Megan p.o.v
Ik liep de trap af achter noa aan naar beneden. Noa ging de woonkamer in en ik volgende haar.
"Wat wou je laten zien?" vroeg ik nieuwsgierig
"Loop de keuken eens in.." zei ze mysterieus.
Ik liep voorzichtig naar de keukendeur en duwde de klapdeur open.
Ik sloeg mijn handen voor mijn mond en dempte mijn gil. Eindelijk hij was terug.
"NIALL!" riep ik gelijk en rende naar hem toe om een zijn armen te storten.
"Princess." fluisterde hij in mijn oor. Ik legde mijn hoofd in zijn nek.
"Niet huilen.." zei hij terwijl hij een traan van mijn wang veegde.
"I missed you." zei ik.
"I missed you more princess.."
Ik keek om me heen en zag dat Harry en Noa
Wacht.
Harry!?
"Haz!"
"Megan!"
Ik maakte me los uit niall's armen en sprong inplaats van zijn armen in Harry's armen.
Na een hele knuffel sessie sprak Niall de woorden uit die ik en noa al zo lang wouden horen.
Jullie. Mogen. Mee. Op. Tour.
Het duurde even voordat ik het ging geloven. Ik ging eindelijk de wereld zien met de mensen waar ik het meest van hield. Ze zouden concerten geven terwijl Noa Perrie Eleanor Sophia en ik hun zaten aan te moedigen backstage. Ik zou één van mijn favoriete bands beter leren kennen. Ik zou fans ontmoeten en rondreizen met een tourbus.
Al die dingen zou ik gaan doen in 6 maanden.
En ik kon niet wachten.
__
"Ready?"
"Ready!" riep ik enthousiast en stapte het vliegtuig in met Niall.
Opweg naar Australië.
Brisbane.
Na 12 uur vliegen kwamen we aan op het vliegveld in het Brisbane.
Hand in hand liepen ik en Niall over het vliegveld terwijl er paparazzi foto's maakten en ons allerlei vragen stelden.
Inmiddels was ik er aan gewend.
Ik gaf geen antwoord op de vragen, zoals gewoonlijk en liep met Niall naar de auto die buiten stond te wachten.
"Megan! Fijn om jou ook weer te zien!" zei Paul die achter het stuur zat.
Ik glimlachte en ging naast Harry zitten.
"Er is één ding.." zei Niall
"Wat voor ding?" vroeg ik
"Niemand weet dat jullie komen."
"Wat! We zijn een verrassing?" lachte noa.
"Daar komt het wel op neer babe." zei Harry.
"Behalve voor Luke. Die weet het al." zei hij er nog snel achteraan.
"Zo we zijn er. We hebben een kleine break in dit hotel. Morgen gaan we verder.. Dus jullie blijven een verrassing voor morgen." zei Paul
"Tot morgen?!" vroeg ik verbaasd
We moesten ons dus undercover houden.
Samen met Niall en Harry moesten ik en Noa ongemerkt het hotel binnensluipen naar onze kamer.
Pretty exciting.
Er was 1 probleem. De paps.
"Hoe gaat we dat doen met de papz?" vroeg ik
Opeens gaf Paul plankgas.
"Achteringang." zei Hij.
Hij stopte en zei dat We uit mochten stappen.
We stonden letterlijk voor de deur geparkeerd. We stapten uit en sneekten door het hotel in de hoop dat niemand ons zag.
"Niall.. Ze weten toch dat jullie naar California zijn gevlogen?" vroeg ik.
"Nope, we hebben gezegd dat we familie gingen bezoeken in London." zei hij terwijl hij de deur van onze kamer opendeed.
"Wow." was het enige wat ik kon uitbrengen.
Dat was geen verkeerde hotelkamer..
Niall grinnikte en zette onze koffers naast het bed.
Ik besloot gelijk maar mijn pyjama aan te doen en in bed te gaan liggen. Ik was exhausted van de hele reis.
"Night Niall."
"Night Princess"
___
Hey hey I'm back!
Niet een heel interessant hoofdstuk.. Maar Niall is terug.
Binnenkort gaat er iets gebeuren in het boek wat jullie wss niet heel leuk gaan vinden...
Ik zeg één ding.
Het komt allemaal weer goed!Xxxx
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
FanficMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...