Rozdział 7

1.3K 70 106
                                    

Tą 🔞 emotką zaczyna się i kończy 18+
Dobrze się zastanów czy chcesz to przeczytać.

Miłego czytania( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pov Dream

Karl powiedział że mam się iść ruchać z George'm. W sumie to nie jest taki głupi pomysł. Poszedłem do kuchni w której stał przepiękny brunet. Obiąłem go od tyłu. George odwrócił się w moją stronę i zaczęliśmy się całować. Usiadł na blacie a ja go wziąłem na ręce. Mój ukochany owiną nogi w okół moich bioder, a rękami obią moją szyję. Złapałem go za tyłek żeby mi nie spadł i udałem się w stronę sypialni.

Widziałem Karla sprawdzającego co robimy. Widocznie zauważył że nie żartowałem i wrócił powiadomić Nick'a o tym co będzie się działo.
Nie zwracając na to uwagi wszedłem z moim ukochanym do pokoju i położyłem go na łóżku.

🔞🔞🔞

Całowałem się z chłopakiem, przygryzłem jego wargę prosząc o dostęp do jego ust. Zdjąłem mu koszulkę i zacząłem go całować schodząc coraz niżej. Zatrzymałem się na jego szyi gdzie zostawiłem kilka czerwonych śladów. Zdjąłem koszulkę i wróciłem do poprzedniej czynności. Zacząłem ssać jego obojczyki przy czym słyszałem ciche jęki Brytyjczyka. Przez co byłem jeszcze pardziej napalony.

Gdy już dotarłem do gumki od jego dresów, zdjąłem je szybko i zacząłem poruszać jego członkiem przez bokserki. Chłopak zaczął trochę ciężej oddychać, ale nie słyszałem żadnych jęków.

Postanowiłem pójść o krok dalej zerwałem bokserki z Brytyjczyka, wziąłem w usta jego przyrodzenie i ruszałem głową w górę i dół przyśpieszając coraz bardziej. Słyszałem coraz głośniejsze jęki. W pewnej chwili usłyszałem:

-J-ja doch-wyjęczał

Nie zdążył dokończyć i poczułem w swojej buzi ciepłą ciecz którą połknąłem.

Chłopak się ustawił a ja poszedłem wsiąść z szafki lubrykant i gumki.

-Chcesz ostro czy..-nie pozwolił mi dokończyć

-Zrób ostro tak żeby mnie jutro dupa napierdalała.-powiedział co mnie jeszcze bardziej napaliło

Wziąłem trochę żelu i rozsmarowałem go na trzech palcach. Najpierw włożyłem jeden i poczekałem aż George się rozluźni potem drugi a na samym końcu trzeci zacząłem je zginać w chłopaku żeby sprawić mu przyjemność. Lekko jęczał co mi się bardzo podobało.

Postanowiłem nie czekać dłużej widząc że chłopak się nudzi. Położyłem go na plecach. Już od samego patrzenia na sexsownego Brytyjczyka mogłem dojść. Złapałem go za biodra, przyciągnąłem do siebię. Rozerwałem opakowanie w którym znajdowała się gumka. Założyłem ją na swojego penisa i posmarowałem lubrykantem. Powoli w niego wszedłem, poczekałem aż się przyzwyczai i zacząłem się lekko w nim ruszać.

Pov George

Czułem jak Clay we mnie wchodzi. Cudowne uczucie. Poczułem się jeszcze lepiej jak blondyn zaczął się we mnie poruszać. Najpierw robił to delikatnie, ale później zaczą przyśpieszać. Nie mogłem się powstrzymać od jęków.

-S-szybc-Ah!-krzyknąłem kiedy trafił swoim panisem w moją prostatę

-Szybciej.-powiedzieł przerywając na chwilę swoje jęki

Blondyn wykonał posłusznie moją prośbę.
Coraz częściej trafiał w moją prostatę co mi się bardzo podobało. Chłopak ciągle przyśpieszał swoje ruchy. Jedną ręką się marsturbowałem a drugłą dotykałem gołej klatki piersiowej mojego chłopaka. Poczułem że dochodzę.

Przyjaźń czy coś więcej? /Karlnap/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz