Niall p.o.v
"Niall?" hoorde ik iemand zacht zeggen.
Het Was inmiddels al ochtend. We waren in slaap gevallen.
Ik tikte Louis Eleanor en liam aan en ik liep naar megan toe.
"Hey beautiful." zei ik
Ze glimlachte.. helaas verdween die glimlach snel en kwamen er tranen voor in de plaats.
"What's up babe?" vroeg ik
"Sophia..." snikte ze.
"Wat is er met sophia?" vroeg liam die er naast kwam staan.
"Ik Had haar een bericht gestuurd waarin ik Had gevraagd of het goed met haar ging. Toen kkeek ik nnnaar haar profiel" snikte ze.
"Haar foto Was nog hetzelfde maar haar status Was veranderd naar: don't trust anyone.
Ik vond het een beetje vreemd dus besloot ik haar te bellen. De eerste keer kwam de voicemail erop.
Ik probeerde nog een 2e keer te bellen maar kreeg weer de voicemail. Maar dit keer een andere. " zei ze.
"Hoezo anders?" vroeg liam nieuwsgierig.
"Het begon gewoon met sophia haar stem.. Nadat haar voicemail Was afgelopen kwam er een mannnenstem in voor. Hij zei: geef op megan, je zult haar nooit meer zien." Zei ze.
Ze barste in tranen uit en ik gaf haar een knuffel.
"Ze is dood niall. Ze is dood." zei ze door haar gehuil heen.
"Het komt goed Meg. Het komt echt goed." beloofde ik haar.
Bij Eleanor en liam liepen er ook tranen. Louis zweeg en keek naar de grond.
De deur ging open en een dokter kwam binnen.
"Goedemorgen allemaal. Megan je mag naar huis toe." zei hij
Megan knikte en stapte uit haar bed. Ze pakte alles wat ze mee had bij elkaar.
We zaten in de auto onderweg naar huis. Eindelijk. Eenmaal thuis ging megan gelijk naar boven. Ik liep vanuit de woonkamer terug naar de gang om mijn jas op te hangen.
Er lag een brief op de deurmat.
Aan de bewoners van dit huis
Stond op de envelop. Ik liep terug naar de woonkamer en maakte de brief open.
Geachte bewoners,
Een maand geleden is jullie sophia "Vertrokken." Helaas is het even wat anders gelopen en heb ik haar meegenomen. Omdat ik wraak wil..
Wraak op Megan Stones.
Ik neem eerst 1 van haar beste vriendinnetjes en daarna...
Daarna neem ik Megan zelf mee.
Waarom?
Omdat ze mijn leven verwoest heeft..
Ze verdient het om wraak te krijgen.
Pas maar op niall horan.
Je vriendinnetje kan binnen 1 klap weg zijn.. Of je het nou wil of niet..L
Ik gooide de brief neer en rende naar boven. Ik had nog nooit zo hard een trap op gerend. Ik gooide de deur van onze kamer open. Het licht Was uit. In alle paniek zocht ik het lichtknopje. Ik klikte het licht aan.
Het leek net zoals ik het de laaste keer had gezien.
De balkondeuren stonden open.
"NEE!" schreeuwde ik zo hard als ik kon.
Ik baalde mijn vuisten en sloeg hard tegen te muur. Nog een keer en nog een keer.
"NEE!!" schreeuwde ik nog een keer.
Allerlei gedachtes vlogen door mijn hoofd.
Ik ga haar nooit meer zien.
Ik ben Megan Stones voor altijd kwijt.
Ik ga haar niet ten huwelijk vragen.
Ik ga niet met haar samenwonen.
Ik ga geen luiers verschonen.
Geen toekomst met Megan is geen toekomst voor mij.
Mijn Princess is weg.
Voor altijd.
"Niall wat is er!!!" riep harry die in de kamer stond.
"Megan.." zei ik
Ik kon haast niks uitbrengen.
"Kom mee" zei hij en ik liep met hem mee naar beneden.
Ik zag perrie de brief lezen.
Zodra ze mij zag (Huilend) werdt haar gezicht spierwit. Nee zeiden haar lippen zonder enig geluid te maken.
"Niall wat is er?" Harry kwam aanlopen met een glas water. Hij keek naar perrie die ondertussen aan het huilen was. En daarna keek hij weer naar mij.
"Wat is er aan de hand!" riep hij verward. Perrie gaf hem schokkend de brief aan.
Na het lezen van de brief maakte hij grote ogen en keek mij aan.
"Ze is weg." fluisterde ik zacht.
Hij bleef zijn hoofd schudden.
Volgens mij wou hij het ook niet geloven.
Ik ga haar vinden. Hoe dan ook...
__
Megan p.o.v
Ik lag op bed te slapen totdat ik wakker werd. Ik keek om me heen en zag de balkondeur open staan. Ik liep ernaar toe om hem dicht te doen totdat ik werd vastgepakt bij mijn armen. "Hallo meisje" zei een bekende stem.
"He! Laat me l.." kon ik uitbrengen voordat er hard tegen mijn hoofd aangeslagen werd.
Ik was out.
_____
Mensen het spijt me dit hoofdstuk Is zo kort! Ik wil gewoon niet teveel spanning in een hoofdstuk... Anders is het ontvoerings deel zo snel over.
Wat vonden jullie van dit hoofdstuk?
Comment pleaseIk hou van jullie mijn loves!
JE LEEST
Where do broken hearts go? {N.H.}
FanficMegan studeerd en werkt daarnaast bij Starbucks. Met haar vriend Tim wonen ze in een appartement in London en zijn gelukkig. Tim is alles voor haar en ze vertrouwd hem dan ook 100%. Maar wat als Tim toch niet zo is als Megan denkt? Je leest het in...