Egy parkon át sétáltak, ami furán üres volt. Bár már hidegre fordult az idő és sötét is volt.
- Hagyjál már. - morgolódott tovább a szőke és egy padhoz sétált. Leült és a kezeibe temette az arcát.
- Rosszul vagy? - sietett oda hozza aggódva Todoroki. Leguggolt elé és a térdére tette a kezét.
- Igen. Rosszul vagyok, mert folyamatosan faszságokon agyalok.
Todoroki megsimogatta a térdét kicsit.
- Ezzel nem vagy egyedül. - felelte
Bakugo ráemelte a tekintetét.
- Viszlek a hátamon. - állt fel Todoroki és már nyúlt is a másikért.
- Mi a fasz. Tegyél le rögtön. Nem szorulok cipelésre. - ellenkezett Bakugo de a másik már fel is kapta a hátára. - Tegyél már le te barom arcú. - ütögette meg a másik fejét.
- A park végében leteszlek.
Bakugo még egy kicsit ellenkezett de látta, hogy felesleges ezért inkább átkarolta a másik nyakát és a vállára tette a fejét.
- Miért van ilyen kibaszott jo illatod!? - morogta
- Hogy értetted azt, hogy elutasítottalak? - kérdezte Todoroki
- Hö. - Bakugo meglepődött a hirtelen jött kérdéstől. - Hát... - kezdett bele és még szorosabban bújt a másik nyakába, mintha így el tudna rejtőzni a világ elől. - Amikor csókolóztunk és mondtad, hogy hagyjam abba.
- Én csak... - kezdett bele Todoroki. Megállt egy padnál és lerakta Bakugot. Leült mellé és egy mély levegőt vett.
- Nem baj. Felfogtam, hogy te nem úgy érzel mint én. - mondta Bakugo.
- Bakugo... - Todoroki sóhajtott. Nem így akarta elmondani, de nincs más választása. - Azért kértem, hogy hagyd abba, mert én többet szeretnék mint egyszerű testi viszony.
- Testi viszony? Én nem szexelni akartam. Amúgy se csináltam még sose - vallotta be. - Persze nem mondom, hogy nem indítasz be... de nem csak erről van szó. - elhallgatott. Pár másodperc néma csendben ültek egymás mellett.
- Chhh.. megkedveltelek te barom. - mondta.
Todoroki hallgatott. Nem tudta, hogy értse.
- Jó... máshogy mondom. - mondta Bakugo. - Azt hiszem szerelmes vagyok IcyHot.
- Bakugo... - súgta Todoroki és közelebb hajolt a másikhoz. - Nem viccelsz?
- Soha többé nem mondom ki újra. - súgta és megcsókolta.
- Menjünk vissza a koliba fáradt vagyok. - állt fel Bakugo
- Rendben. - követte a másik.
- De a félreértések elkerülése végett, természetesen egyszer szeretnék majd lefeküdni veled. - mondta és összekulcsolta a kezeiket.
Todoroki hirtelen köpni nyelni nem tudott ezért csak bólintott és rászorított Bakugo kezére.
- Nem tudom hogy kell. - sütötte le a szemét
- Szerencsére én mindenben profi vagyok. - kacsintott rá Bakugo
- Azt mondtad nem csináltad még sose. - emelte rá a tekintetét Todoroki
- Attól még lehetek benne jó. - kiáltott fel a szőke.Kézen fogva sétáltak át a parkon majd vissza a koliig. Bakugo egészen kijózanodott mire visszaértek.
- Kacchan! - kiabálta Midoriya, ahogy feléjük futott. Bakugo hirtelen lökte el magától Todoroki kezet és remélte, hogy a zöld hajú fiú nem látta. Todoroki meglepődött a hirtelen durva mozdulaton de nem szólalt meg.
- Mi van? - kiáltott rá mérgesen a szőke
- Cs..csak Todoroki-kun mondta, hogy rosszul vagy és...
- Nem vagyok rosszul. - üvöltötte le - Te meg ne terjessz ilyen faszságokat rólam. - nézett a felemás hajú fiúra mérgesen, aki válasz képp csak pislogott.
- Aggódtunk érted. - vakarta meg mosolyogva a tarkóját Midoriya
- Nincs szükségem rá. - üvöltözött tovább.
- Menjünk be, hideg van. - mondta unottan Todoroki.
- Ne mondd meg mit csináljak! - vicsorgott rá Bakugo.
Todoroki figyelmen kívül hagyva elindult befelé. Tudta, hogy miért változott meg ennyire hirtelen, de nem értette miért esik ez neki ilyen rosszul. Az előbb még annyira más volt, szinte már kedves.
- Ne merj figyelmen kívül hagyni! - indult meg utána kiabálva a szőke.
- Úgy látom tényleg semmi bajod Kacchan. - mosolygott rá Midoriya mire csak egy mérges vicsorgást kapott válaszul.Besétáltak a koliba ahol Uraraka, Iida, Asui, Mina és Yaoyorozu várta őket. Épp teát iszogattak a kanapén.
- Todoroki-kun. - ragyogott fel Yaoyorozu szeme. - Örülök, hogy visszaértél. Gyere töltök neked is egy csésze teát.
- Köszönöm. - mondta monoton hangon és a konyhába ment a lánnyal.
- Chhh... megyek lefekszem. - jegyezte meg mérgesen Bakugo.
- Nem ülsz ide kicsit hozzánk Bakugo-kun? - kérdezte Uraraka
- Nem érdekel egyik idióta sem. - mondta és felment a szobájába
- Deku-kun szerinted Bakugo-kun lesz valaha kedves velünk? - kérdezte Uraraka, ahogy Midoriya csatlakozott hozzájuk
- A maga módján már most is kedves velünk. - szabadkozott a másik nevében.
YOU ARE READING
Sétálj mellettem! (TodoBaku fanfiction)
FanfictionTodoroki és Bakugo, két 16 éves fiatal középiskolás fiú, akik eddig még sosem tapasztalhatták meg a szerelem félelmetes valóját. Egyszerre kell megküzdeniük a tudattal, hogy mindketten fiúk és a gondolattal, hogy mi van ha viszonzatlan a szerelmük.