-No proszęęę...?- błagała mnie Ella z oczami zbitego szczeniaka.
-Po co mam jechać na jakieś spotkanie z zespołem którego nawet nie kojarzę.- rzuciłam oschle.
-To posłuchaj pare piosenek, zobacz ich instagramy i będziesz ich już znać i pojedziemy.-uśmiechnęła się do mnie sarkastycznie.
-Niech ci już będzie, ale... nic nie obiecuje że pojadę z tobą.Ella uśmiechnęła się, za to ja wzięłam do ręki mój telefon i jak obiecałam wpisałam nazwę ukochanego zespołu Elli.
-Zaraz jak oni się nazywali?- powiedziałam sama do siebie. Najwidoczniej Ella to usłyszała.
-MÅNESKIN!- wręcz wydarła się z sąsiedniego pokoju.
-dobra spokojnie, nie ekscytuj się tak!- krzyknęłam.
No to wpisałam nazwę w instagrama i zaczęłam przeglądać ich zdjęcia. Dwie rzeczy które strasznie mi się spodobały to ich styl i uroda. Natomiast największą uwagę zwróciłam na dziewczynę, jedyna w zespole, podajże o imieniu Victoria? Była przepiękna, marzenie tak wyglądać. Ella cały czas gadała mi o jakimś Damianie? Z reszta nie zbyt go widziałam na zdjęciach, ale jakoś nie zbyt mi zależy.Przyszła Ella.
-I jak...?- zapytała zaciekawiona.
-pojadę... tylko dla tej Victorii.
Dziewczyna podbiegła do mnie i zaczęła mnie przytulać, skakać i nie wiadomo jakie rzeczy.
-Dobra, dobra starczy, jutro wyjeżdżamy o 12 żeby zdążyć na 15. (Mieszamy w Alleronie z której do Rzymu, bo tam było całe wydarzenie, jedzie się około 2 godziny)
-No i wiadomo żeby mieć jakąkolwiek orientacje w terenie i załatwić nocleg.- powiedziałam spokojnie.
-Ja idę się już pakować.- dziewczyna pobiegła podekscytowana.
Również poszłam się spakować. Ja skończyłam po około dwóch godzinach, była już 22.
-Spakowana już?!- zapytałam.
-jeszcze dopasuje rzeczy podręczne.- odpowiedziała mi z drugiego pokoju.
-ja już idę spać, chce się wyspać.- Jak powiedziałam tak zrobiłam, po 5 minutach byłam już w śnie.Hej Wszystkim! Nowa książka, Nowa Historia dajcie znać czy się wam podoba dziś jeszcze dodam następny rozdział albo nawet 2? kto wie! piszcie komentarze i oceniajcie🤍🖤
~310 słów~
CZYTASZ
Bad Romance ~ Damiano David ~
FanfictionAria Garcia 20 lat Hiszpanko/Włoszka Czy nieco wymuszony wyjazd z jej najlepszą przyjaciółką może zmienić jej całe życie? Inne osoby ważne uczestniczące w książce : Damiano David Victoria De Angelis Ethan Torchio Thomas Raggi Ella Russo (Przyjaciół...