Niall p.o.v
"Zenuwachtig?" vroeg Liam terwijl hij zijn arm op mijn schouder steunde.
"hmm." mompelde ik.
Gisteren heeft megan een onderzoek gehad. Uit dat onderzoek zal blijken of het nog zin heeft om megan in leven te houden.
En ja.. Ik was kapot zenuwachtig.
Liam deed de deur van de dokter zijn spreekkamer open en we stapten naar binnen. Ik zwaaide nog snel even naar de rest die op de gang zouden wachten.
"Heren. Neem plaats." zei hij en we gingen zitten.
"Gisteren hebben wij de hele dag een onderzoek uitgevoerd bij Mevrouw Stones waaruit bleek dat ik dit afgelopen half jaar er niks veranderd is."Dat kwam hard aan.
"Ze is niet voor of achteruit gegaan met haar gezondheid en maakten ons zorgen. Gister avond zijn we met een aantal medewerkers van deze afdeling in gesprek gegaan over de situatie van mevrouw Stones. Onze conclusie is dat er een kleine kans is dat megan hier vlekkeloos vanaf komt. Het spijt ons meneer Horan. We kunnen niks meer voor haar betekenen behalve haar in leven houden met apparaten."
Ik dacht dat ik wel door de grond kon zakken. Alle moed die ik de laatste tijd verzameld had was in één klap weg.
"Het spijt ons." zei hij zacht
Ik negeerde het. Ik sloot alles om me heen af en liep de kamer uit zonder iets te zeggen.
Ik negeerde de vragen van Harry Zayn Louis Perrie en Eleanor en liep hen voorbij.
Ik had geen zin om er over te praten.
Dat zou Liam wel doen hoop ik.
Het enige waar ik nu behoefte aan had was megan zien.
Kamer 116
Ik weet niet hoe vaak ik hier nu al naar binnen ben gelopen. Ik ging weer op mijn standaard plek zitten en leunde met mijn ellebogen op haar bed.Ze bewoog niet.
Geen centimeter."Megan..?" vroeg ik weer.
Ik heb sinds ze in dit ziekenhuis ligt nooit een antwoord van haar gekregen.
"Megan, ik weet dat je me kunt horen.
I don't want to lose you..." fluisterde ik.
"I really don't want to lose you.. I can't live without you.." zuchte ik
Ik ging weer normaal in mijn stoel zitten en pakte mijn telefoon.
Ik opende Twitter weer eens voor een lange tijd en keek tussen de mentions.
#Letsprayformegan
Was trending topic.
Woah. Het verraste me dat ze zoveel over haar situatie wisten..
Paparazzi..
De papz waren het minst leuke aan beroemd zijn. Door hun hebben we weinig privacy en dat kan erg vervelend zijn. Vooral voor Eleanor Perrie Megan en Rana sinds kort. Hun zijn het middelpunt van alle haat en roddels die iedereen over hun verspreid.Uren verstreken en ik zat nogsteeds naast haar bed.
Alleen zoals gewoonlijk. Meestal lieten ze me met rust omdat ze wisten dat ik dat fijn vond. Ik zat op mijn Iphone.
Ik sloot Twitter af en keek tussen de apps die ik erop had staan.Music
Ik opende de app en scrolde door mijn muziek. Het meeste was One Direction en 5SOS en maar er zaten ook nummers van Coldplay en de Script tussen.
Mijn oog viel op de titel bij de letter H.Half a heart.
Zelf luisterde ik niet naam het liedje.
Het was voor megan en het moest me teveel aan die tijd terugdenken.
Toch selecteerde ik het en deed mijn volume zacht en legde het op haar bed.So your friends been telling me
You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me
Bet my friends been telling you
I'm not doing much better
Cause I'm missing half of meTerwijl Liam zijn solo aan het spelen was keek ik naar Megan.
And being here without you is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without youNa het refrein zag ik iets.
Iets wat ik al meer dan 2 maanden wou zien.Een glimlach.
--
Damn beetje kort maar ik wou dit graag als einde van dit hoofdstuk.
Morgen school...
Kill me plz :')Xxxx
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
FanficMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...