15. rész - Gyakorlati nap II.

159 13 1
                                    

- Csináljuk. - kiáltotta Bakugo.

Todoroki egy hatalmas jég falat emelt maguk köré ezzel elzárva magukat a két lány elől. Igyekezett minél vastagabbra formálni, hogy Jiro ne hallja őket mögötte.

A következő pillanatban egy ágyú golyó törte darabokra a falat, amit Yaoyorozu készített.

- Bakugo! - kiáltott Todoroki

- Shoto vigyázz! - kiáltott Bakugo és azonnal megpróbálta szétrobbantani a Todoroki felé száguldó jégtömböt, ami így hatalmas szilánkokként repült tovább a fiú felé. Todoroki megpróbálta elolvasztani őket de túl késő volt. A saját védelme helyett a szőke fiúra figyelt így nem volt ideje kitérni a jég elől.

Egy másodperc alatt szögelte földnek a millió szilánk. Mintha ezer kést szúrtak volna bele.

- Shoto! - üvöltött Bakugo és odasietett hozzá. - Gyorsan valaki! - a másik mellé térdelt és hisztérikusan kiabált.

- Azonnal jöjjön ide Recovery Girl! - kiáltott Aizawa és kirohant a gyakorló pályára.

- Todoroki! - futott oda Yaoyorozu és Jiro is, amilyen gyorsan csak tudtak. - Úristen mit tettem.

- Shoto! - kiabálta tovább Bakugo miközben könnyek folytak végig az arcán. Nézte eszméletlen szerelmét, ahogy vérbe fagyva fekszik és nem tudta mit tehetne.

Recovery Girl és az ápolók perceken belül kiértek a gyakorló pályára. Mindenkit megkértek, hogy távozzon, hogy nyugodtan tudják végezni a munkájukat, de Bakugo és Yaoyorozu hajthatatlanok voltak. Mindketten magukat hibáztatták és nem akartak elmenni.

- Bakugo, Yaoyorozu! - állt meg mellettük Aizawa. - Légyszíves csatlakozzatok ti is az osztály többi részéhez, az órát felfüggesztem.

- Nem! - kiáltott fel Bakugo. - Nem. - ismételte meg és a földre rogyott. - Miért történt ez? Miért vagyok ennyire gyenge? Miattam fog meghalni.

- Nem fog meghalni. - tette a vállára a kezét Aizawa.

- Gyere Yaomomo azt mondták az ápolók, hogy adnak nyugtatót. - lépett oda a sokkos állapotban lévő lányhoz Uraraka és Asui majd elvezették.

- Nem akarom elveszíteni. - motyogta Bakugo. - Hogy lehetnék így profi hős ha még gyakorlat közben is ekkorát hibázok?

- Ne hibáztasd magad. Minden rendben lesz jó kezekben van. - mondta Aizawa

- Stabilizáltuk most bevisszük a kórházba és ott folytatjuk. - sétált oda hozzájuk Recovery Girl.

- Hogy van? Túléli?

- Szerencsére pont nem sérült egyik létfontosságú szerve sem. Nagy mázli, mert az egyik jégszilánk majdnem átszúrta a tüdejét. De minden rendben lesz.

Bakugo alig hallhatóan felsóhajtót de nem nyugodott meg teljesen. Továbbra is önmagát hibáztatta és aggódott a másikért.

- Én is megyek! Mellette akarok lenni! - állt fel.

- Nem. - szólt rá az öreg hölgy.

- De igen! - kiáltott fel Bakugo és készen állt, hogy újabb hiszterikus jelenetet rendezzen.

- Pihenned kell neked is. A sokk hatás nem játék.

- Pihenek majd ha felkelt és jól van.

A felfordulás közben Midnight, All Might és Mic is megérkeztek a helyszínre, hogy összetereljék a diákokat és vigyázzanak rájuk.

- Bakugo fiú gyere te is, visszamegyünk a kollégiumba. - lépett oda All Might.

- Mondtam, hogy nem. Todoroki mellett maradok! - kiáltott rá.

Midnight ekkora látta elérkezettnek az időt, hogy közbelépjen. Lehúzta válláról a ruháját és nyugtató álmot bocsátott az őrjöngő fiúra.

- Köszönöm. - nézett rá Aizawa.

All Might felkapta az ölébe az alvó szőkét és az osztály többi tanulójával együtt visszaindultak a koliba.

—————

Két nap telt el az incidens óta. Két napja nem tért magához Todoroki és két napja nem mozdul el az ágya mellől Bakugo.

Próbálták rávenni, hogy legalább aludjon egy kicsit, de senki nem járt sikerrel. Vagy nem szólt senkihez, vagy őrjöngeni kezdett, így végül az igazgató engedélyével távol maradhatott az iskolából, amíg Todoroki magához nem tér.

Yaoyorozu is gyakran látogatta eleinte a felemás hajú fiút mígnem egyik alkalommal Bakugo azt találta mondani neki, hogy minden az ő hibája. Ettől teljesen összeomlott és Recovery Girl úgy döntött neki is jobbat tesz ha pár napig megfigyelés alatt bent tartják.

- Kérlek IcyHot ébredj fel. - motyogta miközben a másik kezét szorongatta. Fejét az ágyra hajtotta és az arcára tette Todoroki kezét.

A másik ujjai erőtlenül de megmozdultak és megcirógatták a szőke puha arcát.

- Sho. - kapta fel a fejét Bakugo.

A felemás hajú fiú résnyire nyitott szemekkel próbálta felmérni, hogy hol is van éppen. A feje iszonyatosan fájt és nem tudott mozdulni. Tulajdonképpen az egész teste sajgott.

- Ba-Bakugo. - suttogta erőtlenül. - Mi történt?

Sétálj mellettem! (TodoBaku fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang