- Bassza meg Shoto ébredj. - ugrott ki az ágyból ijedten Bakugo, ahogy megébredt.
- Ha? Bakugo? - ült fel álmosan Todoroki. Kellett neki pár másodperc, hogy realizálja nem a saját szobájában van.
- 8:23 van sietnünk kell. - dobálta az ágyra Bakugo az egyenruháját és ezzel párhuzamosan letépte magáról a rajta lévő ruhákat.
Todoroki tágra nyílt szemekkel figyelte az előtte kapkodó fiút akin már csak egy boxer volt.
- Ne most álmodozz IcyHot... hétfő van 8:40-re bent kell lennünk.
- Picsába. - Todoroki felpattant és szó nélkül rohant fel a saját szobájába. Hasonló gyorsasággal kezdett készülődni mint szőke társa. Egyszerre mosta a fogát és fésülködött.
Végül 8:39-kor estek be Bakugoval az osztályterembe éppen Aizawa előtt.
- Minden rendben Todoroki? Nem szoktál késni. - hajolt oda a felemás hajú fiúhoz Yaoyorozu.
- Elaludtam. - felelt a fiú.
A lány aggódva nézett rá még egy darabig majd figyelmét az osztályfőnökre fordította.
- A mai nap gyakorlati napot tartunk délelőtt, délután pedig angol órátok lesz Mic-al. - vázolta a napi tervet Aizawa. Párok párok ellen fogtok harcolni. De előtte fontos bejelenti valóm van. Idén is megrendezésre került a UA karácsonyi fesztivál.
- Juhé. - kiáltott fel izgatottan Mina
- Nyugodj le kérlek. - nézett rá unottan a tanár. - Jövő héten lesz. Hagyomány szerint mindenki húzni fog egy nevet, hogy kinek készít ajándékot. Ezt követően pedig az iskolai rendezvényeken vehettek részt. Aki akar a süti sütő versenyre jelentkezni az délután jelezze Micnak az angol órán. Ennyi. Ha nincs kérdés mindenki menjen és öltözzön át. Utána találkozunk kint.
- Sensei! - kiáltott fel Iida - Mikor húzzuk a neveket? Mint osztályelnök fontosnak tartom, hogy részt vegyek a lebonyolításában.
- Nekem mindegy. Akár most is csinálhatjátok. - ásított a férfi.
- Csináljuk most. - sikoltozott Mina.
- Semmi értelme menjünk inkább edzeni. - kiáltott rá Bakugo.
- Gyorsan kihúzzuk és utána mehetünk is. - sétált előre Yaoyorozu Iidaval és elkezdték felírni mindenki nevét egy-egy papírra.
- Rendben. Mindenki szépen sorban.
Az osztály sorba állt és mindenki kihúzott egy személyt. Aki véletlen magát húzta újra húzott.
- Kit húztál Todoroki-kun? - állt meg mellette Midoriya.
- Titokban kell tartani nyomikám. - lépett oda hozzájuk Bakugo. Feszült volt, amiért Todoroki a zöld hajú fiúval beszélgetett. Bár nem kifejezetten lehetett beszélgetésnek hívni hisz ideje sem volt megszólalni.
- T-tudom csak...
- Ne üsd bele mindenbe az orrod Deku. - morgott rá a szőke.
- Ebédnél megbeszéljük. - nézett Midoriyára Todoroki teljesen figyelmen kívül hagyva Bakugo morgolódását.
- Menjünk már. - ragadta meg a karját Bakugo és kihúzta az osztályteremből. - Azt hittem velem fogsz ebédelni. - nézett Todorokira mérgesen.
- Ehetsz velünk.
- Biztos, hogy nem fogok azokkal az idiótákkal.
- A te barátaid nem azok?
- Nem a barátaim. - csattant fel a szőke.
- Azt hittem. - ennyiben maradtak és csendben sétáltak tovább az öltözőig.
15 perc múlva már mindenki teljesen felöltözve várta az udvaron Aizawat.
- Nagyooon hideg van. - nyafogott Kaminari
- Hol van már a sensei megfagyok. - csatlakozott Mina is.
Mindenki fázott és mindenki türelmetlen volt. Todoroki szorosan Bakugo mellé állt. Alig láthatóan de bal karját a másikéhoz érintette és melegíteni kezdte.
Bakugo zavarba jött a hirtelen kontakttól ezért úgy tett mintha semmi nem is történt volna.
- Todoroki-kun. - állt meg mellettük Uraraka és Yaoyorozu. - Fel tudnál melegíteni minket egy kicsit?
- Persze.
Ahogy odébb lépett Bakugot hirtelen csapta meg a hideg. Felszisszent és még mérgesebb lett.
Todoroki minden rezzenését figyelte már jó ideje így ez is feltűnt neki.
- Gyertek kicsit közelebb. - állt vissza Bakugo mellé, hogy újból melegítgesse.
A lányok köré gyűltek és mindenki élvezte a tüze melegségét.
- Rendben mindenki álljon be a párja mellé. - jelent meg Aizawa.
A diákok gyorsan sorba rendeződtek.
- Bakugo, Todoroki! Ti lesztek az elsők. - a két fiú egymásra nézett majd vissza a tanárra. - A csapat pedig akik ellen harcolni fogtok Yaoyorozu és Jiro. A többiek addig bentről nézhetik az eseményeket és készüljetek fel.
Mindenki bement csak a két csapat és a tanár maradtak kint.
- Rendben. 30 percetek van. A cél, hogy harcképtelenné tegyétek az ellenfeleteket.
- Csináljuk. - vigyorgott maga elé a szőke.
- Bakugo! - nézett rá Aizawa. - Kérlek fogjátok vissza magatokat nem akarok még egy olyan esetet, mint a legutóbbi verekedés.
- Chh. - húzta fel az orrát.
- Rendben akkor 5 perc felkészülési idő és kezdhetitek.
Aizawa bement a többiekhez a két csapat pedig feloszlott, hogy meg tudják beszélni a stratégiát.
- Oké ez nagyon egyszerű lesz. Melegíts fel, hogy gyorsabb tudjak lenni.
- Ne becsüld le a lányokat. Jiro minden lépésünket hallani fogja, Yaoyorozu pedig megfelelő védelmet tud felépíteni maguknak.
- Én is tudom. - förmedt rá a szőke. - Épp ezért ne vesztegessük az időt. Minél több gondolkodási időt hagyunk nekik annál nagyobb az esélyük.
Todoroki a másik vállára tette a kezét és melegíteni kezdte.
- Csapdába akarnak majd csalni minket. - mondta Todoroki.
- Muszáj lesz nekünk támadni viszont.
- Ne váljunk szét. Maradjunk együtt úgy több esélyünk van.
- Tudom. Örökre veled maradok. - kacsintott rá a szőke majd vázolta gyorsan a tervét.
Todoroki beleegyezően bólintott.
- Kezdhetitek. - hallották meg Aizawa hangját a hangosbemondón keresztül.
YOU ARE READING
Sétálj mellettem! (TodoBaku fanfiction)
FanfictionTodoroki és Bakugo, két 16 éves fiatal középiskolás fiú, akik eddig még sosem tapasztalhatták meg a szerelem félelmetes valóját. Egyszerre kell megküzdeniük a tudattal, hogy mindketten fiúk és a gondolattal, hogy mi van ha viszonzatlan a szerelmük.