Prolog.

9.8K 347 7
                                    

Nie moge przestac mysleć o tamtym dniu. Wtedy gdy spotkali sie w recepcji. To o niej opowiadał mi Theo na poczatku naszej znajomosci. Julia jest dziewczyną przez, ktorą mial opinie kobieciarza.

Jest piekna, ma dlugie czarne wlosy siegajace pasa, jej nogi sa szczupłe a szpilki, w ktorych chodzi wydluzaja je o kilkanascie centrymetrow przez co wydaja sie jakby nigdy nie mialy konca. Tylko jej charakter wyroznia sie i to bardzo, jest jedzowata. Nie wiem jakim cudem Theo mogl sie w niej zakochac. Za każdym razem gdy widzi mnie w korytarzu posyla mi ten usmieszek, ktory mowi " on bedzie jeszcze moj ". Mam ochote wtedy podejsc i skopać jej ten jedrny tylek. Nie widzialam zeby moj maz rozmawial z nia od przyjazdu ale ja wiem, ze powrocily do niego wszystkie wspomnienia. Obawiam sie, ze uczucia także. Ufam mu ale nie ufam Julii. Takim jak ona nie mozna zaufać w zadnym stopniu.

Postanowilam, ze bede bardziej sie przygladac mojemu meżowi, chce wykluczyc wszelkie powody przez, ktore moglabym sie zaczać bac o moje malzenstwo. Nie pozwole na zabranie mi szczescia i ojca Polly.

~*~

witam Kochani ! Przychodzę do was z drugą czescia "Po co mi facet?". "Udowodnij mi to" bedzie pelne zazdrosci, komplikacji ale takze pojawią sie niespodzewane wydarzenia, ktore moga zmienić calkiem bieg sytuacji. Mam nadzieje,ze duzo osob bedzie tu czesto zagladać. Takze licze na wieeeeeleee gwiazdek i komentarzy. mozecie podawac swoje pomysly co do nastepnych rozdzialow, chetnie skorzystam z pomocy. Pisze po to aby wam sie milo czytalo wiec bede was wysluchiwać.

dzisiaj pewnie dodam rozdzial takze do uslyszenia. !Buziaki xx

i_wonsz

Udowodnij mi to. / 2 cz. "Po co mi facet?"/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz