرفه ای هستید. دادگستری پر از چشم و گوشایی هستن که برای هزاران نفر خبر میبرن و ممکن نیست اونجا لو نریم. ولی میدونم تیم شما کاملا ایزولهست. هیچ کس بجز خودتون اجازه ی ورود به پایگاهتون رو نداره و حتی هیچ کس نمیدونه شما دقیقا کجا هستید. این یه فرصت خوبه برای اینکه جلوی این آدما رو بگیریم.
-ولی چرا انگیزه کافی بهمون نمیدی دادستان. فکر کردی تیم ما انقدر سرش خلوته که منتظر یه پرونده از شما باشه؟ شما اصلا میدونید ما با چه پرونده هایی سر و کله نیزنیم.
€ پارک چانیول......
- لی ته شیک.... مراقب لحن حرف زدنت با من باش.
YOU ARE READING
Angel S1
Fanfictionحل پرونده های خاص با تیم خاص، اعضای تیمی که کاملا غریبه بودن و راز های بینشون کم کم فاش شد. راز هایی که رابطه نوپای بین اونارو به چالش میکشید. ولی اونا میتونستن تبدیل به چیزی فراتر از چند غریبه بشن؟ 𓂀main couple: hunho 𓂀side couple : chanbaek,k...