Bakugo szörnyű fejfájásra ébredt, alig bírta kinyitni a szemét. Mikor végre már homályosan látni kezdett egy számára ismeretlen szobában találta magát, ami nem a UA kolijában volt.
- Mi a fasz? Hol vagyok? - nyögte maga elé és a halántékát kezdte dörzsölni. Semmire nem emlékezett az előző estéből csak arra, hogy Todorokival visszament a koliba. De nem a koliban volt. - Ugye nem csak álom volt? - jött a hirtelen felismerés. A párnája mellett megtalálta a telefonját és gyorsan a kezébe is vette. 5 új üzenete volt Todorokitól mind tegnap este érkezett. - Ugye nem csak álom volt? - ismételte meg magának az előző kérdését kissé hiszterikusabban. Megnyitotta a hívás előzményeit de semmi nyoma nem volt annak, hogy tegnap beszélt volna Todorokival. Megnyitotta a Line beszélgetésüket is, ahol rémképei szerint megosztotta a másikkal a helyzetét de az sem volt ott. Viszont az 5 új üzenet Todorokitól igen."Jól vagy?"
"Bakugo?"
"Csak egy szót írj legalább."
"Olvasd el legalább."
"???"
Ennyire aggódott érte a másik fiú? Halványan elmosolyodott, aztán eszébe jutott, hogy lehet meg sem történt, hogy szerelmet vallott a felemás hajúnak. Annyira szép volt pedig.
"Nem tudom mi történt..." küldte el az üzenetet.
"Nem válaszoltál ezért felhívtam Kirishimát. Elvileg rosszul lettél és elájultál koncert közben." jött a válasz.
Bakugo szemei kikerekedtek. Hogy ő?? Rosszul? Egy kis alkoholtól? Lehetetlen.
"NEM ÁJULTAM EL." írta vissza. "De hisz együtt mentünk vissza a koliba nem?" pötyögte be, de végül nem küldte el. Valójában bármennyire is valósághű volt, nem történt meg.
"Nem tudom, nem voltam ott. Hol vagy? "
"Nem tudom..." Bakugonak eszébe jutott, hogy álmában megosztotta a másikkal a helyzetét így most igaziból is megtette. "Itt."
Várta, hogy a másik írja, hogy rögtön indul érte vagy valami hasonló de semmilyen válasz nem érkezett.
Halk kopogást hallott az ajtón és Kirishima feje úszott be a látókörébe.
- Hé Bakugo jól vagy? - mosolygott rá a vörös hajú
- Mi a picsa történt és hol vagyok?
- Nálam. Tegnap rosszul lettél és Kaminarival idehoztunk. Nem mertünk a koliba menni részegen. - egy pohár vizet adott Bakugonak, aki készségesen el is vette. - Tessék hoztam gyógyszert is. - nyújtott oda két kapszulát. - Az egyik fájdalomcsillapító a másik pedig másnaposság ellen van.
- Kössz fura haj. - gyorsan le is nyelte a pirulákat.
- Majd hívd fel Todorokit.
- Mi a faszért hívnám fel az a barmot, nem az anyám!? - csattant fel a szőke.
- Azt hittem barátok vagytok.
- Nem vagyunk.
- Tegnap félholtan egyfolytában a nevét motyogtad, ő meg aggódva hívott ezért gondoltam. - vakarta meg a tarkóját Kirishima zavartan.
- Pofa be vagy megöllek. - kiáltott rá Bakugo
- Mindegy is. Hozok dolgokat, hogy le tudj zuhanyozni. Utána visszamegyünk a koliba. - azzal kiment a szobából.
Bakugo feszülten markolta a kezében lévő poharat és egy nagyon furcsa érzés járta át. Nem tudta eldönteni, hogy a tegnap este miatt van rosszul vagy a saját gondolataitól. Hogy ő meg Todoroki barátok? Kellemes gondolat volt, de mégsem akarta...többet akart. Az utóbbi időben végre sikerült beismernie magának, hogy meleg és vonzódik a másik fiúhoz. Azt is sikerült elfogadnia, hogy kislányosan rajong érte."Reggeli?" jött az üzenet Todorokitól
"He?"
"Szoktál reggelizni nem? Van kedved ma velem csinálni?"
YOU ARE READING
Sétálj mellettem! (TodoBaku fanfiction)
FanfictionTodoroki és Bakugo, két 16 éves fiatal középiskolás fiú, akik eddig még sosem tapasztalhatták meg a szerelem félelmetes valóját. Egyszerre kell megküzdeniük a tudattal, hogy mindketten fiúk és a gondolattal, hogy mi van ha viszonzatlan a szerelmük.